ten BMW M3 To potężny sedan wyczynowy, ale nie jest odporny na nowych i starych konkurentów. Nowy Karawu Film zawiera kanał, który umieszcza konkurs M3 przeciwko mocno dostrojonemu kanałowi Nissan Silvia S15 Silnik o mocy 600 KM (447 kW). Film przedstawia ich dwójkę w serii wyścigów drag, z różnymi parametrami, przed poddaniem ich testowi hamowania.
Idąc starannie według liczb, kwiecień Wydaje się gotowy do zamiatania BMWAle nie opowiadają całej historii. M3 Competition wyposażony jest w sześciocylindrowy rzędowy sześciocylindrowy silnik z podwójnym turbodoładowaniem, o mocy 510 KM (380 kW) i momencie obrotowym 479 lb-ft (650 Nm), który jest przesyłany przez ośmiobiegową automatyczną skrzynię biegów z kontrolą startu do tył Koła. Silvia ma czterocylindrowy silnik o pojemności 2,1 litra z turbosprężarką, który wytwarza 600 koni mechanicznych i 700 Nm momentu obrotowego. Jednak Silvia ma manualną skrzynię biegów, w której brakuje imponującej technologii kontroli startu BMW.
24 Kino
To właśnie ta różnica daje BMW przewagę w wyścigach. M3 wygrał oba, pokonując ćwierć mili w 11,8 sekundy dzięki swojej zdolności do lepszego startu. Nissanowi zajęło to 12,6 sekundy. Nissan błyszczy w toczących się wyścigach, gdy BMW z łatwością zakopuje się w lusterku wstecznym. Silvia S15 oferuje większą moc, a start lotny pozwala Nissanowi wykorzystać to wszystko w porównaniu z M3.
Ostatnim wydarzeniem był test hamulców, aby sprawdzić, który samochód może się zatrzymać na najkrótszym dystansie. Nissan jest znacznie lżejszy od BMW, przechylając wagę na około 2645 funtów (1200 kilogramów) w porównaniu do 3813 funtów (1730 kilogramów) BMW. Jednak Nissan nie ma hamulców przeciwblokujących i leci za BMW, paląc tylne opony z awaryjnego zatrzymania. Mokre warunki na torze również nie pomogły Nissanowi, który walczył o przyczepność podczas zawodów, chociaż BMW też.