Alstom zastosuje detekcję koła ELS-96 na kolei w Polsce

Zarządca Infrastruktury Kolejowej PKP Polskie Linie Kolejowe SA (PKP PLK) udzielił firmie Alstom zezwolenia na stosowanie systemu wykrywania kół ELS-96 na liniach kolejowych w Polsce.

Głowice wykrywające koła ELS-96 wykrywają tor jazdy na torach i przesyłają informacje o liczbie kół, które przejechały przez ten obszar. Proces ten umożliwia systemom interfejsowym identyfikację lokalizacji pociągu na torze.

ELS-96

ELS-96 jest przeznaczony do wykrywania toru kołowego pojazdu kolejowego na szynach i stanowi ważną część systemu licznika osi do wykrywania pociągów.

System ELS-96 może być stosowany na liniach dużych prędkości oraz w systemach komunikacji zbiorowej. Komponenty są montowane bezpośrednio na szynie i mogą być używane w dowolnym środowisku.

Adam Juretko, Wiceprezes Alstom Polska powiedział:

„Wykrywacze kół Alstomu z powodzeniem pracują zarówno na torach na pustyniach Algierii, jak iw strefach mroźni o temperaturach poniżej -50°C. Dzięki zastosowaniu tego nowoczesnego rozwiązania ilość sprzętu instalowanego na torach ulega znacznemu zmniejszeniu. Masa systemu i zużycie energii są niższe w porównaniu z poprzednią wersją, co pomaga obniżyć koszty wdrożenia, eksploatacji i konserwacji.

Proces zatwierdzania stosowania ELS-96 trwał ponad dwa lata i obejmował 9-miesięczne próby terenowe.

System wykrywania koła ELS-96 został zaprojektowany w Polsce i wyprodukowany w katowickim zakładzie Alstom.

Cyril Lamb

„Student. Prawdopodobnie specjalista od kafeterii w kafeterii. Profesjonalista telewizyjny. Kuglarz. Profesjonalny specjalista od żywności. Typowy alkoholik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *