Przyszłość posiadania supersamochodów przez rodzinę Rogers zostanie omówiona na dzisiejszym posiedzeniu Rady Dyrektorów RACE.
Rozumie się, że Garry i Barry Rogers, którzy są właścicielami około 15 procent RACE (Racing Australia Consolidated Enterprises), wyrazili zainteresowanie sprzedażą swoich udziałów.
Gary Rogers wysłał w zeszłym tygodniu e-mail do właścicieli zespołu Repco Supercars Championship, najwyraźniej po to, by ogłosić wyprzedaż akcji.
„Teraz zdasz sobie sprawę, że wystawiliśmy nasze udziały w RACE na sprzedaż” – czytamy w części e-maila.
Ponieważ ten e-mail został wysłany, sugeruje się, że Rogers wycofał tę pozycję.
Kiedy skontaktował się ze Speedcafe.com w tej sprawie, Barry Rogers nie był zainteresowany komentowaniem, twierdząc, że nie ma nic do powiedzenia.
Podczas gdy dzisiejsze spotkanie RACE jest rozumiane jako rutyna, przyszłość wkładu Rogersa jest jednym z głównych tematów rozmów.
Rogers jest właścicielem prawie połowy Australijskiej Grupy Wyścigowej (ARG), której powiązane podmioty nie miałyby przedstawicielstwa w zarządzie RACE, gdyby miały je sprzedać.
Ujawniło to Speedcafe.com w zeszłym tygodniu Że Brian Boyd, jeden z założycieli ARG, sprzedawał swój 15-procentowy udział w RACE.
Z tego postu wynika, że akcje Boyd zostały teraz skonsolidowane przez Grupę Henslow, reprezentującą wielu małych inwestorów, którzy wcześniej reprezentowali 60 procent.
W dziwnym skręcie Barkley Nettlefold, prezes RACE W oświadczeniu potwierdzającym niedawną wyprzedaż akcji stwierdza się również, że organizacja może faktycznie przejść do kupna ARG.
Rozbieżność między interesariuszami RACE jest dobrze udokumentowana, szczególnie w odniesieniu do napiętych relacji między Supercars a przedstawicielami ARG.
Zrozumiałe, że jednym z czynników wpływających na zakup Boyda i Rogersa w RACE jest lepsza spójność między składem klasy Supercars a składem ARG.
Jednak nadal istnieje wyraźny klin między tymi dwoma, z Matt Pride, dyrektor generalny ARG, zauważył niedawno „nowe napięcia w niektórych obszarach” od czasu powstania RACE..
Triple Eight Race Engineering niedawno zabroniło Shane’owi van Giesbergenowi udziału w należącej do ARG National Trans Am Series, wezwaniu, które wzięło na siebie odpowiedzialność pomimo sugestii, że presja pochodzi od supersamochodów.
Gary Rogers też W lipcu napisał list do właścicieli zespołu Mówi o rozdrobnieniu australijskiej sceny sportów motorowych.
„Dożywotni biegacz. Pionier piwa. Guru micasica. Specjalny w popkulturze w ogóle”.