Nowe Centrum przejrzystości reklam Google będzie śledzić poprzednie reklamy danej marki

Nowe Centrum przejrzystości reklam Google będzie śledzić poprzednie reklamy danej marki

Kredyty obrazkowe: Briana Heatera

Google uruchomił nowe Centrum przejrzystości reklam, które umożliwi użytkownikom wyszukiwanie autoryzowanych reklamodawców i ich kampanii na wszystkich platformach firmy, w tym w wyszukiwarce, sieci reklamowej i YouTube.

Nowe Centrum przejrzystości — dostępne bezpośrednio przez ten link Poprzez Strona Moje centrum reklam – Pozwoli Ci wyszukać reklamy danej marki, w jakim regionie były one wyświetlane i kiedy ostatnio prowadziły kampanię wraz z formatem. Użytkownicy mogą polubić, zablokować, a nawet zgłosić reklamę za jej naruszenie Zasady Google Ads Jeśli reklamy te wyświetlają na przykład niebezpieczne produkty lub nieodpowiednie treści. Wdrażanie centrum rozpoczyna się dzisiaj i będzie dostępne dla wszystkich użytkowników w nadchodzących tygodniach.

Warto zauważyć, że w zeszłym roku Google uruchomił centrum Moje centrum reklam, które umożliwia użytkownikom przeglądanie informacji o tematach reklam, markach i ostatnich reklamach, które widzieli w wyszukiwarce, YouTube i Discover. Użytkownicy mogą modyfikować te ustawienia, usuwając motywy, marki lub całkowicie wyłączając spersonalizowane reklamy. Należy pamiętać, że nie oznacza to, że nie zobaczysz żadnych reklam. Nie będzie opierać się wyłącznie na Twoich preferencjach i danych wyszukiwania.

Po uruchomieniu Google powiedział, że 20% z 70 milionów wizyt na stronie My Ad Center miało na celu dostosowanie preferencji reklam. Biorąc pod uwagę, że z platform Google korzystają miliardy ludzi, liczba ta nie wydaje się imponująca.

Firma z Mountain View poinformowała, że ​​wprowadza nowe Centrum Przejrzystości, aby klienci mogli dowiedzieć się więcej o nieznanych markach i sprawdzić, czy zostały zweryfikowane przez Google.

Kredyty obrazkowe: Google

„Chcemy chronić naszych użytkowników poprzez tworzenie bezpieczniejszych, bardziej niezawodnych i odpowiedzialnych reklam. Dzięki Centrum przejrzystości reklam nigdy nie będziesz się bać reklam, które zobaczysz w Google” – Alejandro Borgia, dyrektor ds. zarządzania produktem w firmie Ads Safety powiedział w oświadczeniu.

READ  Uwaga sprzedaż! Zestawy słuchawkowe Meta Quest VR są teraz tańsze niż kiedykolwiek

Google stara się dostarczać więcej danych o reklamie marki za pośrednictwem platformy firmy.

We wrześniu ubiegłego roku Google zaczął udostępniać użytkownikom historię reklamodawcy. Miesiąc później gigant technologiczny zaktualizował swój tag „ad” na „sponsorowany” w wyszukiwarce mobilnej, aby uzyskać lepszą widoczność. Dodatkowo przeniósł tag na adres URL, zamiast wyświetlać go obok adresu linku.

Gigant wyszukiwania uruchomił również Raport o bezpieczeństwie reklam Podkreśla swoje wysiłki mające na celu udaremnienie złośliwych reklam. Firma poinformowała, że ​​zablokowała lub usunęła 5,2 miliarda reklam, ograniczyła ponad 4,3 miliarda reklam i zawiesiła 6,7 ​​miliona kont reklamodawców.

Google poinformowało, że w zeszłym roku rozszerzyło swój program certyfikacji usług finansowych na 11 krajów, w tym Wielką Brytanię, Australię i Singapur. Ten projekt, którego celem jest powstrzymanie oszustw finansowych, wymaga od reklamodawców wykazania, że ​​mają pozwolenie władz lokalnych na promowanie swoich produktów i usług. Google powiedział, że w zeszłym roku zaktualizował lub wprowadził 29 zasad związanych z reklamą, aby chronić konsumentów.

Działalność reklamowa firmy, która jest jej największym źródłem przychodów, podlega kontroli w USA. W styczniu Departament Sprawiedliwości oskarżył Google o nadużywanie monopolistycznej pozycji na rynku reklamy. Osiem stanów, w tym Nowy Jork i Kalifornia, dołączyło do Departamentu Sprawiedliwości w skardze mającej na celu „powstrzymanie antykonkurencyjnego programu Google, usunięcie monopolistycznej kontroli Google na rynku i przywrócenie konkurencji do reklamy cyfrowej”. Na początku tego tygodnia Google zapytał Alphabet sędziego federalnego o oddalenie sprawy.

Halsey Andrews

„Lekarz gier. Fanatyk zombie. Studio muzyczne. Kawiarni ninja. Miłośnik telewizji. Miły fanatyk alkoholik.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *