Sony i Tencent kupują 30 procent udziałów w FromSoftware

Sony i Tencent kupują 30 procent udziałów w FromSoftware

Zawieszenie

Sony i Tencent nabyły w środę 30 procent udziałów w FromSoftware, szanowanym japońskim studiu gier wideo, które stoi za seriami „Elden Ring” i Dark Souls.

Kadokawa Corporation, firma medialna z siedzibą w Tokio, która jest właścicielem FromSoftware W komunikacie prasowym Że zarówno Sony, jak i Tencent kupiły znaczne udziały w FromSoftware. Sony Interactive Entertainment (spółka zależna Sony za marką PlayStation) posiada 14,09 procent udziałów w FromSoftware; Sixjoy Hong Kong Limited (spółka zależna Tencent) posiada 16,25 proc., co daje łącznie 30,34 proc. Kadokawa nadal posiada większościowy pakiet 69,66 proc.

W komunikacie Kadokawa wyjaśnił, że od października 2021 r. te trzy firmy prowadzą „strategiczny sojusz w branży anime i gier”. Kadokawa powiedział, że te najnowsze inwestycje zostaną wykorzystane do rozszerzenia ekspansji FromSoftware na rynek globalny i wzmocnienia trio utworzonego z Tencent i Sony.

Kadokawa napisał w swoim komunikacie prasowym: „Dokonując zakupu pieniędzy, FromSoftware będzie dążyć do proaktywnego inwestowania w opracowanie bardziej solidnej gry IP, aby wzmocnić możliwości programistyczne FromSoftware i będzie dążyć do stworzenia struktury, która umożliwi jej wdrożenie do znacząco rozwijający się rynek globalny.”

Ocena gry FromSoftware’s Souls, w tym „Elden Ring”

Dark Souls (z najpopularniejszej serii gier RPG), „Bloodborne” i „Sekiro: Shadows Die Twice” to gry z brutalną karą. Mimo to twórczość studia jest powszechnie cytowana jako duży wpływ na dziesiątki innych tytułów, takich jak „Star Wars Jedi: Upadły zakon”, „God of War” czy „Wiedźmin 3: Dziki Gon”. Kilku graczy i krytyków poprosiło FromSoftware o dodanie ustawień trudności do swoich gier; Do tej pory studio stanowczo odmawia. Wielokrotnie nagradzany dyrektor kreatywny FromSoftware Hidetaka Miyazaki powiedział, że jednolicie intensywne wyzwanie w jego grach ma na celu zapewnienie graczom poczucie spełnienia. Ta polaryzacyjna filozofia projektowania od FromSoftware zyskała lojalnych zwolenników – ale także niewielką grupę krytyków, którzy opisali gry firmy jako alienacja.

READ  Game Developers Conference 2022 kończy się największą konferencją w San Francisco od początku pandemii z 17 000 uczestnikami

Ta percepcja zmieniła się wraz z „Elden Ring”. Najnowszy tytuł FromSoftware, stworzony we współpracy z pisarzem „A Game of Thrones” Georgem R.R. Martinem, został wowSprzedano ponad 16 milionów egzemplarzy. Krytycy i fani chwalili styl „Elden Ring” FromSoftware, który sprawiał, że gra była bardziej dostępna niż poprzednie gry studia z szerokim zakresem opcji rozgrywki.

FromSoftware zawsze było popularnym i szanowanym programistą. Ale po „The Elden Ring” jest teraz postrzegany jako twórca hitów. Według firmy zajmującej się analizą gier Tencent i Sony to dwie największe na świecie firmy generujące przychody z gier wideo Nowe zoo. W świecie gier wideo trwa konsolidacja – Rozpoczęło się kilka ogromnych transakcji SonyA MicrosoftNetEase i inne tylko w tym roku – te inwestycje stanowią ważny kamień milowy dla FromSoftware.

Halsey Andrews

„Lekarz gier. Fanatyk zombie. Studio muzyczne. Kawiarni ninja. Miłośnik telewizji. Miły fanatyk alkoholik.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *