Ash & Stone: Jak dążenie Ashleigh Scopas do czujności, media społecznościowe i Covid sprawiły, że kamienie przyniosły zyski

Ash & Stone: Jak dążenie Ashleigh Scopas do czujności, media społecznościowe i Covid sprawiły, że kamienie przyniosły zyski

Ash & Stone sprzedał w zeszłym roku ponad 200 000 dolarów, mówi założyciel Ashleigh Scopas. Załączone zdjęcie

Ashley Scopas była bezrobotna i wykorzystywała, kiedy rozpoczynała swoją działalność związaną z kryształami. Teraz, nieco ponad rok później, firma zarabia 25 000 USD miesięcznie i oczekuje się, że podwoi sprzedaż w:

Phoebe Newman

"Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie."

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *