Wędrówka jest objęta zasadą 122 Kodeksu Drogowego i jest zdefiniowana jako pojazd poruszający się na biegu jałowym lub z wciśniętym sprzęgłem. Kierowcy są często ostrzegani przed korzystaniem z tej metody, ponieważ może to zmniejszyć kontrolę kierowcy.
Hamowanie silnikiem jest eliminowane podczas poślizgu i może szybko przetaktować podczas zjazdu ze wzniesienia.
W rezultacie kierowcy mogą zauważyć spadek skuteczności hamulca nożnego z powodu zwiększonego użycia.
Wpłynie to również na reakcję układu kierowniczego, ponieważ kierowcy zauważą zauważalną różnicę, szczególnie na zakrętach i zakrętach.
W razie potrzeby wybór odpowiedniego sprzętu może być również trudny.
Czytaj więcej: Kierowcy ostrzegają przed masowymi zmianami paliwa po wprowadzeniu większej ilości benzyny E10
„Kiedy zjeżdżamy w dół, ECU naszego silnika wykrywa, że przepustnica nie jest włączona i odcina paliwo przed dostaniem się do wtryskiwaczy paliwa.
„Nie zużywamy paliwa lub zużywamy bardzo mało podczas zjazdów.
„Jednak gdy zjeżdżamy z góry na biegu jałowym, nasz silnik i koła rozdzielają się.
„Zmusza to wysłanie niewielkiej ilości paliwa do silnika, ponieważ samochód nie otrzymuje potrzebnej siły skrętu z kół, zamiast czerpać tę siłę bezpośrednio z kół”.
Przeczytaj więcej: Wielka Brytania wciąż nie jest gotowa na przejście na samochody elektryczne z powodu braku ładowania
Ponieważ prawdopodobnie będą jechać szybciej niż zwykle, hamowanie podczas tej samej podróży wymaga większej siły.
Oznacza to szybsze zużycie tarcz i klocków hamulcowych.
Według Fixtera średni koszt wymiany przednich tarcz i klocków hamulcowych wynosi 224 funtów, a ceny wahają się od 140 do 400 funtów.
Tylne tarcze i klocki hamulcowe również znacznie utrudnią kierowcom, ze średnią ceną 249 funtów.
„Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie.”