Caddy to najmniejszy z trzypoziomowych samochodów kempingowych marki VW w Kalifornii, ale za 70 000 $ zawsze był SUV-em za twoje pieniądze.
W tej chwili VW New Zealand znacznie przyspiesza równanie wartości. Cena spadła do 62 990 USD, ale specyfikacje zyskują nadmuchiwany namiot i trzyletni plan serwisowy (zwykle 1395 USD).
To prawdopodobnie nie będzie dla każdego, ale jako pogromca samochodów w sypialni, Caddy jest imponująco przemyślanym zestawem.
Jako „samochód” jest to pseudo-komercyjny pojazd, który wciąż dobrze się prowadzi. Jak w golfa (tak naprawdę to jest pod spodem), z przyzwoitą jazdą i dobrymi manierami na drodze – z wyjątkiem okazjonalnych pisków i jęków kampera podczas pokonywania dużych wybojów lub pokonywania ciasnych zakrętów.
Ma najnowszą cyfrową tablicę przyrządów Volkswagena i dotykowe elementy sterujące w kabinie, które mogą, ale nie muszą, przypaść Ci do gustu. Ale chodzi o to, że wygląda bardzo nowocześnie.
Być może niższy panel przedni wyglądający na technologię, ale wiele osób wciąż pyta, czy jest elektryczny. Nie ma takiej obudowy niestety.
Ale nie jesteś tutaj, aby czytać o właściwościach jezdnych Cady, prawda?
California opiera się na standardowym wagonie pasażerskim Caddy z długim rozstawem osi, dzięki czemu otrzymujesz układ z pięcioma siedzeniami (składane/zdejmowane w drugim rzędzie) z rozkładanym łóżkiem zamontowanym za nim. Centralny silnik jest nadal bardzo praktyczny, nawet jeśli wszystko jest zainstalowane w kabinie, ale możesz oczywiście całkowicie usunąć łóżko, jeśli chcesz uzyskać maksymalną przestrzeń ładunkową. I tak, możesz zostawić tylne siedzenia na miejscu (złożone), gdy nadal korzystasz z łóżka, więc jeśli biwakujesz, nadal masz pięciomiejscowy fotel, którego możesz użyć, gdy biegniesz, by poznać przyjaciół.
A propos. Pomimo (a może właśnie dzięki) germańskiej skrupulatności, z jaką elementy kampera zostały wkomponowane w dostępną przestrzeń kabiny, przejście od jazdy do spania wymaga dość metodycznego podejścia – zwłaszcza jeśli robisz to sam.
Aby rozłożyć łóżko, przednie fotele należy przesunąć do przodu tak daleko, aby oparcia można było maksymalnie przesunąć w kierunku deski rozdzielczej. wszyscy. the. droga. Nawiasem mówiąc, wszystko jest ręczne, dlatego dostosowanie mocy i pamięci byłoby błogosławieństwem. To nie jest dostępne, ale na pewno użyjemy zatrzasku elektrycznego do bocznych drzwi (600 USD).
W każdym razie łóżko ma działanie typu harmonijkowego, z pochyloną, sprężynową nogą z każdej strony, która zachodzi na słupki samochodu z przodu – co oznacza, że tam trochę „unosi się”, ale jest w pełni podparta. Mahera.
Sztuczka polega na tym, że między nim a oparciami nie ma nadmiaru przestrzeni, więc trzeba rozłożyć łóżko na odpowiednią wysokość i jakoś jednym płynnym ruchem wydłużyć/obciąć nogi. Nie można zmontować łóżka na całej długości f Następnie Podnieś go, aby go zabezpieczyć, ponieważ za siedzeniami nie ma miejsca. Jest to dość łatwe z dwoma (po jednym z każdej strony), trochę umiejętności wyuczonych z jednym.
Raz stworzony… absolutnie wspaniały. Łóżko jest długie, a materac (z plastikowymi sprężynami) jest mniej więcej tak gruby, jak w większej Kalifornii, więc jest to przyzwoite miejsce do spania. Jest świetny dla jednego, technicznie dwuosobowego – ale musisz być bardzo wyjątkowym przyjacielem.
Nawet z zamontowanym łóżkiem jest dużo miejsca do przechowywania, w tym pod kabiną pasażerską iw bagażniku. Zasłony, oczywiście, miękkie, wyjmowane szafki wiszące nad bocznymi oknami, a nawet plastikowe otwory wentylacyjne pasujące do przednich okien (podsuwa się pod nie szkło, aby je uszczelnić) utrzymują przepływ powietrza w kabinie.
Żadna Callie, nawet mini, nie jest kompletna bez stołu i krzeseł, które składają się na płasko i chowają w niestandardowej torbie w bagażniku.
Darmowy nadmuchiwany namiot to oczywiście kolejna atrakcja. Konfiguracja Cali może pomieścić od dwóch do trzech lub więcej łóżek, więc naprawdę możesz wypełnić te pięć miejsc podczas weekendowej wycieczki.
Rozdawany namiot nie jest produktem Volkswagena – to Tailgater Air brytyjskiej firmy Kampa, który kosztuje nieco ponad 1000 USD, w zależności od tego, gdzie go kupisz.
Dmuchasz oponę na sekcje; Można to zrobić za pomocą pompy ręcznej, chociaż mieliśmy zasilaną sprężarkę, którą podłączano do gniazda 12 V w kontenerze wysyłkowym Caddy. Wymaga to zwykłego majsterkowania, które towarzyszy każdemu namiotowi — uporządkuj podłogę, ustaw namiot pionowo i zamocuj wszystko pasami i zabezpiecz.
Są samowystarczalne, jeśli chcesz, ale piękno takich namiotów polega na tym, że możesz je przymocować do otwartej tylnej klapy (stąd nazwa) i sprawić, że kamper będzie częścią twojego domu z dala od domu. Znów jest trochę logistyki związanej z mocowaniem namiotu do samochodu (nadkola, relingi dachowe, wszędzie tam, gdzie można znaleźć dobry punkt zaczepienia), ale super jest to, że można też odjechać i zostawić namiot stojący po powrocie .
Ponieważ Caddy California jest bardziej świetnie wykonanym pojazdem, w którym można spać, niż pełnym kamperem, dodanie namiotu przybliża go o krok do pełnej konfiguracji kempingowej, z której może korzystać rodzina lub przyjaciele.
Ten bardziej kompaktowy Kali to naprawdę przyjemna w dotyku maszyna o kultowej nazwie, która wygląda naprawdę krzykliwie w niektórych jasnych odcieniach oferowanych przez Volkswagena. Ktoś zaznaczył, że uderzający metaliczny kolor naszego samochodu testowego Costa Azul wyglądał trochę jak Woźnica Pani Daisy-spec (tak, we flocie DMD są niebieskie puszki); Słuszna decyzja, ale panna Daisy musi mieć dużo szczęścia, skoro ma wspaniały weekend poza domem.
„Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie.”