NASA uruchamia własną grę kosmiczną w stylu retro

NASA uruchamia własną grę kosmiczną w stylu retro

Gra daje graczom minutę na „złapanie” jak największej liczby obiektów kosmicznych. Muzyka starej szkoły gra, gdy galaktyki, nieuczciwe egzoplanety, a nawet czarne dziury przelatują obok. Gracze otrzymują punkty za przejmowanie obiektów i mogą dowiedzieć się więcej o tym, co zostało przechwycone po upływie minuty.

Limitowana i zabawna gra została stworzona, aby uczyć graczy obiektów kosmicznych i teleskopu, którego premiera zaplanowana jest na połowę dekady.

Nazwany na cześć pionierskiego dyrektora NASA Nancy RomanZnane jako „Matka Hubble’a”, aby pomóc agencji w urodzeniu legendarnego Kosmicznego Teleskopu Hubble’a, nowe obserwatorium znacznie rozszerzy możliwości badaczy w zakresie widzenia i badania wszechświata. Roman była genialnym astronomem, a obserwatorium, które nosi jej imię, będzie badać tajemnice, takie jak dlaczego wszechświat się rozszerza i które planety znajdują się poza naszym Układem Słonecznym.

Agencja twierdzi, że rzymski teleskop kosmiczny będzie „wielookim kuzynem Hubble’a”, przechwytując 100 razy więcej nieba niż teleskop z 1990 r. za pomocą masywnego 300-megapikselowego sprzętu.

Nowe obserwatorium wykona szerokokątne obrazy przestrzeni, mapę i pomiar wszechświata Korzystanie z różnych zaawansowanych technologii.

W porównaniu z misją, którą promujesz, 8-bitowa gra jest w rzeczywistości dość prosta. Czasami jednak wystarczy trochę zabawy, aby zainteresować ludzi nauką — i podekscytować nadchodzącym zadaniem.

Phoebe Newman

"Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie."

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *