Okta, wiodący dostawca usług uwierzytelniania, udostępnił obejście uporczywych problemów, które uniemożliwiają klientom logowanie się na konta za pomocą pojedynczego logowania Microsoft Office 365.
W oparciu o nowy incydent dodany do strony statusu firmy, awaria zasilania uderzenie użytkownicy W Stanach Zjednoczonych, Europie, na Bliskim Wschodzie iw Afryce (EMEA) oraz w Japonii.
Awaria rozpoczęła się we wtorek o 12:43 czasu PST, a zespół wsparcia Okta nadal dodaje aktualizacje po kwarantannie i nieudanej próbie rozwiązania problemu.
„Wdrożyliśmy poprawkę we wszystkich komórkach. Po wdrożeniu poprawki nadal obserwujemy szereg problemów. Nadal aktywnie badamy te problemy, aby wyizolować poprawkę. Aktywnie monitorujemy również systemy” – powiedziała firma w oświadczeniu. Najnowsza aktualizacja.
Podczas gdy Okta twierdzi, że problemy zostały złagodzone w niektórych dotkniętych komórkach, moderatorzy w tych komórkach są Raport trwa Występują problemy z uwierzytelnianiem pojedynczego logowania (SSO).
Niektórzy użytkownicy, których dotyczy problem, zgłosili, że widzieli błędy z napisem „Przepraszamy, ale mamy problem z zalogowaniem się. Wymagany obiekt domeny federacyjnej
Inni widzą również „Nie można połączyć się z usługą Office 365 w celu zweryfikowania poświadczeń, otrzymano błąd: 400 Błąd uwierzytelnienia: hasło wygasło”. błędy.
Rozwiązanie jest dostępne
Poszukując rozwiązania problemu, który jest przyczyną tej uporczywej awarii na całym świecie, Okta podzieliła się również wskazówkami dotyczącymi obejścia problemu z jednokrotnym logowaniem w usłudze Microsoft O365.
The Rozwiązanie Wymaga, aby klienci, których to dotyczy, zweryfikowali, czy mają prawidłowe domeny federacyjne w Okta Admin Dashboard.
Aby to zrobić, musisz wykonać następujące kroki, jeśli używasz pojedynczej domeny:
- Zaloguj się do Pulpitu Administratora Okta
- Przejdź do strony aplikacji
- Wybierz aplikację Microsoft O365
- Kliknij „Edytuj” i sprawdź, czy wybrałeś właściwą domenę
- Kliknij „Zapisz”
W przypadku wielu domen będziesz także musiał kliknąć „Pobierz i wybierz” i wybrać domeny indywidualnie po wybraniu modyfikacji ustawień logowania.
Jeśli nie wiesz, jakie domeny powinieneś ustawić, Okta zaleca skontaktowanie się z obsługą klienta w celu uzyskania pomocy.