Ewakuacja w nagłych wypadkach: czy Twój bagaż podręczny jest wart śmierci?

Ewakuacja w nagłych wypadkach: czy Twój bagaż podręczny jest wart śmierci?

Pasażerowie, którzy zabrali swoje torby przed wyjściem Odrzutowiec zapalił się Po katastrofie podwozie w Miami nie jest anomalią.

Nagranie wideo Niektórzy pasażerowie jadący na pas awaryjny w locie RED Air pokazali kilka toreb z walizkami i torbami na kółkach, wzbudzając obawy, że mogli zatrzymać ewakuację, która co sekundę była krytyczna.

Pisarz lotniczy Edward Russell z Skift W mediach społecznościowych, gdy klip wideo trafił do sieci.

„Czy możemy szczerze porozmawiać o tym, którzy podróżni zabierają ze sobą bagaż podczas awaryjnej ewakuacji?” on napisał.

Czytaj więcej:
* „Myślałem, że wybuchnie”: katastrofa lotnicza i panika pożarowa w Miami, USA
* Filmy wideo dotyczące bezpieczeństwa linii lotniczych: co jest ważniejsze — bezpieczeństwo czy polubienia na Facebooku?
* Duża liczba pasażerów trzymała torby na wypadek sytuacji awaryjnej w samolocie

Ale badania i inne katastrofy pogodowe sugerują, że wielu innych zachowałoby się w podobny sposób.

a Ankieta 2018 Brytyjskie Królewskie Towarzystwo Lotnicze stwierdziło, że ponad jedna trzecia respondentów zignorowałaby ostrzeżenia w przypadku katastrofy lotniczej i przejęłaby w posiadanie swoje rzeczy.

Badanie, które przetestowało 2000 podróżnych, wykazało, że 35 procent próbowałoby zabrać ze sobą swoje rzeczy w nagłych wypadkach.

Terry Buckland, prezes Królewskiego Towarzystwa Lotniczego, powiedział: codzienna poczta Ankieta ta zawierała pewne „niepokojące ustalenia”.

„Instrukcje bezpieczeństwa dla operatorów linii lotniczych wymagają, aby pasażerowie zostawili wszystkie swoje rzeczy w przypadku ewakuacji awaryjnej ze względów bezpieczeństwa” – powiedział.

„Pasażerowie nie będą w pełni rozumieć natury i powagi sytuacji awaryjnej i nie powinni ignorować ani kwestionować poleceń załogi”.

Ci, którzy upierają się przy odzyskiwaniu bagażu w czasach kryzysu, stali się poważnym problemem dla stewardes, które są odpowiedzialne za szybką ewakuację samolotów.

Sarah Nelson, prezes Stowarzyszenia Stewardów – CWA, powiedziała New York Times.

„Uznano to za zagrożenie bezpieczeństwa przez [US] Krajowa Rada Bezpieczeństwa Transportu i potwierdzone przez Federalną Administrację Lotnictwa.”

READ  Wybuch epidemii Covid-19 delta: Liczba zgonów wzrasta w Rumunii, gdzie tylko 37 procent populacji zostało zaszczepionych
Na pokładzie samolotu RED Air było 126 osób.

Portal Pedro / AP

Na pokładzie samolotu RED Air było 126 osób.

Problem pasażerów ewakuujących się z samolotów z bagażami został również podkreślony w 2015 r., gdy zdjęcia pasażerów uciekających z samolotu Samolot British Airways zapalił się w Las Vegas z bagażem podręcznym.

Ostatnio użytkownik Instagrama, Leć z TonymPasażerowie zostali schwytani podczas ewakuacji samolotu Ryanair w Barcelonie z małymi torbami.

Jeśli musisz ewakuować samolot, twoim jedynym priorytetem powinno być jak najszybsze wydostanie się na zewnątrz, powiedział Frank Jackman, rzecznik American Flight Safety Foundation, organizacji non-profit, która zapewnia wytyczne i zasoby dla przemysłu lotniczego i kosmicznego. New York Times.

„Niewiele jest w twoim bagażu podręcznym, za co warto umrzeć” – powiedział. „I nie chcesz być przyczyną czyjejś kontuzji”.

RED Air to tania linia lotnicza, która została uruchomiona w listopadzie ubiegłego roku.

Portal Pedro / AP

RED Air to tania linia lotnicza, która została uruchomiona w listopadzie ubiegłego roku.

Samolot RED Air wylądował na pasie startowym międzynarodowego lotniska w Miami w Stanach Zjednoczonych z 126 osobami na pokładzie.

Greg Chen, rzecznik Departamentu Lotnictwa Miami-Dade, powiedział, że pożar wybuchł po załamaniu się podwozia samolotu MD-82 po przylocie z Dominikany.

Trzech pasażerów z drobnymi obrażeniami trafiło do szpitala, pozostali zostali przewiezieni autobusem na terminal.

Pat Stephenson

„Obrońca popkultury. Pytanie o pustelnika w komedii. Alkoholista. Internetowy ewangelista”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *