TikTok nadal odwraca sytuację swoich konkurentów, którzy nalegali, aby skopiować jego kluczowe funkcje, dzięki narzędziom do imitacji i opcjom zaprojektowanym w celu zwiększenia zaangażowania w aplikację.
Najnowszy eksperyment TikToka na tym froncie to styl YouTube Opcja widoku pełnoekranowego w poziomiezapewniając zupełnie nowy sposób oglądania klipów TikTok.
Oto jak wygląda ten film po przechyleniu ekranu:
Jak widać, niektórzy użytkownicy widzą teraz nowy przycisk „Pełny ekran” wyświetlany na ekranie w niektórych klipach, co zachęca ich do obrócenia urządzenia na bok, aby zobaczyć widok pełnej szerokości.
Co może zapewnić twórcom treści zupełnie nowy zestaw do rozważenia, aw połączeniu z Przesyłanie 10-minutoweIstnieje wiele sposobów wykorzystania tego w strategii dotyczącej treści TikTok, aby zwiększyć zaangażowanie i zainteresowanie.
I, jak wspomniano, jest to również kolejny element nacisku TikTok, aby reagować na ciągłą iterację jego podstawowych elementów.
W tym roku, ponieważ wciąż dodaje więcej użytkowników, TikTok przetestował również:
Ok, więc może BeReal nie jest wart powtarzania, bo jeszcze nikogo nie skopiował. Ale TikTok wyraźnie chce zdywersyfikować swoją ofertę, ponieważ stara się zmaksymalizować swoje możliwości – co oznacza również, że dołączy do replikacji platformy, starając się zamiast tego uniemożliwić użytkownikom dryfowanie do innych aplikacji.
Który, czy ci się to podoba, czy nie, działa. Niewielu użytkowników Instagrama pobrało TikTok po prostu ze względu na dostępność Reels, podczas gdy liczba wyświetleń kompilacji TikTok na YouTube może wskazywać, że wiele osób ogląda tam te treści, odsuwając ich od krótkiej aplikacji wideo.
Meta i Google również nadal informowały o rosnącej popularności odpowiednio Reels i Short, dodatkowo podkreślając fakt, że replikacja, jakkolwiek może to brzmieć nieco nieszczerze, jest skuteczną taktyką rozwoju produktu.
A teraz TikTok robi to samo – i po raz kolejny ten nowy format wyświetlania może otworzyć bogactwo opcji treści dla tych, którzy zastanawiają się, jak zaangażować się w aplikację w 2023 roku.
TikTok potwierdził Techcrunch Nowy format poziomy jest obecnie testowany z wybranymi użytkownikami na całym świecie.
„Lekarz gier. Fanatyk zombie. Studio muzyczne. Kawiarni ninja. Miłośnik telewizji. Miły fanatyk alkoholik.