Szum czy bicie? Co warto wiedzieć o aplikacji do udostępniania zdjęć Gen Z do wspinaczki po mapach — TechCrunch

Szum czy bicie?  Co warto wiedzieć o aplikacji do udostępniania zdjęć Gen Z do wspinaczki po mapach — TechCrunch

Aplikacja o nazwie bądź realistąI został założony Przez byłego pracownika GoPro Alexis Barrett wraz z Kevin Perry, uruchomiona w grudniu 2019 r. z myślą o wymaganiu od użytkowników publikowania nieedytowanego zdjęcia raz dziennie po otrzymaniu powiadomienia push. Po otrzymaniu alertu użytkownik ma do dwóch minut, aby podzielić się tym, co zamierza zrobić, a także zobaczyć zdjęcia opublikowane przez swoich znajomych.

Aplikacja jest łatwa w użyciu, jednocześnie rejestrując selfie i zdjęcie z przodu – doświadczenie, które przywołuje nasze cenne wspomnienia Dawno utracona aplikacja do zdjęć Frontback. (ROZERWAĆ).

Firma wyjaśnia, że ​​to doświadczenie daje użytkownikom możliwość pokazania, kim naprawdę są.

Sama koncepcja nie jest całkowicie nowa. Oprócz wykorzystania przez Frontback podwójnych aparatów, podobny pomysł dotyczący powiadomień push pojawił się kilka lat temu w fali aplikacji próbujących trzymać użytkowników z dala od Instagrama.

Kredyty obrazkowe: bądź realistą

Aplikacja o nazwie drobne szczegółyWprowadzony na rynek w 2017 r. pomógł wprowadzić tę samą koncepcję, którą obecnie wykorzystuje BeReal: alerty, które kierują użytkowników do przechwytywania wszystkiego, co robią teraz. Współzałożyciel Minutiae, Martin Adolfson, ubolewał niedawno przed TechCrunch, że BeReal „pożyczył mocno” jego pomysł, jednocześnie zachwalając jego wiarygodność, powodując u niego niepokój.

Niestety pomysły nie są patentami. Przez lata widzieliśmy wiele aplikacji i produktów oferujących podobne doświadczenia społecznościowe, z których tylko jedna odnosi ogromny sukces swoich czasów. Patrzeć na Qik kontra Ustream.tv; Jwala kontra Foursquare; Vhutu kontra Bumerang; Rzucamy to przeciwko Pinterestowi; Lub, ostatnio, TikTok w porównaniu z kimkolwiek, kto próbuje go sklonować.

Dodatkowo, podczas gdy Minutiae pozwoli użytkownikom przeglądać zdjęcia nieznajomych z całego świata, BeReal jest skierowany bardziej do grup prawdziwych przyjaciół.

Istnieje zapotrzebowanie na nowe aplikacje do udostępniania zdjęć wśród młodszych użytkowników, którzy są zmęczeni ciągłymi zmianami na Instagramie, wypełnionymi nowymi funkcjami, takimi jak Rolki i Zakupy, oraz wysoce dopracowanymi treściami twórców. Inne aplikacje, takie jak Minutiae i BeReal, również eksperymentowały z unikalnymi doświadczeniami udostępniania zdjęć, aby z różnym skutkiem odciągnąć użytkowników od Instagrama.

Poparazzi — aplikacja, która w pełni wykorzystała funkcję tagowania na Instagramie — Wspiął się na szczyt App Store Stosując serię sztuczek wzrostowych nie tak dawno temu. Od tego czasu jego popularność osłabła i obecnie zajmuje 87 miejsce w kategorii Zdjęcia i wideo w amerykańskim App Store.

inna aplikacja, despo, opóźnienie Uwolnij swoje cyfrowe fotosy, aby dać poczucie nostalgii, ale jest on skierowany do pokolenia, które nigdy nie wiedziało, jak to jest czekać na wydruk. Nie stał się również kolejnym nowym Instagramem i jest teraz numerem 143 w kategorii Photo & Video w App Store.

Kredyty obrazkowe: atopia

Tymczasem BeReal istnieje już od dwóch lat. Ale firma zajmująca się badaniem aplikacji atopia Zauważył na początku tego miesiąca, że ​​65% pobrań przez całe życie miało miejsce w 2022 roku, a liczba aktywnych użytkowników miesięcznie wzrosła o 315% od początku roku. Dzisiaj firma udostępniła TechCrunch zaktualizowane liczby. Okazało się, że od początku roku BeReal odnotował 7,67 miliona pobrań, co stanowi 74,5% stałych instalacji. Prym wiodą Francja (gdzie znajduje się aplikacja) i Stany Zjednoczone z odpowiednio 20,5% i 19,7% instalacji.

Firma przypisuje wzrost połączeniu przekazu szeptanego, BeReal’s Program Ambasadorów Uczelnioraz nowsze funkcje, takie jak Widgetmoji i RealMoji — pierwsza z nich umieszcza znajomych w widżecie na ekranie głównym, a druga umożliwia interakcję z naklejkami w rozmowach iMessage. Jednak ten poziom szybkiego wzrostu zwykle oznacza wydatki na marketing lub reklamę, a nie tylko na organiczne przyjęcie, którego wzrost będzie wolniejszy i mniej stromy.

Kredyty obrazkowe: atopia

BeReal będzie miał fundusze. Aplikacja obsługiwana przez a16z i Accel Zebrano 30 milionów dolarów w serii A w zeszłym roku. Wygląda na to, że zużywa część tych pieniędzy.

I jak się okazuje, przynajmniej część rozwoju BeReal została zaprojektowana tak, aby stworzyć aplikację Badania Jakby to była infekcja wirusowa. Studenci college’u poinformowali w gazecie Brown Student, że BeReal im płaci 30 USD za polecenie i 50 USD za pobranie aplikacji z recenzją. Powiedzieli, że studenci otrzymają pieniądze przez PayPal lub Venmo. powiedział raport z Artykuł dla studentów Uniwersytetu Rice.

Obecny program ambasadorski trwa od stycznia do czerwca 2022 r., według BeReal’s stronie internetowej. (BeReal odmówił rozmowy z TechCrunch, mówiąc, że „nie są gotowi na media. [sic]. „)

Naprawdę nie ma nic złego w pozyskiwaniu płatnych użytkowników – w końcu tak działa ekosystem aplikacji. Poza tym niektórzy płatni użytkownicy stają się zaangażowani i lojalni. To jest cel!

BeReal odniósł jak dotąd sukces z tym modelem: Apptopia twierdzi, że osiągnął 2,93 miliona aktywnych użytkowników dziennie w momencie pisania.

Ma również ocenę 4,8 w prawie 22 000 recenzji użytkowników w App Store i 4,5 w prawie 15 000 recenzji w Google Play. Jest to obecnie aplikacja numer 4 w amerykańskim App Store.

Jednak to trochę frustrujące, gdy widzę aplikacje zaangażowane w kupowanie instalacji i zdobywanie pięciogwiazdkowych recenzji pisemny zupa Na stałe jak Gen Z nowy ulubiony gra w artykułach Opis Rozwijaj aplikację organicznie. Może być tutaj jakieś zainteresowanie ustne, ale zainteresowanie to zostało połączone z dobrymi instalacjami płatnych aplikacji.

Na początku App Store istniało jeszcze bezpośrednio kanały W przypadku tego rodzaju transferu gotówki do pobrania, nawet Apple rozprawia się z firmami „Kup” ich wzrost. Ale to tylko doprowadziło do bardziej płatnych wysiłków związanych z pozyskiwaniem użytkowników za kulisami. Dzisiaj, oprócz tradycyjnych kanałów – takich jak reklamy online/społecznościowe, billboardy, telewizja itp. – widzimy takie rzeczy jak „wirusowe” TikToks, które w rzeczywistości były nieujawnionymi ofertami influencer marketingu. Lub, jak w przypadku BeReal, ambasadorzy uczelni otrzymują wynagrodzenie za promowanie aplikacji wśród docelowej grupy demograficznej.

Ta ostatnia może faktycznie zadziałać, jeśli szum informacyjny umieści aplikację przed użytkownikami, którzy zafascynują się tym doświadczeniem i pozostaną przy nim.

BeReal prawdopodobnie będzie miał wcześniej dużo paliwa do pozyskiwania użytkowników. A ponieważ jego sztuczka obejmuje włączanie powiadomień push, może z czasem zachować lojalnych użytkowników. Jednak wciąż długa droga do udowodnienia, że ​​może stać się częścią codziennej rotacji użytkowników – coś, czego nie dowiemy się, dopóki płatne wysiłki akwizycyjne nie zwolnią, a aplikacja pozostanie sama w konkurencyjnym krajobrazie.

Musimy jednak pokochać adres URL pobierania BeReal: to bere.al/downloadthedamnthing.

Czemu nie!

Halsey Andrews

„Lekarz gier. Fanatyk zombie. Studio muzyczne. Kawiarni ninja. Miłośnik telewizji. Miły fanatyk alkoholik.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *