Skoda ma metamorfozę | Rzeczy.pl

Skoda ma metamorfozę |  Rzeczy.pl

Skoda przeszła gruntowną metamorfozę, wraz z ujawnieniem nowej tożsamości marki, która obejmuje nowe logo i zupełnie nowy język projektowania przyszłych samochodów.

Firma ujawniła również spojrzenie na jeden z tych futurystycznych samochodów, prezentując Vision 7S, duży siedmiomiejscowy SUV oparty na Całkowicie elektryczna platforma MEB dla Grupy Volkswagen.

„Dzisiaj jest bardzo wyjątkowy dzień w Historia Skody AutoPrezes Skody, Klaus Zellmer powiedział. „Ujawniamy naszą nową tożsamość marki, w tym nowe logo i zaktualizowaną tożsamość korporacyjną”.

Skoda Vision 7S zadebiutowała nowym językiem projektowania firmy, a także nowym logo.

dostarczony

Skoda Vision 7S zadebiutowała nowym językiem projektowania firmy, a także nowym logo.

Zellmer powiedział, że koncepcja Vision 7S jest specyficzną zapowiedzią zupełnie nowego modelu Skody, który znajdzie się na szczycie portfolio produktów firmy, a firma wprowadzi również trzy dodatkowe modele w całości do 2026 r., a kolejne są w przygotowaniu.

Czytaj więcej:
* Skoda pracuje nad „pięknym” całkowicie elektrycznym samochodem miejskim
* Volkswagen zaprezentuje w marcu w pełni elektryczny kombi
* Cupra debiutuje szaloną koncepcję EV UrbanRebel
* Długa historia firmy, która obecnie dostarcza nasze radiowozy

„To da nam silniejszą pozycję do zakontraktowania transformacji. Ponadto zainwestujemy łącznie 5,6 miliarda euro (9,2 miliarda NZ) w e-mobilność i kolejne 700 milionów euro (1,1 miliarda NZ) w cyfryzację pięć lat, zapewniając w ten sposób rentowność przyszłości firmy i miejsc pracy.”

Skoda twierdzi, że nowe logo skryptu zastąpi

dostarczony

Skoda twierdzi, że nowe logo tekstowe zastąpi logo „skrzydlatej strzałki” we wszystkich nowych samochodach.

W ramach nowego wyglądu Skoda mówi, że następna generacja pojazdów nie będzie już nosić tradycyjnej plakietki ze skrzydlatą strzałką, a zamiast niej pojawi się nowa plakietka tekstowa.

Skoda twierdzi, że znak tekstowy pojawi się szerszy niż stare logo również w komunikacji marketingowej i będzie zawierał „zupełnie inną typografię opartą na symetrii i połączeniu zaokrąglonych kształtów z obramowaniem”.

Symbol uskrzydlonej strzałki będzie nadal używany, ale – podobnie jak niedawna aktualizacja logo Volkswagena – został uproszczony i będzie teraz wyświetlany bez plastikowej grafiki 3D, z dwuwymiarowym wyglądem, który według firmy ma „większy wpływ” w marketingu cyfrowym.

Agresywne pionowe wloty chłodzenia Vision 7S będą cechą przyszłych dużych modeli Skody.

dostarczony

Agresywne pionowe wloty chłodzenia Vision 7S będą cechą przyszłych dużych modeli Skody.

Tymczasem Vision 7S jest pierwszym modelem, w którym zastosowano nowy język projektowania czeskiego producenta, który obejmuje twardszą, kanciastą twarz, którą Skoda nazywa „Tech Deck”, której towarzyszy charakterystyczny mały przedni grill otoczony nowymi reflektorami w kształcie litery T.

Oczekuje się, że duże przednie i tylne osłony podwozia staną się charakterystycznymi cechami całej gamy Skody EV, podczas gdy dramatyczne pionowe wloty powietrza pojawią się zarówno z przodu, jak i z tyłu w nadchodzących większych modelach.

Ostateczna wersja produkcyjna Vision 7S będzie jednym z najnowszych samochodów wykorzystujących platformę MEB, która będzie stopniowo wycofywana od 2025 r. i zastąpiona nową architekturą SSP VW, podczas gdy koncepcja rozciąga się na ponad 600 km, dzięki baterii o pojemności 89 tys. Waty mogą być ładowane w wysokości do 200 kilowatów.

Phoebe Newman

"Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie."

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *