Dołącz do liderów gier online na GamesBeat Summit w dniach 9-10 listopada. Dowiedz się więcej o tym, co będzie dalej.
Dziś 8 ja Zademonstrował swoją technologię szybkiego renderowania wolumetrycznego wideo w celu uzyskania obrazów 3D w czasie rzeczywistym. Firma z siedzibą w Wenecji w Kalifornii produkuje narzędzia, które rejestrują, przekształcają i przesyłają strumieniowo hologramy za pomocą wideo wolumetrycznego lub 3D.
8 cali Firma twierdzi, że najnowsza technologia stanowi fundamentalny postęp w wolumetrycznym wideo, który umożliwia przyszłość komunikacji 3D, w której prawdziwi ludzie — a nie awatary — są przesyłane strumieniowo na żywo do wciągających środowisk cyfrowych w ciągu kilku sekund.
Historycznie rzecz biorąc, wolumetryczne renderowanie wideo mogło zająć dni, a nawet tygodnie, aby przetworzyć cenny zasób. Jednak dzięki postępowi 8i w uczeniu maszynowym i wizji komputerowej ten żmudny proces można teraz zakończyć w ciągu milisekund, umożliwiając ludziom życie w 3D.
Hologramy w czasie rzeczywistym otwierają nowy sposób konsumowania treści, umożliwiając uczestnikom dosłownie wybór punktu widzenia, powiększanie i pomniejszanie, a nawet chodzenie wokół wykonawcy, mówcy lub prezentera, w zależności od tego, jak zdecydują się na interakcję – czy to koniec przeglądarka lub rzeczywistość rozszerzona lub rzeczywistość wirtualna. Rezultatem jest głęboka transformacja dziesiątek przypadków użycia zapewniających wciągające wrażenia, w tym prezentacje i wydarzenia, sport i rozrywka, edukacja i szkolenia, handel elektroniczny i wiele innych.
„Hologramy to już nie science fiction. Hologramy w czasie rzeczywistym zapewniają konsumentom zupełnie nowy zestaw doświadczeń, które poprawią komunikację i pogłębią więź, postawią Cię na pierwszym miejscu na koncercie lub imprezie sportowej, usuną bariery wejścia i zdemokratyzują dostęp Otwarty na edukację, szkolenia i informacje „Tworzymy i dostarczamy interaktywne treści bezpośrednio do konsumenta”, powiedział w oświadczeniu dyrektor generalny 8i, Hayes McCaman. Konsumenci będą mogli doświadczać, wchodzić w interakcje i odtwarzać treści w zupełnie nowy i wciągający sposób pod dowolnym kątem i perspektywą, zapoczątkowując nową erę w sposobie, w jaki społeczeństwo komunikuje się, uczy, pracuje i bawi się. We wszystkich branżach istnieje wiele możliwości i przypadków użycia hologramów w czasie rzeczywistym, które poprawiają nasze codzienne życie. „
Jak działają hologramy w czasie rzeczywistym
Po tym, jak o tym napisałem Lekkie laboratoria poloweHologramy, zdaję sobie sprawę, że toczy się wiele dyskusji technicznych na temat tego, co liczy się jako hologram. Na razie zostawimy to na boku i porozmawiamy o tym, jak działa technologia 8i.
W ciągu milisekund technologia 8i rejestruje wolumetryczne wideo z szeregu kamer komputerowych. Łączy ujęcia z wielu kątów kamery w czasie rzeczywistym w jeden zasób 3D. Następnie wykorzystuje zastrzeżone algorytmy uczenia maszynowego, aby skompresować materiał 3D do rozmiaru umożliwiającego przesyłanie strumieniowe, a na koniec rozesłać go na dowolne urządzenie — albo jako doświadczenie WebAR na smartfonie lub tablecie zasilanym z ósmej ściany, albo jako doświadczenie WebXR za pośrednictwem Gogle VR lub dowolna przeglądarka internetowa.
Przypadki użycia i aplikacje do hologramów w czasie rzeczywistym obejmują: wciągające słowa kluczowe i prezentacje, koncerty i pokazy na żywo 3D, wydarzenia sportowe i rozrywkowe 3D na żywo, wciągające doświadczenia szkoleniowe i edukacyjne, spersonalizowaną kondycję, zakupy na żywo i wiele innych.
Widzowie mogą oglądać transmisję na żywo we wciągającej scenie wirtualnej rzeczywistości, nosząc monitor do montażu na głowie (HMD), oglądać ją za pomocą dowolnej przeglądarki internetowej pod dowolnym kątem lub doświadczać występu w swojej fizycznej przestrzeni dzięki rozszerzonej rzeczywistości na smartfonie lub tablecie. .
Hologramy w czasie rzeczywistym zostały ogłoszone na dzisiejszym wydarzeniu – „pierwszym na świecie wywiadzie hologramowym na żywo” – gdzie McCamman i dyrektor generalny Eighth Wall Eric Murphy-Chuturian udzielili wywiadu specjalistce od rzeczywistości rozszerzonej/rzeczywistości wirtualnej Catherine Henry w filmie 3D w rzeczywistym rozmiarze . Transmituj go na żywo do odbiorców Zoom, składających się z dyrektorów generalnych z wielu branż, w tym technologii, mediów, rozrywki i dziennikarstwa, a także wpływowych osób AR/VR.
Firma została założona w 2014 roku. Do jej klientów należą Softbank, US Army, Google, Verizon i Walmart. Do inwestorów należą One Ventures, Verizon, RRE, LG Tech Ventures, Founder’s Fund i Hearst.
GryBeat
Credo GamesBeat dotyczące branży gier brzmi „Gdzie pasja spotyka biznes”. Co to znaczy? Chcemy Ci powiedzieć, jak ważna jest dla Ciebie ta wiadomość – nie tylko jako decydent w studiu gier, ale także jako fan gier. Niezależnie od tego, czy czytasz nasze artykuły, słuchasz naszych podcastów, czy oglądasz nasze filmy, GamesBeat pomoże Ci poznać branżę i cieszyć się interakcją z nią.
Jak to zrobisz? Członkostwo obejmuje dostęp do:
- Newslettery, takie jak DeanBeat
- Wspaniali, edukacyjni i zabawni mówcy na naszych wydarzeniach
- możliwości nawiązywania kontaktów
- Wywiady prywatne tylko dla członków, czaty i wydarzenia „otwartego biura” z personelem GamesBeat
- Rozmawiaj z członkami społeczności, personelem GamesBeat i innymi gośćmi na naszym Discord
- A może fajna nagroda lub dwie
- Wprowadzenia do stron o podobnych poglądach