Epidemia COVID-19 Omicron: dodatkowy personel z Australii, aby pomóc w odliczaniu Nowej Zelandii

Epidemia COVID-19 Omicron: dodatkowy personel z Australii, aby pomóc w odliczaniu Nowej Zelandii
Biznes

Trzy procent populacji Nowej Zelandii to obecnie aktywne przypadki, z czego 152.358 to przypadki. Wideo / Herold NZ

przez RNZ

Odliczanie przynosi posiłki z Australii, aby pomóc w utrzymaniu zapasów na półkach, ponieważ w firmie Omicron są setki pracowników.

Być może zauważyłeś ostatnio kilka pustych nieruchomości w supermarkecie – ulubione jedzenie Twojego kota jest poza menu, kilka pustych zamrażarek.

Odliczanie mówi, że zawiera wszystkie produkty, ale jak wyjaśnia rzeczniczka Kiri Hannifin, wszystko sprowadza się do ich dystrybucji.

RNZ powiedział Checkpoint, że sieć supermarketów jest mocno dotknięta przez ludzi, którzy mają Covid-19 lub są w izolacji, przy czym szczególnie dotyczy to Auckland.

Obecnie z 22.000 siły roboczej bez pracy jest 1800 osób. „Dobrą wiadomością jest to, że jest dużo jedzenia i to jest świetne”.

Rzeczniczka odliczania Keri Hanifen.  Załączone zdjęcie
Rzeczniczka odliczania Keri Hanifen. Załączone zdjęcie

Mówi, że firma od miesięcy planuje, jak się dostosować do tego, co wydarzyło się w Australii.

Jednak sytuacja „zmienia się każdego dnia i zawsze trudno ją pokonać, ale wokół jest mnóstwo jedzenia”.

Aby zdobyć zapasy w rękach klientów, Count Down płaci za przelot nad załogą Nowozelandczyków, którzy mogą teraz wrócić do domu bez konieczności chodzenia do MIQ lub sekwestracji.

Pomogą przy chłodziarkach, aby produkty takie jak masło, ciecierzyca i jogurt były dostępne w sprzedaży.

„Sprowadzamy ich tutaj, aby nam pomogli… więc jest to tylko niewielka garstka, ale to wystarczy, aby zmniejszyć presję” – mówi Hanifin.

Podejście „wszystkich rąk na pokład” sprawiło, że pracownicy działu wsparcia przenieśli się do centrum dystrybucji (gdzie do 45 procent pracowników jest nieobecnych) i uzyskali porady dotyczące obsługi wózków widłowych w ramach ich nowych ról.

Te półki w jednym sklepie z odliczaniem były puste, pomimo wysiłków firmy, by żonglować zapasami.  Zdjęcie / RNZ
Te półki w jednym sklepie z odliczaniem były puste, pomimo wysiłków firmy, by żonglować zapasami. Zdjęcie / RNZ

Członkowie zespołu ds. zrównoważonego rozwoju Hannifin przenieśli się do pomocy przy sklepach internetowych, podczas gdy inni pracownicy biurowi zwykle pracują w „ciemnych” supermarketach, które specjalizują się w wysyłaniu zamówień spożywczych do osób w odizolowanych społecznościach.

„Więc całkowicie okradamy Petera, aby zapłacić Paulowi, ale myślę, że przede wszystkim poprawiamy umiejętności w tym samym czasie, ale zrobiliśmy to wcześniej, zrobiliśmy to w sierpniu [during the Auckland lockdown]. Zmieniliśmy ludzi i jestem bardzo wdzięczna, że ​​nasz zespół jest tak otwarty na zaangażowanie.”

Choroba lub izolacja to nie tylko odliczanie pracowników – słabną również niezależni kierowcy, dostawcy i systemy transportowe.

„Więc to trochę jak meksykańska fala. Więc przebijamy się, nie jest tak źle. Wszyscy wkraczają i robią, co w naszej mocy, aby pomóc, ale tak, następne kilka tygodni będzie dla nas trochę trudne” – mówi Hanifin. .

Mówi, że Count Down manipuluje również przy ładowaniu towarów do ciężarówek, które kierują się do supermarketów ze świeżymi artykułami.

„Dlatego staramy się, aby każdy dostał wszystkiego po trochu…

„Na zmianę upewniamy się, że otrzymujemy podstawowe i priorytetowe składniki odżywcze z pożywienia. Może więc nie będzie sześciu różnych kaparów, ale będzie jeden rodzaj kaparów, ale tylko przez kilka tygodni…”

Sieć zapewnia również, że dba o społeczności takie jak Waiheke i Queenstown, w których nie ma wielu różnych dostawców żywności.

Hanifen cieszy się, że niektórzy pracownicy już wrócili z choroby lub izolacji. „Więc będzie lepiej. To tylko trochę bzdury”.

Phoebe Newman

"Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie."

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *