Klienci BNZ utknęli z powodu długich przestojów, które trwały kilka godzin

Klienci BNZ utknęli z powodu długich przestojów, które trwały kilka godzin

Wielu klientów BNZ utknęło przy kasie, a ich karty bankowe nie działały dzisiaj przez kilka godzin.

BNZ powiedział, że bada problem systemowy dotyczący bankowości internetowej i niektórych transakcji.
zdjęcie: RNZ / Nate McKinnon

Bank poinformował, że bada problem systemowy dotyczący bankowości internetowej i niektórych transakcji, a zaledwie o 15:00 ogłosił, że sytuacja została rozwiązana.

„Nasze systemy już działają – klienci mogą teraz uzyskać dostęp do kanałów bankowości internetowej i realizować transakcje za pomocą kart BNZ” – napisał bank na swojej stronie na Facebooku.

Dodała, że ​​przez resztę dnia oddziały pozostaną zamknięte, aby pracownicy oddziałów mogli wspierać call center w obsłudze klienta.

Na stronie banku na Facebooku klienci narzekali na termin weekendu.

Jedna osoba napisała: „Właśnie wyszedłem stojąc zupełnie niezręcznie przy kasie, już lunch, karta nie działa i nie ma dostępu do aplikacji lub bankowości internetowej”.

Inny napisał: „Za mało”. „Wyjechałem na wakacje z rodziną bez pieniędzy”.

BNZ powiedział, że ciężko pracuje, aby rozwiązać problem i przeprosił za niedogodności.

READ  Banki nowozelandzkie dokonały poważnych zmian w bankowości internetowej

Phoebe Newman

"Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie."

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *