Mówi się, że Toyota rozważa zmianę planów dotyczących samochodów elektrycznych w odpowiedzi na dynamicznie rozwijający się rynek samochodów elektrycznych.
według ReutersCztery wewnętrzne źródła, które poprosiły o anonimowość, powiedziały, że plany Toyoty zakładały wcześniej, że popyt na pojazdy elektryczne „nie wystartuje przez kilkadziesiąt lat”. W rzeczywistości producenci samochodów oczekują, że do 2030 r. pojazdy elektryczne będą stanowić ponad połowę całkowitej produkcji pojazdów.
Kiedy Toyota zaprojektowała platformę elektryczną e-TNGA, która: Następny bZ4x Źródła Reutersa mówią, że działa przy założeniu, że do 2030 r. będzie musiał sprzedawać około 3,5 miliona pojazdów elektrycznych rocznie – mniej więcej jedną trzecią obecnej globalnej wielkości – aby zachować konkurencyjność.
Grupa robocza kierowana przez Shigeki Terashiego, byłego dyrektora generalnego ds. konkurencji w Toyocie, otrzymała zadanie opracowania planów, które mają zostać wprowadzone na początku przyszłego roku, w celu ulepszenia istniejącej elektrycznej platformy e-TNGA lub zarekomendowania nowej architektury.
Czytaj więcej:
* Sojusz Renault, Nissan i Mitsubishi potroi inwestycje w samochody elektryczne
* Toyota prezentuje pełną gamę pojazdów elektrycznych, w tym ute
* Toyota wykorzystuje BYD do nowej technologii akumulatorów
* Toyota wydaje 19,3 miliarda dolarów na zabezpieczenie dostaw akumulatorów do pojazdów elektrycznych
Propozycje, które są obecnie analizowane przez kierownictwo Toyoty, zmienią plan wprowadzenia pojazdów elektrycznych o wartości 66 miliardów dolarów, ogłoszony w zeszłym roku.
Tymczasem Toyota tymczasowo wstrzymała działalność Niektóre z naszych 30 nowych projektów elektrycznych ogłoszony w grudniu, który według Reutera obejmuje Toyota Compact Cruiser Crossover W pełni elektryczna korona. Inne pojazdy elektryczne również mogą zostać odsunięte, w tym oczekiwany elektryczny Hilux.
Jedno ze źródeł stwierdziło, że wysiłki Terashi w zakresie przeglądu są napędzane zarówno „szybszym niż oczekiwano startem, jak i szybkim przyjęciem najnowocześniejszych innowacji przez Teslę i innych”.
Innowacje te obejmują bardziej wydajne sposoby zarządzania wymaganiami termicznymi pojazdu elektrycznego, takie jak połączenie klimatyzacji i regulacji temperatury układu napędowego w postaci pompy ciepła. Nadmiar ciepła jest odprowadzany z układu napędowego do kabiny, aby ogrzać pasażerów przy minimalnej pasożytniczej utracie mocy.
Toyota współpracuje również z dostawcami, aby obniżyć koszty, a także wdrażać nowe innowacje fabryczne, takie jak usprawnione maszyny.
Raport sugeruje, że Toyota może być zainteresowana Giga Press Tesli, masywną nową maszyną odlewniczą, która usprawniła produkcję dla amerykańskiego producenta samochodów.
Powinniśmy dowiedzieć się więcej o planach Toyoty dotyczących przerobionych pojazdów elektrycznych do przyszłego roku, jeśli to się opłaca.
„Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie.”