Całkowicie nowy aero rower szosowy Giant Propel wygrywa lżejszy i szybszy system

Całkowicie nowy aero rower szosowy Giant Propel wygrywa lżejszy i szybszy system

Opublikowany 20 sierpnia 2022 przez Tyler Benedykt

Po zdobyciu zwycięstwa etapowego w Tour de France 2022 prowadzonym przez Dylana Groenewegena, nowy aero rower szosowy Giant Propel został zaprojektowany tak, aby był szybszy i lżejszy, zwłaszcza w połączeniu z nowym kokpitem SLR i kołami Cadex 50 Ultra Disc w topowym modelu.

Aby dostarczyć towary, zmienili profile rur, aby zmniejszyć opór, usztywnić niektóre części i odciążyć inne.

2023 Rower szosowy Giant Propulsion Studio Photo

Nowy Propel powinien być wygodny dla rowerzysty, ale wciąż miał moc. W związku z tym główka ramy, dolna rura i łącznik dolnego wspornika są sztywniejsze, aby zredukować skręcanie i boczne ugięcia, dzięki czemu więcej mocy kierowcy dociera do tylnego koła.

Dolne tylne trójkąty, siedzenia i (w topowym Propelu Advanced SL) zostały rozjaśnione, aby poprawić pochłanianie wstrząsów. Cieńsze rurki również obniżyły wagę, dając tej nowej wersji jeszcze lepszy stosunek mocy do masy niż wcześniej.

Widok z przodu olbrzymiego roweru

Aby zmniejszyć opór, główne rury otrzymały kształt ściętej lotki. Potem poszli jeszcze dalej i zaprojektowali niestandardowe klatki na bidon, z różnymi kształtami butelki dolnej rury niż butelki rury podsiodłowej.

Zbliżenie przewodów hamulcowych ukrytych w bagażniku nowego Giant Thrust

W końcu dali motocyklom nowy półkompaktowy kokpit, aby ukryć wszystkie przewody hamulcowe i przewody (teoretycznie). Wszystkie trzy premierowe modele będą dostarczane z najnowszymi napędami elektronicznymi SRAM lub Shimano, dzięki czemu nie ma żadnych kabli wypinających się z adapterów w żadnej maszynie.

Węże biegną pod mostkiem, chronione przed wiatrem przed przejściem przez jakiekolwiek dystanse i stery. Konstrukcja ułatwia przełączanie łodyg lub regulację wysokości stosu.

2023 Advanced Giant Propulsion SL

Advanced SL również otrzymuje nowy model Koła Cadex 50 Ultra Disc, w którym zastosowano nowe karbonowe hamulce i opony Aero Tire w celu poprawy ogólnej aerodynamiki. Dostępny z Dura-Ace Di2, model Advanced SL kosztuje 12 500 USD.

2023 zaawansowany gigant płatności dla profesjonalistów

Poniżej Propel Advanced Pro 0 jest wyposażony w Ultegra Di2 lub SRAM Force eTap AXS, a ten ostatni ma wbudowany w korby miernik mocy Giant Halo za 8000 USD. Olbrzymie koła SLR 1 50 na obu.

Zaawansowany gigantyczny silnik ciągu 2023

Najdroższym modelem jest Propel Advanced za 6000 dolarów. Otrzymasz SRAM Rival eTap AXS z kołami Giant SLR 2 50.

Dostawa wszystkich trzech modeli rozpocznie się w grudniu 2022 roku.

Giant-Rowery.pl

Halsey Andrews

„Lekarz gier. Fanatyk zombie. Studio muzyczne. Kawiarni ninja. Miłośnik telewizji. Miły fanatyk alkoholik.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *