Awaria usługi Microsoft Exchange Online uniemożliwia dostęp do skrzynek pocztowych na całym świecie

Awaria usługi Microsoft Exchange Online uniemożliwia dostęp do skrzynek pocztowych na całym świecie

Firma Microsoft bada ciągłą awarię, która uniemożliwia klientom Exchange Online na całym świecie dostęp do ich skrzynek pocztowych lub wysyłanie/odbieranie wiadomości e-mail.

Użytkownicy, których dotyczy problem, widzą błędy „550 5.4.1 Odmowa adresu odbiorcy: odmowa dostępu” podczas próby wysłania lub odebrania wiadomości, począwszy od dzisiaj o 13:11 UTC.

„Badamy problem, przez który użytkownicy mogą nie mieć dostępu do swoich skrzynek pocztowych usługi Exchange Online za pośrednictwem dowolnej metody połączenia. Dodatkowe szczegóły można znaleźć na pulpicie nawigacyjnym kondycji usługi pod EX522020”, Microsoft ćwierkanie wcześniej tego dnia.

Klienci też zgłaszają Świergot I reddit Duży odsetek wiadomości e-mail wysyłanych do skrzynek pocztowych usługi Exchange Online nie dociera do skrzynek pocztowych odbiorców.

„Zidentyfikowaliśmy problem z blokowaniem krawędzi opartym na katalogach (DBEB), który może przyczyniać się do tego wpływu”, powiedział Microsoft w alercie kondycji usługi opublikowanym dzisiaj o 17:22 UTC.

„Badamy to wraz z naszymi istniejącymi danymi diagnostycznymi, aby określić nasze kolejne kroki. Wpływ jest specyficzny dla użytkowników obsługiwanych przez dotkniętą infrastrukturę w Ameryce Północnej, Europie i Wielkiej Brytanii”.

DBEB Umożliwia administratorom skonfigurowanie odrzucania wiadomości dla nieprawidłowych adresatów i blokowanie wszystkich wiadomości wysyłanych na adresy e-mail, które nie znajdują się na platformie Microsoft 365 ani w usłudze Office 365.

Podczas gdy Redmond powiedział 30 minut temu, że dane telemetryczne wskazują, że usługa zaczyna się przywracać, późniejsza aktualizacja mówi, że dodatkowe monitorowanie ujawniło, że awaria nadal trwa.

Wcześniej dzisiaj, Redmond też Zmniejszenie drugiej awarii Zablokowano niektórym użytkownikom w regionie Azji i Pacyfiku dostęp do usług Exchange Online i Microsoft Teams.

Kolejna ogólnoświatowa awaria spowodowała zamknięcie wielu usług platformy Microsoft 365 pod koniec stycznia po zmianie adresu IP routera, która spowodowała problemy z przekazywaniem pakietów między routerami w sieci rozległej (WAN) firmy Microsoft.

Lista usług dotkniętych awarią w zeszłym miesiącu obejmowała Microsoft Teams, Exchange Online, Outlook, SharePoint Online, OneDrive, centrum administracyjne Microsoft 365, Microsoft Graph, Microsoft Intune i kilka produktów Microsoft Defender.

To rozwijająca się historia…

Halsey Andrews

„Lekarz gier. Fanatyk zombie. Studio muzyczne. Kawiarni ninja. Miłośnik telewizji. Miły fanatyk alkoholik.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *