Dyrektor generalny wydawcy powiedział, że ogromny wyciek wczesnych nagrań z następnego Grand Theft Auto nie wpłynie na rozwój gry.
W jednym z najgłośniejszych naruszeń bezpieczeństwa cybernetycznego w historii branży dziesiątki filmów przedstawiają różne napady, strzelaniny i jazdę w otwartym świecie. Opublikowano na forum internetowym we wrześniu.
Incydent spowodował, że notorycznie tajny twórca franczyzy Rockstar zmusił się do wydania oświadczenia, w którym przyznał, że „zakłócenia sieciowe, w których nieupoważniona osoba trzecia bezprawnie uzyskała dostęp i pobrała poufne informacje z naszych systemów”.
Rockstar powiedział, że jest „niezwykle rozczarowany”, że szczegóły nadchodzącego GTA zostaną udostępnione „z wami wszystkimi w ten sposób”, po prawie dekadzie spekulacji na temat gry.
Stał się najnowszą wersją Najbardziej dochodowe wydania rozrywkowe wszechczasów Od momentu powstania w 2013 roku, wraz z rozwojem sequela Zostało to potwierdzone dopiero na początku tego roku.
Mówiąc o naruszeniu podczas rozmowy o zarobkach w drugim kwartale do wydawcy Take-Two, o której poinformował VGC, dyrektor generalny Strauss Zelnick powiedział: „Jeśli chodzi o wyciek, było to bardzo niefortunne i traktujemy tego rodzaju incydenty naprawdę poważnie.
„Nie ma dowodów na to, że jakiekolwiek aktywa fizyczne zostały skonfiskowane, co jest dobrą rzeczą, a wyciek z pewnością nie będzie miał żadnego wpływu na rozwój ani nic podobnego.
„Ale jest to strasznie rozczarowujące i sprawia, że jesteśmy bardziej czujni w sprawach cyberbezpieczeństwa”.
Materiał filmowy wydaje się potwierdzać wcześniejsze doniesienia, że GTA 6 odbędzie się w Vice City, fikcyjnej reprezentacji Miami widzianej w poprzednich grach.
Raporty wskazują, że w grze pojawią się dwie bohaterki w fabule w stylu Bonnie i Clyde, w tym pierwsza grywalna postać kobieca w historii serii.
Fani ucieszą się, słysząc, że przeciek nie wpłynie na rozwój, biorąc pod uwagę i tak długie oczekiwanie. To zdecydowanie największa luka między nowymi odsłonami od czasu premiery serii GTA w 1997 roku.
Na całym świecie sprzedano ponad 170 milionów kopii najnowszej gry, która została ujawniona podczas rozmowy o zarobkach Take Two, pomogło jej ponowne wydanie na konsolach obecnej generacji na początku tego roku.
„Lekarz gier. Fanatyk zombie. Studio muzyczne. Kawiarni ninja. Miłośnik telewizji. Miły fanatyk alkoholik.