Okta udostępnia obejście trwającej przerwy w działaniu usługi Microsoft 365 SSO

Okta udostępnia obejście trwającej przerwy w działaniu usługi Microsoft 365 SSO

okta

Okta, wiodący dostawca usług uwierzytelniania, udostępnił obejście uporczywych problemów, które uniemożliwiają klientom logowanie się na konta za pomocą pojedynczego logowania Microsoft Office 365.

W oparciu o nowy incydent dodany do strony statusu firmy, awaria zasilania uderzenie użytkownicy W Stanach Zjednoczonych, Europie, na Bliskim Wschodzie iw Afryce (EMEA) oraz w Japonii.

Awaria rozpoczęła się we wtorek o 12:43 czasu PST, a zespół wsparcia Okta nadal dodaje aktualizacje po kwarantannie i nieudanej próbie rozwiązania problemu.

„Wdrożyliśmy poprawkę we wszystkich komórkach. Po wdrożeniu poprawki nadal obserwujemy szereg problemów. Nadal aktywnie badamy te problemy, aby wyizolować poprawkę. Aktywnie monitorujemy również systemy” – powiedziała firma w oświadczeniu. Najnowsza aktualizacja.

Podczas gdy Okta twierdzi, że problemy zostały złagodzone w niektórych dotkniętych komórkach, moderatorzy w tych komórkach są Raport trwa Występują problemy z uwierzytelnianiem pojedynczego logowania (SSO).

Niektórzy użytkownicy, których dotyczy problem, zgłosili, że widzieli błędy z napisem „Przepraszamy, ale mamy problem z zalogowaniem się. Wymagany obiekt domeny federacyjnej Nie znaleziono.”

Inni widzą również „Nie można połączyć się z usługą Office 365 w celu zweryfikowania poświadczeń, otrzymano błąd: 400 Błąd uwierzytelnienia: hasło wygasło”. błędy.

Awaria usługi Okta Single Sign-On
Awaria pojedynczego logowania Okta (Bjorn)

Rozwiązanie jest dostępne

Poszukując rozwiązania problemu, który jest przyczyną tej uporczywej awarii na całym świecie, Okta podzieliła się również wskazówkami dotyczącymi obejścia problemu z jednokrotnym logowaniem w usłudze Microsoft O365.

The Rozwiązanie Wymaga, aby klienci, których to dotyczy, zweryfikowali, czy mają prawidłowe domeny federacyjne w Okta Admin Dashboard.

Aby to zrobić, musisz wykonać następujące kroki, jeśli używasz pojedynczej domeny:

  1. Zaloguj się do Pulpitu Administratora Okta
  2. Przejdź do strony aplikacji
  3. Wybierz aplikację Microsoft O365
  4. Kliknij „Edytuj” i sprawdź, czy wybrałeś właściwą domenę
  5. Kliknij „Zapisz”
Okta Ustawienia logowania Microsoft O365
Ustawienia logowania Okta Microsoft O365 (Okta)

W przypadku wielu domen będziesz także musiał kliknąć „Pobierz i wybierz” i wybrać domeny indywidualnie po wybraniu modyfikacji ustawień logowania.

Jeśli nie wiesz, jakie domeny powinieneś ustawić, Okta zaleca skontaktowanie się z obsługą klienta w celu uzyskania pomocy.

Halsey Andrews

„Lekarz gier. Fanatyk zombie. Studio muzyczne. Kawiarni ninja. Miłośnik telewizji. Miły fanatyk alkoholik.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *