Google wymaga, aby marketerzy w wyszukiwarkach zaktualizowali swój system zarządzania przy użyciu starszej wersji Search Ads 360 Aby przejść na emeryturę na początku przyszłego roku.
Google uruchomił zaktualizowaną wersję Search Ads 360 luty, która obejmuje zestaw dodatkowych narzędzi do pomiaru i zarządzania w celu usprawnienia procesu reklamowania w wyszukiwarkach. A teraz Google ogłosiło, że zaprzestaje używania starszej wersji aplikacji, co będzie wymagało od użytkowników podjęcia działań w celu dalszego zarządzania kampaniami w sieci wyszukiwania.
według Google:
„Większość reklamodawców może teraz zaplanować przejście na nową wersję Search Ads 360. Oczekuje się, że dostęp do poprzedniej wersji Search Ads 360 będzie dostępny do początku przyszłego roku. Pamiętaj, że obsługa niektórych funkcji może zostać wycofana we wcześniejszych wersjach Search Ads 360 do końca 2023 roku, ponieważ przygotowujemy się do zamknięcia tej usługi w przyszłym roku.„
Jak widać na tym przykładzie, Google prosi teraz reklamodawców o zalecaną datę przejścia na zaktualizowaną wersję reklam w wyszukiwarce. Google twierdzi, że użytkownicy mogą wybrać alternatywną datę przejścia na styczeń 2024 r., przy czym starsza wersja Search Ads 360 ma zostać trwale zamknięta między lutym a kwietniem 2024 r.
Żeby było jasne, nie musisz używać Search Ads 360 do prowadzenia kampanii reklamowej w wyszukiwarce, ponieważ aplikacja została zaprojektowana bardziej z myślą o pomocy tym, którzy prowadzą różne kampanie w sieci wyszukiwania na wielu platformach. Możesz prowadzić podstawową kampanię Google Search Ads w odpowiednich wyszukiwarkach, ale agencjom i tym, które prowadzą wiele kampanii, Search Ads 360 zapewnia opłacalną platformę zarządzania.
Nowa usługa Search Ads 360 zapewnia też obsługę dodatkowych funkcji:
Na przykład nowy Search Ads 360 zapewnia dostęp do funkcji Google Ads, takich jak Statystyki aukcji I Reklamy Discovery. Wysłuchaliśmy również Twoich próśb i dodaliśmy obsługę pomiarów Floodlight do większej liczby typów kampanii Google, takich jak Maksymalna wydajność, jeden typ kampanii, który pomoże Ci dotrzeć do idealnego klienta na dużą skalę. Dodaliśmy funkcje Microsoft Ads, takie jak dostosowania stawek ze względu na wiek i płeć oraz końcowe adresy URL na urządzenia mobilne.„
Dostępne są również szablony, opcja automatycznego tworzenia kampanii, a Google dodało także wiele nowych narzędzi analitycznych wraz z ulepszonymi procesami rozliczeniowymi, co zapewnia jeszcze większą kontrolę nad zarządzaniem.
Jeśli prowadzisz dużą liczbę kampanii w sieci wyszukiwania, prawdopodobnie warto zapoznać się z dostępnymi opcjami i zastanowić się, czy uaktualnić aplikację do nowej wersji. Oczywiście reklamy w wyszukiwarce ogólnie mogą zostać zakłócone przez pojawienie się generatywnej sztucznej inteligencji, ale nadal jest prawdopodobne, że nie jest to wystarczająco duża zmiana, aby obniżyć priorytet reklam w wyszukiwarce.
Google oświadczyło, że w ciągu najbliższych kilku miesięcy wszyscy użytkownicy Search Ads 360 otrzymają powiadomienie, gdy będą mogli przejść na wyższą wersję. Istniejący użytkownicy 360 mogą sprawdzić, czy już się kwalifikują na Centrum doświadczeń.