Są tam sklepy na rynku wtórnym i jest też Brabus. Firma z siedzibą w Bottrop zawsze robi wszystko, aby wydobyć najnowszy spadek wydajności z AMG. Mniej niż rok po oddaniu E63 S Prawie 800 KM, tuner powraca z mocniejszą budową. Tym razem poszli o krok dalej i zmniejszyli pojemność skokową V8 z 4,0 do 4,5 litra, wiercąc ośmiocylindrowy blok do 84 mm (3,3 cala).
Brabus zainstalował również większe tłoki, niestandardowy wał korbowy z żelaznym prętem i osiem niestandardowych tłoczysk, aby wydłużyć skok do 100 mm (3,9 cala). Ponadto tuner zainstalował własną parę turbosprężarek o maksymalnym ciśnieniu ciągu 1,4 bara. V8 oddycha teraz przez nowy układ wydechowy wykonany w całości ze stali nierdzewnej, a zmieniony wlot poprawia dopływ powietrza.
87 Kino
Efektem końcowym jest 4,5-litrowy silnik V8 z podwójnym turbodoładowaniem, który wytwarza zdumiewające 888 KM (662 kW) przy 6200 obr./min i 1250 Nm osiągalne przy 2900 obr./min. Jednak moment obrotowy jest elektronicznie ograniczony do 774 lb-ft (1050 Nm) Brabus Chce chronić linię jazdy. Dzięki nowo nabytym mięśniom super sedan Affalterbach potrzebuje zaledwie 2,9 sekundy, aby osiągnąć 100 km/h z postoju.
Nie imponujące? Brabus twierdzi, że niemiecka rakieta rozpędza się do 200 km/h w 9,7 sekundy i do 300 km/h w 23,9 sekundy. Supersamochód rozpędza się do 330 km/h, co w rzeczywistości ogranicza się również do ochrony opon. Mówiąc o tym, E63 S siedzi na 21-calowych kołach z 265/30 ZR21 z przodu i 305/25 ZR22 z tyłu od Continental.
W porównaniu do standardowego samochodu, Brabus przybliża AMG do drogi o około 20 mm (0,8 cala), zapewniając ostrzejsze prowadzenie. Podobnie jak w przypadku zeszłorocznego projektu, E63 S przyjmuje całkowicie czarny diabelski wygląd i może być modyfikowany od wewnątrz na nieskończone sposoby, ponieważ tuner może „spełnić nawet najbardziej ekstrawaganckie pragnienia klientów”.
nadal tego chcesz Wydajność AMG GT 63 SE?