Podróżni powinni mieć świadomość, że linie Air New Zealand mają różne numery telefonów do głównych linii pomocy i usług bagażowych. Jeśli zaraz po wyjęciu przedmiotu ze swojego Bagażu, Proces może być bardziej skomplikowanyw zależności od linii lotniczej, którą latasz.
Wszystkie linie lotnicze zajmują się obecnym międzynarodowym problemem zagubionego bagażu, a Rada Przedstawicieli Linii Lotniczych Nowej Zelandii (Barnes) obwinia za to połączenie kilku czynników.
Personel obsługi naziemnej musi być szybko rekrutowany po COVID-19, powiedziała dyrektor wykonawcza Cath O’Brien, ale znalezienie i przeszkolenie personelu, który spełnia niezbędne kontrole bezpieczeństwa na lotniskach, wymaga czasu. Ponadto bagaż często musi przechodzić przez wiele lotnisk, a czasami przedmioty nie docierają na czas.
„Linie lotnicze wiedzą, jak frustrujący mogą być klienci czekający na przybycie bagażu, zwłaszcza w okresie świątecznym” – powiedział O’Brien.
„Linie lotnicze, operatorzy lotnisk i personel lotniska bardzo ciężko pracują, aby jak najszybciej odzyskać klientów z bagażami”.
O’Brien sugeruje, aby ludzie robili zdjęcia swoich toreb, poznali ich markę, umieszczali na nich kolorowe etykiety dla pewności, a nawet dołączali kolejny dodatkowy identyfikator przed podróżą. W ten sposób, jeśli się zgubi, każdy będzie mógł go łatwo i łatwo znaleźć, nawet jeśli jest zapakowany w dużą ilość innych zagubionych bagaży.
Air NZ powiedział, że ściąga pracowników z innych części swojej działalności do pomocy w kwestiach bagażowych i tym podobnych Mówi się, że dotyczy to zespołu wykonawczego, w tym dyrektora generalnego Grega Forana.
„Air NZ robi wszystko, co w jego mocy, aby zmniejszyć liczbę niewłaściwie obsługiwanych lub zagubionych toreb i przywrócić ich właścicielom, a ponad 300 wolontariuszy z całej firmy pomaga naszym zespołom bagażowym w pracowitym okresie wakacyjnym” — powiedział Marin.
„Oddelegowujemy również szereg osób z innych obszarów Air NZ do pomocy i ściśle współpracujemy z agencjami granicznymi, firmami lotniskowymi, innymi liniami lotniczymi i transakcjami naziemnymi w zakresie ogólnobranżowego rozwiązania systemowego.
„Podczas gdy nasz zespół zajmujący się obsługą bagażu znajduje się pod ogromną presją i koncentruje się na odbieraniu bagażu, czas oczekiwania na połączenia z usługami obsługi bagażu jest dłuższy niż zwykle. Rozmowa jest przekazywana do zespołów obsługi lotniska zajmujących się zgubionym bagażem w czasie rzeczywistym, więc może dojść do spóźniać się z odpowiadaniem ludziom.