Vanessa Lowry / Personel
TSB Bank oferuje klientom 250 000 USD w gotówce do wydania w 100 różnych firmach w Taranaki. Na zdjęciu: Left Annalese Sharrock, dyrektor zarządzająca Macfarlane Hospitality Group, oraz Kate Macfarlane z Et Vous i dyrektor zarządzający Geoff Hitchcock TSB.
Ćwierć miliona dolarów pieniędzy na sponsorowanie odwołanych festiwali Taranaki ma trafić do kieszeni właścicieli firm w regionie.
TSB ogłosiło w poniedziałek, że uruchomiło ogromną inicjatywę z 250 000 $, które wydałoby na sponsorowanie Festiwalu Świateł i Womad.
ten TSB Miłość Lokalna Kampania pozwoli klientom banku Debit Mastercard odzyskać 5 USD za każde 10 USD lub więcej wydane w uczestniczących firmach Taranaki. Ta oferta jest ważna do 10 razy do maksymalnej kwoty 50 USD na klienta.
Ponad 100 firm w Taranaki już zapisało się do udziału w kampanii, oferując w menu wszystko, od sklepów detalicznych, kawiarni, barów i restauracji.
Czytaj więcej:
* Banki żywności czerpią korzyści z tysięcy pieniędzy przeniesionych do firm
* TSB ogłasza roczny zysk netto w wysokości prawie 60 milionów dolarów
* TSB Long Lines prosi o otwarcie dwóch kolejnych oddziałów w Taranaki, które będą działać w poniedziałki
Donna Cooper, dyrektor naczelny TSB, powiedziała, że znaczący wpływ ekonomiczny na lokalną społeczność biznesową, który normalnie mieliby ze strony klaunów, był główną siłą napędową kampanii.
„Ich odwołanie – drugi rok z rzędu dla WOMAD – było prawdziwym ciosem dla całej społeczności” – powiedziała.
„Lokalne firmy są istotnym elementem naszej społeczności i jest to jeden ze sposobów, w jaki możemy okazać nasze wsparcie”.
Chociaż nie mogła podać dokładnej liczby, Cooper powiedziała, że istnieją tysiące klientów TSB, którzy skorzystaliby z kampanii.
Powiedziała, że kampania będzie również dostępna dla klientów spoza regionu, którzy będą mogli robić zakupy online w wielu uczestniczących firmach.
Cooper powiedział, że nie ma pokusy, aby po prostu przenieść pieniądze ze sponsorowania na kolejne dwa festiwale.
„Zamiast czekać do przyszłego roku i nadal ich wspierać, pomyśleliśmy, że to najlepszy sposób, aby teraz zwrócić się do lokalnej społeczności” – powiedziała.
„Dlatego wspieramy te wydarzenia, pomagamy wesprzeć wspaniałe środowisko, w którym żyjemy.
„Czuliśmy, że to sposób, w jaki możemy osiągnąć ten sam wynik, ale w inny sposób. Wiemy, że ludzie robią to naprawdę ciężko i musimy po prostu zachęcać ludzi do wyjścia i wspierania naszego lokalnego biznesu”.
Kampania TSB Love Local potrwa od teraz do 11 czerwca. Pełna lista uczestniczących sprzedawców jest dostępna pod adresem tsb.co.nz/lovelocal
„Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie.”