Właściciele supersamochodów udają się do dyskusji na temat własności Rogers

Właściciele supersamochodów udają się do dyskusji na temat własności Rogers

super samochody

Przyszłość posiadania supersamochodów przez rodzinę Rogers zostanie omówiona na dzisiejszym posiedzeniu Rady Dyrektorów RACE.

Rozumie się, że Garry i Barry Rogers, którzy są właścicielami około 15 procent RACE (Racing Australia Consolidated Enterprises), wyrazili zainteresowanie sprzedażą swoich udziałów.

Gary Rogers wysłał w zeszłym tygodniu e-mail do właścicieli zespołu Repco Supercars Championship, najwyraźniej po to, by ogłosić wyprzedaż akcji.

„Teraz zdasz sobie sprawę, że wystawiliśmy nasze udziały w RACE na sprzedaż” – czytamy w części e-maila.

Ponieważ ten e-mail został wysłany, sugeruje się, że Rogers wycofał tę pozycję.

Kiedy skontaktował się ze Speedcafe.com w tej sprawie, Barry Rogers nie był zainteresowany komentowaniem, twierdząc, że nie ma nic do powiedzenia.

Podczas gdy dzisiejsze spotkanie RACE jest rozumiane jako rutyna, przyszłość wkładu Rogersa jest jednym z głównych tematów rozmów.

Rogers jest właścicielem prawie połowy Australijskiej Grupy Wyścigowej (ARG), której powiązane podmioty nie miałyby przedstawicielstwa w zarządzie RACE, gdyby miały je sprzedać.

Ujawniło to Speedcafe.com w zeszłym tygodniu Że Brian Boyd, jeden z założycieli ARG, sprzedawał swój 15-procentowy udział w RACE.

Z tego postu wynika, że ​​akcje Boyd zostały teraz skonsolidowane przez Grupę Henslow, reprezentującą wielu małych inwestorów, którzy wcześniej reprezentowali 60 procent.

W dziwnym skręcie Barkley Nettlefold, prezes RACE W oświadczeniu potwierdzającym niedawną wyprzedaż akcji stwierdza się również, że organizacja może faktycznie przejść do kupna ARG.

Rozbieżność między interesariuszami RACE jest dobrze udokumentowana, szczególnie w odniesieniu do napiętych relacji między Supercars a przedstawicielami ARG.

Zrozumiałe, że jednym z czynników wpływających na zakup Boyda i Rogersa w RACE jest lepsza spójność między składem klasy Supercars a składem ARG.

Jednak nadal istnieje wyraźny klin między tymi dwoma, z Matt Pride, dyrektor generalny ARG, zauważył niedawno „nowe napięcia w niektórych obszarach” od czasu powstania RACE..

READ  Wyświetlone archiwa MSFF | Wiadomości, sport, praca

Triple Eight Race Engineering niedawno zabroniło Shane’owi van Giesbergenowi udziału w należącej do ARG National Trans Am Series, wezwaniu, które wzięło na siebie odpowiedzialność pomimo sugestii, że presja pochodzi od supersamochodów.

Gary Rogers też W lipcu napisał list do właścicieli zespołu Mówi o rozdrobnieniu australijskiej sceny sportów motorowych.

Angela Tate

„Dożywotni biegacz. Pionier piwa. Guru micasica. Specjalny w popkulturze w ogóle”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *