Autodesk i Epic Games, aby zapewnić klientom wciągające możliwości projektowania w czasie rzeczywistym

dziś w Uniwersytet AutodeskA Autodesk, Inc. (NASDAQ:ADSK) ogłosiło strategiczną współpracę z Epic Games w celu przyspieszenia wciągających doświadczeń w czasie rzeczywistym (RT) w różnych branżach, z początkowym naciskiem na architekturę, inżynierię i budownictwo (AEC).

Klienci Autodesk stają przed palącymi wyzwaniami, aby dostarczać wyniki projektów w szybszym tempie, przy niższych kosztach i przy mniejszym nakładzie pracy, co wymaga bardziej otwartych i połączonych przepływów pracy oraz integracji z innymi firmami, które po prostu ze sobą współpracują. Ten wspólny wysiłek z Epic Games ma na celu uczynienie wciągających środowisk RT bardziej dostępnymi dla projektantów, inżynierów i profesjonalistów budowlanych, aby mogli dostarczać bardziej innowacyjne projekty w krótszym czasie.

W ramach stałego celu Autodesk, jakim jest połączenie świata fizycznego i cyfrowego, będzie to pierwsza zintegrowana oferta Twinmotion dla Autodesk Revit od Epic GamesPrezentacja i opowiadanie w czasie rzeczywistym. Ponieważ Revit jest używany do projektowania, dokumentowania i dostarczania projektów budowlanych i infrastrukturalnych, Twinmotion uzupełnia ten proces, tworząc wizualizacje w czasie rzeczywistym w celu szybkiego, interaktywnego procesu projektowania. Autodesk zamierza udostępnić Twinmotion for Revit wszystkim klientom Revit w ramach nadchodzącej wersji.

„Wiemy, że nasi klienci szukają więcej możliwości wizualizacji i współpracy w rozszerzonej rzeczywistości” — powiedziała Autodesk EVP AEC Design, Amy Bunszel. „Wraz z Epic Games rozwiniemy to, co jest możliwe. W wciągających środowiskach projektanci mogą komunikować się z zespołami projektowymi i klientami z niezrównanym realizmem tego, jak projekty będą wyglądać i działać po zakończeniu, aby podejmować lepsze decyzje i wyniki”.

Epic i Autodesk współpracują od 2008 roku, kiedy Autodesk dołączył do Epic Games Integrated Partners, umożliwiając integrację oprogramowania do projektowania 3D Autodesk z silnikiem Unreal Engine firmy Epic. W 2021 r. Epic i Autodesk współpracował Wprowadzenie nowego bezpośredniego łącza Unreal do wtyczki Maya, umożliwiającego twórcom mediów i rozrywki (M&E) strumieniowe przesyłanie danych z aplikacji Maya do Unreal w czasie rzeczywistym.

„Integracja między Autodesk Revit i Twinmotion obiecuje zapewnić prawdziwie płynne wrażenia 3D w czasie rzeczywistym dla profesjonalnych projektantów” — powiedział Mark Petty, wiceprezes Epic Games, Unreal Engine Ecosystem. „Mamy wspólny cel z Autodesk, którym jest zapewnienie klientom więcej czasu na innowacyjność. Wykorzystując system narzędzi i bibliotek 3D Epic w czasie rzeczywistym, użytkownicy mogą spędzać więcej czasu na ożywianiu swoich projektów, a mniej na przetwarzaniu złożonych danych. i przepływy pracy związane z grafiką”.

Patrząc w przyszłość, firmy dążą do rozwijania doświadczeń dla klientów spoza AEC, w tym monitorowania, oceny i produkcji, aby podkreślić wartość tworzenia treści w czasie rzeczywistym. jako członkowie Forum standardów MetaverseFirmy Autodesk i Epic Games wprowadzają również otwarte standardy, które zwiększają przenośność i integrację, zapewniają klientom wciągającą i współpracującą technologię oraz zapewniają prawdziwą wartość dla klientów.

# # #

O Autodesk

Autodesk tworzy oprogramowanie dla ludzi, którzy tworzą rzeczy. Jeśli kiedykolwiek jeździłeś samochodem o wysokich osiągach, podziwiałeś wysoki wieżowiec, korzystałeś ze smartfona lub oglądałeś świetny film, prawdopodobnie doświadczyłeś, co miliony klientów Autodesk robią z naszym oprogramowaniem. Autodesk daje Ci możliwość tworzenia niemal wszystkiego. po więcej informacji odwiedź autodesk.pl Lub śledź autodesk.

Halsey Andrews

„Lekarz gier. Fanatyk zombie. Studio muzyczne. Kawiarni ninja. Miłośnik telewizji. Miły fanatyk alkoholik.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *