Palarnie kawy dostosowują się do mniejszej liczby osób, które chcą drinka zrobionego z baristą

Palarnie kawy dostosowują się do mniejszej liczby osób, które chcą drinka zrobionego z baristą
Więcej palarni kawy speciality w Nowej Zelandii wskakuje w ten natychmiastowy trend.

Unsplash

Więcej palarni kawy speciality w Nowej Zelandii wskakuje w ten natychmiastowy trend.

Ponieważ coraz mniej osób udaje się do kawiarni na filiżankę kawy, palarnie ułatwiają ludziom wypicie pysznej kawy w domu.

Specjalistyczna palarnia kawy Flight Coffee założyła linię kawy rozpuszczalnej niecałe dwa miesiące temu, po tym, jak dyrektor i założyciel Nick Clark odkrył, że mniej osób decyduje się na drinka zrobionego przez baristę po Covid.

Co więcej, wzrost kosztów życia i inflacja spowodowały masowe spożycie domowej kawy, powiedział.

„Widzimy coraz więcej osób kupujących domowe ekspresy do kawy i robiące własne”.

Czytaj więcej:
* Fasola, bariści, cegły i zaprawa: dlaczego parzona kawa powinna kosztować 7 USD
* Ceny kawy kiwi dobrze wzrosły w globalnym badaniu, ale ceny mogą wzrosnąć
* Filiżanka kawy przepełniona życzliwością dla miłośników kofeiny od Nelson

W ciągu ostatnich 10 lat Clark był świadkiem rozwoju i innowacji alternatywnych metod parzenia i parzenia kawy w domu iw kawiarniach.

I chociaż powiedział, że konsumpcja całych ziaren kawy prawdopodobnie zawsze utrzyma koronę, nastąpił silny wzrost alternatywnej konsumpcji kaw wyższej jakości, takich jak kawa w strąkach i kawa rozpuszczalna.

Jason Dorday/Personel

Osoby pijące kawę na Ponsonby Street zauważyły ​​wyższe ceny w swoich ulubionych kawiarniach.

„Istnieje ruch w kierunku zapewnienia wyższej jakości kawie ogólnie. Widzimy to na rynku kapsułek i teraz natychmiast.”

Clark powiedział, że produkcja teraźniejszości kosztuje więcej ze względu na dodatkowe etapy procesu.

„Nasza oferta kawy rozpuszczalnej to ta sama kawa, którą sprzedajemy jako pełnoziarniste, wysokiej jakości kawę pozyskiwaną etycznie w naszym łańcuchu dostaw”.

Badanie rynku kawy rozpuszczalnej w 2022 r. wykazało, że światowy rynek kawy rozpuszczalnej osiągnął 12,7 mld USD (20,35 mld NZ) w 2021 r.

Kolekcja Flight Coffee Instant Collection została uruchomiona w czerwcu.

dostarczony

Kolekcja Flight Coffee Instant Collection została uruchomiona w czerwcu.

Oczekuje się, że do 2027 r. rynek osiągnie 17,3 mld USD, wykazując CAGR na poziomie 5,4% w latach 2022-2027.

READ  Chłopiec ścigający się rozbija zaparkowane samochody i złości świadków

David Huang, właściciel Society Coffee Roosters w Auckland i członek zarządu Specialty Coffee Association w Nowej Zelandii, powiedział, że rynek wskazuje, że kilku głównych graczy zajmujących się kawą specjalistyczną przechodzi do branży kawy rozpuszczalnej.

Możliwym pomysłem było przyciągnięcie głównego nurtu sprzedaży usług gastronomicznych, takich jak publiczność, która kupowała kawę w supermarkecie, a nie w lokalnej palarni.

Analogia stojąca za tym ruchem jest prosta. Konsumenci na ogół nie chcą spędzać czasu ani inwestować pieniędzy i wysiłku w przygotowywanie kawy, ponieważ wciąż nie jest częścią kultury Nowej Zelandii samodzielne przygotowywanie świeżej kawy”.

David Huang mówi, że rynek wydaje się wskazywać, że kilku graczy specjalizujących się w kawie przechodzi do branży kawy rozpuszczalnej.

dostarczony

David Huang mówi, że rynek wydaje się wskazywać, że kilku graczy specjalizujących się w kawie przechodzi do branży kawy rozpuszczalnej.

Pandemia i ruch „praca z domu” doprowadziły do ​​sprawiedliwego wzrostu spożycia kawy w domu iw miejscu pracy.

Huang powiedział, że aż 70% kawy spożywanej w Nowej Zelandii ma formę kawy rozpuszczalnej, podczas gdy rynek świeżo zmielonych i palonych ziaren stanowi tylko 30%.

„Ale na tym nadmiernie nasyconym rynku walczy ponad 400 palarni kawy”.

Około pięć lat temu, powiedział Huang, kawa parzona przez baristę stała się baristą utrata głównego produktu Ponieważ koszty surowców, takich jak zielone (surowe) ziarna kawy, nadal rosły, firmy musiały dostosować lub podnieść swoje ceny.

„Ruch w kierunku zdobycia tego ogromnego rynku konsumenckiego jest zarówno konieczny, jak i uzasadniony z punktu widzenia strategii biznesowej, ponieważ produkt taki jak kawa rozpuszczalna i kapsułki do kawy ma znacznie dłuższy okres przydatności do spożycia, znacznie większą marżę i jest łatwiejszy w obsłudze transport.”

Tylko czas pokaże, jak konsumenci z Nowej Zelandii zareagują na hałas, powiedział Huang.

Phoebe Newman

"Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie."

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *