Czy masz kredyty Air New Zealand? Będziesz miał więcej czasu, aby z niego skorzystać

Czy masz kredyty Air New Zealand?  Będziesz miał więcej czasu, aby z niego skorzystać
Wpłynie to na około 500 000 klientów, mówi Lianne Geraghty, szefowa działu obsługi klienta i sprzedaży w Air New Zealand.

Air Nowa Zelandia

Wpłynie to na około 500 000 klientów, mówi Lianne Geraghty, szefowa działu obsługi klienta i sprzedaży w Air New Zealand.

Air New Zealand ogłosił, że przedłuża wygaśnięcie swojego programu kredytowego.

Narodowy przewoźnik twierdzi, że każdy, kto ma kredyt na dzień 30 września tego roku, będzie miał teraz czas do 31 stycznia 2024 r. na zarezerwowanie nowego lotu i do 31 grudnia 2024 r. na odbycie tej podróży.

Wpłynie to na około 500 000 klientów, mówi Lianne Geraghty, szefowa działu obsługi klienta i sprzedaży w Air New Zealand.

„Wiemy, że ci klienci chętnie podróżują, a to przedłużenie oznacza, że ​​mają na to ponad dwa lata” – powiedział Geraghty.

Czytaj więcej:
* Czy ubezpieczenie podróżne jest warte zachodu?
* Siedem rzeczy, których nauczyłem się pisząc o problemach podróżniczych innych ludzi
* Air New Zealand przedłuża opcję kredytową do końca września

„Duża część kredytów miała wygasnąć w styczniu 2023 r., ale ponieważ granice Nowej Zelandii zostały całkowicie ponownie otwarte dopiero w ciągu ostatnich dwóch miesięcy, uważamy, że przedłużenie wygaśnięcia kredytów jest słuszne, biorąc pod uwagę, że klienci nie mieć wiele okazji do ich wykorzystania”.

Linia lotnicza miała Zapowiedziany pod koniec sierpnia Przedłużenie jej polityki do końca września.

Klienci nie będą musieli nic robić i skontaktujemy się z nimi w ciągu następnego tygodnia, chociaż ci, którzy dokonali rezerwacji za pośrednictwem strony trzeciej, mogą być zmuszeni do skontaktowania się z nimi w celu uzyskania informacji.

Brooke Sabine

Prawie dwa lata później pierwsze „samoloty pustynne” linii Air New Zealand wróciły z głębokiego składowania – i wkrótce znów będą przewozić pasażerów.

Wszelkie nowe kredyty wydane od 1 października tego roku będą miały ważność 12 miesięcy w przypadku nowych rezerwacji lotów i kolejnych 12 miesięcy w przypadku podróży.

READ  Covid-19: jubilerzy Hawera i Bunnings wymienieni jako nowe interesujące miejsca

Wiadomość przychodzi dopiero dzień później Konsument z Nowej Zelandii wezwał linie lotnicze do większej przejrzystości w zakresie praw pasażerów w przypadku opóźnienia lub odwołania lotu.

Grupa rzecznicza chce, aby zarówno Air New Zealand, jak i Jetstar dostarczały pasażerom jasnych, dokładnych i spójnych informacji, gdy ich loty zostaną zakłócone.

John Duffy, dyrektor generalny Consumer NZ, powiedział, że chce, aby linie lotnicze pomagały pasażerom zrozumieć ich prawa.

„Otrzymaliśmy dużą liczbę skarg od zdezorientowanych lub zaniepokojonych podróżnych, którzy musieli starać się zrozumieć, dlaczego ich lot został odwołany lub opóźniony, i uzyskać odszkodowanie, do którego są prawnie uprawnieni”.

Zmiana polityki Air New Zealand wyprzedza konkurencję.

The Polityka kredytowa Qantas W przypadku rezerwacji dokonanych do 31 lipca tego roku lub wcześniej, loty należy zarezerwować i wykorzystać przed 31 grudnia 2023 r. W przypadku wszelkich kredytów wydanych po 1 sierpnia należy je wykorzystać w ciągu 12 miesięcy od daty pierwotnej rezerwacji.

w JetstarKupony kredytowe na loty dotknięte Covid-19, które miały wygasnąć do 31 grudnia tego roku, można wykorzystać do 31 grudnia 2023 r.

Phoebe Newman

"Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie."

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *