Eksperci twierdzą, że książę William jest pozycjonowany jako przyszły król w oczach opinii publicznej dzięki skutecznej strategii brandingowej.
Książę Cambridge, który w czerwcu obchodził swoje 40. urodziny, otrzymał specjalny okrzyk z oficjalnego konta rodziny królewskiej na Instagramie, sugerujący, że istnieje strategia brandingowa, która bezproblemowo przekształci Williama w rolę króla.
„Kiedy drugi w kolejce do tronu kończy 40 lat, dowiedz się więcej o Jego Królewskiej Wysokości” – przeczytaj podpis, zanim podzielisz się szczegółami jego urodzin i ukończenia studiów.
Ekspert królewski Daniela Elser pisze w swoim felietonie News.com.au, że Pałac Buckingham zamienia się w „styl rozgłosu”.
Powiedziała: „To wszystko było po części biografią, po części profilem na LinkedIn i wszystkimi mediami społecznościowymi. Tłumaczenie: To był Pałac Buckingham zmieniający się w tryb hype man, bardziej przejrzysta próba niż widzieliśmy wcześniej w jego urodziny, aby naprawdę przekazać wiadomość, że Do tego stopnia, że Wilhelm będzie w przyszłości suwerenem.
„Oczywiście ktoś czytał wszystko o strategii marki.
„Ponownie, ten ruch niesie ze sobą ryzyko rozgniewania różnych konkurujących ego, które tworzą rodzinę królewską”.