Martwy dla mnie (Netflix)
Ten ukochany serial o potężnej przyjaźni rozkwitającej między głęboko zranioną wdową a wolnym duchem z szokującym sekretem dociera do trzeciego i ostatniego sezonu.
Wracamy do akcji w następstwie traumatycznych następstw potrącenia i ucieczki, co przywołuje złe wspomnienia dla Jen (Christina Applegate). Tymczasem Jodi (Linda Cardellini) otrzymuje szokujące wieści o swoim byłym narzeczonym Steve’ie (James Marsden).
„Dead to Me”, napisała Bethony Butler z The Washington Post, „jak zawsze łamie serce, ale jest oczyszczający i piękny – taki, który pozostaje z tobą, przypominając ci, co straciłeś i jakie znaczenie miało to dla twojego życia ”.
Od zera (Netflix)
Zoe Saldana prowadzi ten ośmioczęściowy dramat oparty na książce Tembi Locke z 2019 roku From Scratch: A Love Memoir, Sicily and Finding Home. Jest to historia Amerykanki, która podczas studiów za granicą we Włoszech zakochuje się w Sycylijczyku.
Zawsze rozdarta między marzeniami a oczekiwaniami ojca, Amy Wheeler (Saldana) przyjeżdża do Europy na program artystyczny, ale rozprasza ją czarujący szef kuchni – Lino Ortolano grany przez Eugenio Mastrandrea – który daje jej nowe spojrzenie na życie.
Saldana i Danielle Didwiller [who plays Amy’s sister Zora] Podniesienie materiału poza puch Hallmark Channel… from Scratch to marzycielski, parny, wyciskacz łez, który jest uosobieniem eskapizmu” Książki Megan O’Keefe Desider.
Czytaj więcej:
* Pięć niesamowitych występów Melanie Lynskey (i gdzie można je obejrzeć)
* Nie, Bullet Train i Disney+’s Prey między sierpniem muszą oglądać filmy
* Telewizja powinna oglądać Disney’s She-Hulk, Neon House of the Dragon i Netflix’s Sandman między sierpniem
Gabinet izb arbitrażowych Guillermo del Toro (Netflix)
Debiutujący w samą porę na Halloween, meksykański gigant horroru przygotował kolekcję ośmiu wyróżniających się i pięknie skonstruowanych, godzinnych opowieści grozy, które będą zarówno przerażać, jak i zachwycać w równym stopniu.
Największą siłą tej serii antologii jest kadra przerażających, ale niewykorzystanych wizjonerów Labiryntu Fauna. Aleja Koszmarów Dyrektor się zebrał.
Jest Panos Cosmatos, włosko-kanadyjski kapitan, który przedstawił światu Nicolasa Cage’a w jego najlepszym Cage-y w 2018 roku. Mandyi sześcian oraz twórca Splice, Vincenzo Natali, człowiek stojący za zamknięciem kultu pusty człowiek (David Pryor) i autor zdjęć Del Toro, Guillermo Navarro.
Jednak jest to trio kobiet, których wysiłki mogą być najbardziej uderzające, mrożące krew w żyłach i zapadające w pamięć.
Pamiętaj, że to trio stworzyło – urodzoną w Wielkiej Brytanii Annę Lilly Amirpour Dziewczyna wraca nocą sama do domu i Australijkę Jennifer Kent Babadook – dwa najbardziej nastrojowe i niepokojące horrory ostatniej dekady, podczas gdy Kathryn Hardwicke opisuje materiał w dwóch bardzo różne obrazy. Opowieści o niespokojnych nastolatkach, Zmierzch z 2008 roku i Trzynastka z 2003 roku.
Możesz zobaczyć echa tych wcześniej uznanych opowieści w ich odpowiednich opowiadaniach, niezależnie od tego, czy jest to wizualny rozkwit tutaj, podobieństwo tematyczne tam, czy przywołanie tego samego poczucia zagrożenia lub strachu.
Manifest (Netflix)
Prawie 18 miesięcy po usunięciu przez NBC, ten nadprzyrodzony dramat (zaczął się, gdy stał się niespodziewanym hitem na Netflix po jego upadku) został zakończony czwartym i ostatnim sezonem składającym się z 20 odcinków (który zostanie podzielony na dwie części).
Wciąż podążając za pasażerami Montego Airline Flight 828, których trzygodzinny lot zniżył się pięć lat po starcie (do świata zewnętrznego, ale nie do nich), akcja rozpoczyna się dwa lata po brutalnym morderstwie Grace Stone, jak kontynuuje jej wciąż załamanego męża Bena (Josh Dallas) w poszukiwaniu porwanej córki.
„Istnieje pewien poziom absurdu, który wszyscy tutaj subskrybujemy, i wreszcie jest on w pełni pokazany” Napisane przez Katherine Porter z Paste Magazinei Pomyślała Lauren Bester z TheWrap „To nie zawiedzie fanów serialu, choć prawdopodobnie złamie im serca i / lub sprawi, że te serca będą bić szybciej”.
TVNZ
Spector jest już dostępny do streamowania w TVNZ+.
Widz (TVNZ+)
Czteroczęściowy serial dokumentalny, który ma na celu zbadanie „burzliwego życia i złożonej spuścizny” legendarnego producenta muzycznego Phila Spectora, od lat, w których odnosił sukcesy, po burzliwe wydarzenia w jego życiu osobistym, w szczególności ten pamiętny dzień 3 lutego 2003 roku, kiedy 9. -1-1 wykonano telefon w celu zgłoszenia przestępstwa zabitego w jego domu.
Uwzględniono wywiady z głównymi śledczymi oraz zespołami prokuratorskimi i prawnymi w sprawie przeciwko niemu w sprawie śmierci aktorki Lany Clarkson.
„Nie każdy dokumentalny serial kryminalny wymaga czterech odcinków, aby opowiedzieć historię, ale w przypadku niezwykle dobrze wykonanego, skrupulatnie zbadanego i konsekwentnie wciągającego serialu Spectora, całkowity czas trwania jest uzasadniony” Richard Roeper z Chicago Sun-Times napisał.
KRÓL TULSA (TVNZ+)
W wielu miejscach opisywany nieco bez wyobraźni jako The Sopranos-meet-Yellowstone, najnowszy projekt showrunnera jest w rzeczywistości gwiazdorską interpretacją niejakiego Sylvestra Enzio Stallone.
Debiutując w telewizyjnym dramacie w wieku 76 lat, była gwiazda Rocky’ego i Rambo pokazuje energiczną mieszankę wrażliwości, machismo i świetnego komediowego wyczucia jako starzejący się zabójca mafii Dwight Manfredi w filmie Taylora Sheridana The Tulsa King.
Ta 10-częściowa seria rozpoczęła się sceną i przygotowaną dawką tych charakterystycznych, ziarnistych melodii, wraz z uwolnieniem Manfrediego z 25 lat więzienia i natychmiastowym wygnaniem do Oklahomy. Zdając sobie sprawę, że jego mafijna rodzina może nie mieć na uwadze jego dobra, postanawia zebrać ekipę odmieńców i nieprawdopodobnych postaci, aby pomóc stworzyć całe nowe przestępcze imperium.
Podstawowy
Tulsa King jest już dostępny do streamowania w TVNZ+
biały lotos (neon)
Wyposażony w prawie całkowicie nową obsadę (z wyjątkiem zawsze obserwowanej Jennifer Coolidge) postaci z obsesją na punkcie siebie, pojedynkujących się i kontrastujących z kryzysami, a także czerpiący z fascynującej historii i historii, które ma do zaoferowania Sycylia, to wszystko zbyt łatwo dać się zwabić drugiemu sezonowi The White. Lotus i wszystkim jego kontynuacjom, desperacko próbując dowiedzieć się, jak potoczą się wydarzenia tygodnia (w ciągu siedmiu odcinków) i kogo zobaczymy unoszącego się w Morzu Jońskim u jego kostki .
Jest coś w obserwowaniu tej grupy dziwacznie bogatych ludzi (i bagażu, który wnoszą – lub nie wnoszą), co jest naprawdę uzależniające. Być może perspektywa, że przynajmniej jeden z nich wyruszy w drogę i spróbuje zrozumieć, jak doszło do wypadku – zamierzonego lub nie – i kto mógł go „spowodować” lub „przyczynić się” do niego, trzyma cię na nogach.
Łącząc prawdopodobnie silniejszy zespół wojskowy (być może w wyniku tego, że wszyscy w Hollywood chcieli być w serialu po obejrzeniu pierwszego sezonu), pismo twórcy Mike’a White’a wydaje się ostrzejsze, satyra ostrzejsza, a komentarz bardziej nowoczesny.
WINCHESTERY (NEONOWE)
Serial, którego akcja toczy się w latach 70., to długo emitowany i uwielbiany dramat fantasy o zjawiskach nadprzyrodzonych, opowiadający historię zakochania się rodziców Deana Winchestera (Drake Rodger) i Mary Campbell (Meg Donnelly). Razem walczyli z potworami, szukając zaginionych rodziców.
„Jest przesiąknięty nauką o zjawiskach nadprzyrodzonych, a jednocześnie maluje pędzlami wystarczająco szerokimi, aby mogli go poznać nowi odbiorcy” — mówi. Trent Moore pisze dla magazynu Paste. „Nowy zespół ma naprawdę niebieskie wibracje Scooby-Doo iw pewnym momencie dosłownie startują w minivanie z lat 70., szukając odpowiedzi na tajemnicę, która zapoczątkowała serię”.