BNZ twierdzi, że problem został rozwiązany po tym, jak sfrustrowani klienci doświadczyli drugiej poważnej awarii w ciągu trzech dni

BNZ twierdzi, że problem został rozwiązany po tym, jak sfrustrowani klienci doświadczyli drugiej poważnej awarii w ciągu trzech dni

W zeszłym tygodniu klienci nie mogli zalogować się do bankowości internetowej. Zdjęcie/Fiona Goodall

Sfrustrowani klienci BNZ po raz kolejny zmagali się dziś z problemami z płatnościami po tym, jak firma doznała drugiej poważnej awarii w ciągu zaledwie kilku dni.

W aktualizacji tuż po 19:40 BNZ powiedział, że problem został rozwiązany.

We wcześniejszym poście w mediach społecznościowych BNZ powiedział, że „wie”, że klienci nie mogą korzystać z kart kredytowych BNZ ani payWave.

Strona internetowa BNZ stwierdziła, że ​​firma „bada” awarię zasilania.

„Salda i transakcje bankowości internetowej nie są obecnie wyświetlane dla kart kredytowych. Ciężko i szybko pracujemy, aby rozwiązać problem i poinformujemy Cię, gdy tylko zostanie on rozwiązany. Serdecznie przepraszamy za wszelkie niedogodności spowodowane tym problemem technicznym ” powiedział.

„Możesz również zobaczyć saldo swoich kart kredytowych i transakcje online. Rozumiemy, jak frustrujące mogą być awarie techniczne i przepraszamy, jeśli dotyczą Ciebie”.

Caroline z południowego Waikato powiedziała, że ​​wymeldowała się dzisiaj w Count Down około 17:00, kupując mięso na obiad, kiedy odmówiono jej karty.

Miała gotówkę, więc była w stanie zapłacić za jedzenie, ale była zakłopotana i „zestresowana” swoją odmową.

„Niezależnie od tego, czy dostaniesz pieniądze, czy nie, nadal jesteś obserwowany”.

Powiedziała, że ​​to już drugi raz, kiedy ostatnio nie mogła użyć swojej karty BNZ.

W sobotę klienci nie mogli też zalogować się do bankowości internetowej, co przyciągnęło setki klientów w supermarketach i innych sklepach.

Ta awaria została zgłoszona o godzinie 10.19 i została rozwiązana dopiero około godziny 15.20.

Wielu klientów wyrażało swoje rozczarowanie w mediach społecznościowych.

Jedna osoba napisała: „Odmówiono mi transakcji na mojej karcie debetowej, co jest bardzo krępujące i niewygodne. Myślę, że musisz coś z tym zrobić”.

Inny zapytał: „Dlaczego jest tak wiele problemów? Myślałem, że zostały naprawione w weekend”.

Phoebe Newman

"Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie."

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *