Hyundai i Kia przygotowują się do wydania 26 miliardów dolarów na pojazdy elektryczne

Hyundai i Kia przygotowują się do wydania 26 miliardów dolarów na pojazdy elektryczne

Hyundai i Kia przygotowują się do wydania absolutnej fortuny na produkcję samochodów elektrycznych w Korei Południowej, w tym na nową fabrykę, która docelowo będzie mogła produkować około 150 000 pojazdów rocznie.

Plan, który będzie kosztował dwóch producentów samochodów 26 miliardów dolarów nowozelandzkich, ma na celu zwiększenie produkcji samochodów elektrycznych w Korei Południowej do 1,44 miliona sztuk rocznie do 2030 r., w porównaniu z około 350 000 w tym roku. Będzie to stanowić około 45 procent planowanej globalnej produkcji pojazdów elektrycznych Hyundai i Kia na rok 2030 i później.

Budowa nowej fabryki, która będzie zlokalizowana w obecnym zakładzie Kia w Hwaseong, rozpocznie się w pierwszej połowie 2023 roku, a zakończy do końca 2025 roku.

Hyundai i Kia zamierzają wpompować dużo pieniędzy w swoje pojazdy elektryczne.

Damien O’Carroll/Personel

Hyundai i Kia zamierzają wpompować dużo pieniędzy w swoje pojazdy elektryczne.

Hyundai Motor Group, która obejmuje Kia, Hyundai Motor i Genesis, chce sprzedawać rocznie 3,23 miliona pojazdów elektrycznych na całym świecie do 2030 roku, co stanowi 12% udziału w światowym rynku pojazdów elektrycznych.

Czytaj więcej:
* Jaki jest czas oczekiwania na nowe samochody elektryczne?
* Hyundai Ioniq 5 zdobywa nagrodę Światowego Samochodu Roku
* Pierwsza recenzja napędu: Kia EV6
* Promowanie lokalnego wprowadzenia Genesis jako całkowicie elektrycznej marki

Obecnie oferty Kiwi obejmują Hyundai Ioniq 5 I Kia EV6Oczekuje się, że obie wersje otrzymają w najbliższej przyszłości wersje o wysokiej wydajności.

Do Ioniq 5 wkrótce dołączy duży SUV i elektryczny samochód sportowy.

dostarczony

Do Ioniq 5 wkrótce dołączy duży SUV i elektryczny samochód sportowy.

Obie marki będą oferować w tej dekadzie więcej modeli elektrycznych. Hyundai zapowiadał wcześniej, że do 2030 roku zaoferuje 11 pojazdów elektrycznych, a Kia obiecuje 14. Dwa z nich to Ioniq 7 i EV9. Duże i luksusowe SUV-y.

Inne modele obejmują sedany i lekkie samochody dostawcze, w tym utes, a także podstawowe pojazdy elektryczne zaprojektowane z myślą o przystępnej cenie. Hyundai drażnił się nawet z elektrycznym samochodem sportowym.

READ  Netflix zgłosił „reakcję odwołania” w regionach, w których obowiązują nowe zasady udostępniania haseł, w tym w Nowej Zelandii

Genesis, luksusowe ramię Hyundaia, również wprowadzi na rynek samochody elektryczne, ale prawdopodobnie nie pojawi się tutaj w żadnym oficjalnym charakterze, biorąc pod uwagę, że lokalne ramię nie złożyło żadnych zobowiązań. Obecna oferta pojazdów jest dość atrakcyjna. Ale nigdy nie mów nie.

Phoebe Newman

"Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie."

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *