Kobieta nie może zwrócić elektrycznego wózka inwalidzkiego, ponieważ otworzyła pudełko

Kobieta nie może zwrócić elektrycznego wózka inwalidzkiego, ponieważ otworzyła pudełko

Zakupy online oznaczają, że tak naprawdę nie możesz spróbować przed zakupem, więc wielu z nas oczekuje od firmy pewnej swobody i zrozumienia, gdy klikniemy produkt i dokonamy płatności.

Więc jak uczciwe jest ogłoszenie 30-dniowej opcji zwrotu pieniędzy, a następnie stwierdzenie, że jeśli otworzysz pudełko, ta opcja jest nieważna?

Rima Stockman pyta: „Jeśli nie otworzyłeś pudełka, jak widzisz to, co masz?”

Zapłaciłem ponad 1400 dolarów za elektryczny wózek inwalidzki z BestDeals.co.nz.

Krzesło reklamowane jako lekkie okazało się waży 43 kg, co jest dla niej zbyt ciężkie, by mogła wozić ją w swoim samochodzie. Ta waga jest wymieniona w bardzo małym tekście na końcu listy.

Te ograniczenia i warunki dotyczące 30-dniowej polityki zwrotu pieniędzy są również obecne w sekcji dotyczącej gwarancji oferowanych przez BestDeals.co.nz.

Reema nie widziała tego przed zakupem wózka inwalidzkiego i chciała zmienić zdanie na temat zakupu.

Jednak prawo jest jasne. Zmiana zdania nie jest powodem do zwrotu, zwrotu pieniędzy lub kredytu sklepowego.

Firma nie może jednak wprowadzać w błąd, więc jeśli oferuje opcję zmiany zdania, najlepiej jest jasno określić zasady.

Rima uważa, że ​​ta oferta jest nieco myląca i nieco trudna w przypadku najlepszych ofert.

W końcu jest to kosztowny zakup w kartonie wysyłkowym, a nie para rajstop czy szczoteczka do zębów, zapieczętowana do higienicznej sprzedaży.

Fair Go zostało sprawdzone, a Komisja Handlu zauważa, że ​​strona internetowa przestrzega warunków, więc nie ma problemów prawnych ze sprzedażą.

BestDeals.co.nz najpierw mówi Fair Go, co ma powiedzieć Raemie Stockman; Zwroty nie będą przyjmowane, jeśli pudełko zostało otwarte.

W takich sytuacjach ciężko jest iść do przodu. Podobnie jak wiele witryn e-commerce, ta jest własnością i ostatecznie jest kontrolowana przez firmę zewnętrzną.

Nie ma lokalnego biura, a wszystkie zapasy pochodzą z 3PL – jest to żargon branżowy dla zewnętrznej firmy logistycznej, magazynu na obrzeżach miasta, który może odbierać, przechowywać i wysyłać kilka różnych lokalizacji w Internecie.

Fair Go kontynuuje i odnajduje jednego z właścicieli witryny, menedżera firmy notowanej na giełdzie w Hongkongu mieszkającego w Australii, który daje jasno do zrozumienia, że ​​mimo wszystko istnieje pewna swoboda.

„Zdecydowanie jesteśmy uczciwymi ludźmi, więc jeśli dasz nam czas, z pewnością możemy zrobić dla ciebie kilka prawdziwych rzeczy” – mówi reżyser Kenneth Chan.

Strona wspomina również o 20% opłacie za uzupełnienie zapasów i jeśli ktoś z 3PL może sprawdzić towar w jego imieniu, rozważy zwrot pieniędzy.

Na szczęście dla Raemy BestDeals.co.nz zdecydowała, że ​​opłata za uzupełnienie zapasów wyniesie 20 USD, a nie 20%, i zwróci jej 1380 USD w ciągu 48 godzin od dostarczenia wózka inwalidzkiego do tego magazynu.

Można śmiało powiedzieć, że jest to o wiele więcej pracy dochodzeniowej, niż większość ludzi ma na to czasu lub energii, więc dobrym pomysłem jest sprawdzenie serwisu lub recenzji sprzedawców, jeśli używasz go po raz pierwszy i przeczytaj wszystkie Regulamin przed kliknięciem kup.

Phoebe Newman

"Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie."

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *