dziś w
Uniwersytet AutodeskA
Autodesk, Inc. (NASDAQ:ADSK) ogłosiło strategiczną współpracę z Epic Games w celu przyspieszenia wciągających doświadczeń w czasie rzeczywistym (RT) w różnych branżach, z początkowym naciskiem na architekturę, inżynierię i budownictwo (AEC).
Klienci Autodesk stają przed palącymi wyzwaniami, aby dostarczać wyniki projektów w szybszym tempie, przy niższych kosztach i przy mniejszym nakładzie pracy, co wymaga bardziej otwartych i połączonych przepływów pracy oraz integracji z innymi firmami, które po prostu ze sobą współpracują. Ten wspólny wysiłek z Epic Games ma na celu uczynienie wciągających środowisk RT bardziej dostępnymi dla projektantów, inżynierów i profesjonalistów budowlanych, aby mogli dostarczać bardziej innowacyjne projekty w krótszym czasie.
W ramach stałego celu Autodesk, jakim jest połączenie świata fizycznego i cyfrowego, będzie to pierwsza zintegrowana oferta
Twinmotion dla Autodesk Revit od Epic GamesPrezentacja i opowiadanie w czasie rzeczywistym. Ponieważ Revit jest używany do projektowania, dokumentowania i dostarczania projektów budowlanych i infrastrukturalnych, Twinmotion uzupełnia ten proces, tworząc wizualizacje w czasie rzeczywistym w celu szybkiego, interaktywnego procesu projektowania. Autodesk zamierza udostępnić Twinmotion for Revit wszystkim klientom Revit w ramach nadchodzącej wersji.
„Wiemy, że nasi klienci szukają więcej możliwości wizualizacji i współpracy w rozszerzonej rzeczywistości” — powiedziała Autodesk EVP AEC Design, Amy Bunszel. „Wraz z Epic Games rozwiniemy to, co jest możliwe. W wciągających środowiskach projektanci mogą komunikować się z zespołami projektowymi i klientami z niezrównanym realizmem tego, jak projekty będą wyglądać i działać po zakończeniu, aby podejmować lepsze decyzje i wyniki”.
Epic i Autodesk współpracują od 2008 roku, kiedy Autodesk dołączył do Epic Games Integrated Partners, umożliwiając integrację oprogramowania do projektowania 3D Autodesk z silnikiem Unreal Engine firmy Epic. W 2021 r. Epic i Autodesk
współpracował Wprowadzenie nowego bezpośredniego łącza Unreal do wtyczki Maya, umożliwiającego twórcom mediów i rozrywki (M&E) strumieniowe przesyłanie danych z aplikacji Maya do Unreal w czasie rzeczywistym.
„Integracja między Autodesk Revit i Twinmotion obiecuje zapewnić prawdziwie płynne wrażenia 3D w czasie rzeczywistym dla profesjonalnych projektantów” — powiedział Mark Petty, wiceprezes Epic Games, Unreal Engine Ecosystem. „Mamy wspólny cel z Autodesk, którym jest zapewnienie klientom więcej czasu na innowacyjność. Wykorzystując system narzędzi i bibliotek 3D Epic w czasie rzeczywistym, użytkownicy mogą spędzać więcej czasu na ożywianiu swoich projektów, a mniej na przetwarzaniu złożonych danych. i przepływy pracy związane z grafiką”.
Patrząc w przyszłość, firmy dążą do rozwijania doświadczeń dla klientów spoza AEC, w tym monitorowania, oceny i produkcji, aby podkreślić wartość tworzenia treści w czasie rzeczywistym. jako członkowie
Forum standardów MetaverseFirmy Autodesk i Epic Games wprowadzają również otwarte standardy, które zwiększają przenośność i integrację, zapewniają klientom wciągającą i współpracującą technologię oraz zapewniają prawdziwą wartość dla klientów.
# # #
O Autodesk
Autodesk tworzy oprogramowanie dla ludzi, którzy tworzą rzeczy. Jeśli kiedykolwiek jeździłeś samochodem o wysokich osiągach, podziwiałeś wysoki wieżowiec, korzystałeś ze smartfona lub oglądałeś świetny film, prawdopodobnie doświadczyłeś, co miliony klientów Autodesk robią z naszym oprogramowaniem. Autodesk daje Ci możliwość tworzenia niemal wszystkiego. po więcej informacji odwiedź
autodesk.pl Lub śledź autodesk.