CEO Forda: Nie ma planu rozdzielenia biznesu samochodów elektrycznych, ale nadchodzą zmiany

CEO Forda: Nie ma planu rozdzielenia biznesu samochodów elektrycznych, ale nadchodzą zmiany
Jim Farley, dyrektor generalny Ford Motor Company, pozuje obok nowego Forda F-150 Lightning.

Carlos Osorio/AFP

Jim Farley, dyrektor generalny Ford Motor Company, pozuje obok nowego Forda F-150 Lightning.

Mówi dyrektor generalny Ford Motor Co. Producent samochodów nie ma planów rozdzielenia działalności związanej z pojazdami elektrycznymi lub spalinami wewnętrznymi, ale zmienia się, usuwając koszty i zwiększając sprzedaż pojazdów elektrycznych i oprogramowania na dużą skalę.

Dyrektor generalny Forda, Jim Farley, powiedział w środę na wirtualnej, globalnej konferencji technologii motoryzacyjnej Wolfe Research, że firma może zwiększyć marże zysku na poziomie Tesli, używając zwykłych silników elektrycznych, komponentów elektronicznych i innych części we wszystkich rozmiarach pojazdów.

Aby to zrobić, Ford potrzebuje zupełnie innego talentu ludzkiego niż obecnie, powiedział Farley w szczerym wywiadzie z analitykiem Rodem Lachem. Powiedział również, że firma ma zbyt wielu ludzi, zbyt dużą złożoność i brak doświadczenia w przejściu na akumulatorowe pojazdy elektryczne. „To prosta odpowiedź. Jest marnotrawstwo” – powiedział. Firma Dearborn w stanie Michigan zatrudnia około 183 000 pracowników na całym świecie.

dostarczony

Zobacz, jak Ford prezentuje całkowicie elektryczny F-150.

Farley powiedział, że Ford nie może przestawić się z silników spalinowych na samochody na baterie. Organizacja silników spalinowych jest dobra w podwoziach, lakierowaniu i produkcji, a startujący producenci pojazdów elektrycznych mogliby jej zazdrościć.

Czytaj więcej:
* Dyrektor generalny Forda bada sposoby na oddzielenie biznesu samochodów elektrycznych, aby uwolnić wartość podobną do Tesli
* Wobec braku dostaw, Ford angażuje się w biznes chipów komputerowych
* Hertz zalicza Teslę do największych zakupów pojazdów elektrycznych w historii
* Samochody elektryczne będą stanowić 40 procent globalnej sprzedaży Forda do 2030 r.

„Nie mogę zwrócić się do ICE i powiedzieć „Bądź Teslą” – powiedział Farley. Mogą to robić w fabrykach, ale to nie wystarczy” – powiedział, nie podając szczegółów nadchodzących zmian.

READ  Ceny domów nadal rosną na niektórych przedmieściach pomimo tendencji spadkowej

Akumulatorowe pojazdy elektryczne, takie jak Mustang Mach-E, stanowią dla Forda okazję do przyciągnięcia nowych nabywców i zwiększenia udziału w rynku.

dostarczony

Akumulatorowe pojazdy elektryczne, takie jak Mustang Mach-E, stanowią dla Forda okazję do przyciągnięcia nowych nabywców i zwiększenia udziału w rynku.

Ford ma tylko 15 procent rynku w Stanach Zjednoczonych, więc przejście na samochody zasilane bateriami daje szansę na przyciągnięcie nowych klientów. Ale Farley powiedziała, że ​​musi uprościć proces zakupu i wszystko online, bez inwentaryzacji w systemie i dostawy pojazdów do domu.

Farley powiedział, że koszty dystrybucji Forda są o 3000 do 4000 dolarów wyższe niż Tesli, a on stara się wypełnić tę lukę, przyciągając nowe talenty dzięki tym umiejętnościom.

Farley powiedział, że ani biznes spalania wewnętrznego Forda, ani jego działalność w zakresie pojazdów elektrycznych nie są tak opłacalne, jak to tylko możliwe. Powiedział, że firma potrzebuje więcej talentów, aby obniżyć koszty konstrukcyjne, podnieść jakość w branży ICE i obniżyć koszty materiałów do pojazdów elektrycznych.

Firma może się również wyróżnić, dokonując aktualizacji oprogramowania online, aby klienci zrozumieli, jak zmienia się ich pojazd, i muszą utrzymać klientów serwisowych, więc jeśli mają instalację lub problem pojawi się w ciągu czterech lub pięciu lat, mogą pozostać w zasięgu, Farley powiedział Ford Simple System.

Powiedział również, że firma ciężko pracuje, aby zabezpieczyć surowce, takie jak lit i nikiel, do produkcji akumulatorów do samochodów elektrycznych i spodziewa się kolejnych ogłoszeń w nadchodzących miesiącach.

Aktualności Bloomberga Niedawno poinformowałem, że Ford szuka sposobów na oddzielenie swojej działalności w zakresie samochodów elektrycznych od dotychczasowych operacji spalania, aby uzyskać wsparcie inwestorów, jakie ma Tesla.

Ale Farley powiedział w środę, że tak się nie stanie.

„Nie mamy planów, aby oddzielić naszą działalność elektryczną lub ICE” – powiedział. „Chodzi o skupienie, umiejętności, doświadczenie i talent”.

Phoebe Newman

"Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie."

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *