Linie Emirates opóźniają powrót Nowej Zelandii do największego samolotu pasażerskiego na świecie

Linie Emirates opóźniają powrót Nowej Zelandii do największego samolotu pasażerskiego na świecie
A380 ma powrócić na niebo Nowej Zelandii dzięki usługom Emirates Christchurch do Dubaju.

Linie Emirates / dostawca

A380 ma powrócić na niebo Nowej Zelandii dzięki usługom Emirates Christchurch do Dubaju.

Kiwi będą musieli jeszcze trochę poczekać, aby zobaczyć największy na świecie samolot pasażerski z powrotem na naszym niebie.

Linie Emirates ogłosiły wcześniej, że w grudniu zwrócą swój kultowy samolot A380 do Nowej Zelandii, po wznowieniu połączeń z Dubaju do Christchurch przez Sydney.

Jednak linia lotnicza odłożyła teraz ponowne uruchomienie trasy, a jej rzecznik powołuje się na „bieżące ograniczenia operacyjne i presję na zasoby”.

„Christchurch jest ważnym i strategicznym szlakiem i chcemy ponownie uruchomić nasze usługi dla miasta, gdy tylko stanie się to operacyjnie wykonalne” – powiedział rzecznik.

Czytaj więcej:
* Największy na świecie samolot pasażerski wraca do Nowej Zelandii
* Najdłuższe loty na świecie: Jak Air New Zealand Airlines gromadzą się z Auckland do Nowego Jorku?
* Film ujawnia tajny właz, w którym stewardesy śpią pod pasażerami

Klientom, którzy zarezerwowali loty do iz Christchurch, zaoferowano alternatywne rozwiązania. Obejmowało to podróż do Sydney, Melbourne lub Brisbane z Qantas przed kontynuowaniem podróży do Dubaju liniami Emirates lub podróż do Auckland z Jetstar (spółka zależna Qantas), przed kontynuowaniem podróży do Dubaju liniami Emirates.

Klienci, których to dotyczy, mogą również zażądać zwrotu pieniędzy.

Loty do Christchurch odbędą się również uruchomienie nowych kabin klasy ekonomicznej premium w Nowej Zelandii dla Emirates Airlines. Miejsca te można było zarezerwować w czerwcu.

Rzecznik powiedział, że mają nadzieję, że uda im się wprowadzić produkt na rynek „tak szybko, jak pozwolą nam na to warunki”.

Linie Emirates obsługują obecnie codzienne połączenia z Auckland do Dubaju przez Kuala Lumpur przy użyciu Boeinga 777.

Przed pandemią była to usługa non-stop i jedna z najdłuższych na świecie, trwająca nieco ponad 17 godzin. Trasę obsługiwał również A380.

READ  Firma HelloFresh poprosiła o zaprzestanie pobierania opłat od klientów za zwrot żywności, której nie zamówili

Linie Emirates poinformowały wcześniej, że usługa non-stop zostanie ponownie uruchomiona w grudniu, z planami modernizacji do A380, gdy tylko będzie to możliwe. Skontaktowano się z linią lotniczą w celu uzyskania dalszych komentarzy.

Phoebe Newman

"Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie."

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *