Wymarzony samochód „koszmar”: Tesla NZ sprzedała zupełnie nowy Model 3 za 79 000 USD z wieloma zadrapaniami lakieru

Wymarzony samochód „koszmar”: Tesla NZ sprzedała zupełnie nowy Model 3 za 79 000 USD z wieloma zadrapaniami lakieru

Ten zupełnie nowy Tesla Model 3 miał zadrapania na lakierze w dniu, w którym został odebrany z salonu.

Kobieta, która wydała 79 000 dolarów na zupełnie nową Teslę, powiedziała, że ​​zalała się łzami po odkryciu wielu rys na lakierze.

Kobieta z Auckland zauważyła zadrapania, kiedy jechała odebrać swój „samochód marzeń” z salonu Ponsonby tuż po Bożym Narodzeniu w zeszłym roku.

Natychmiast zgłosiła problem kierownikowi, a ona powiedziała, że ​​nie chce zabrać samochodu i chce zwrotu pieniędzy lub wymiany samochodu.

Ale powiedziała, że ​​pracownicy salonu Ponsonby powiedzieli, że samochodu nie można tam zostawić, ponieważ jest to tylko punkt zbiórki i powiedzieli jej, że Tesla rozwiąże problem.

„Od razu zauważyłam rysy w salonie i próbowano je zakryć pastą. Powiedzieli, że się tym zajmiemy. Wszystko będzie dobrze” – powiedziała kobieta.

Powiedzieli, że nie mogą tam przechowywać samochodu i zadanie zostało przesłane. Powiedzieli, że to zależy od Tesli i nic nie mogą zrobić”.

Tesle są zamawiane i opłacane z góry, a następnie odbierane z salonu, gdy są gotowe.

Kobieta, której nazwiska nie podano ze względu na jej zatrudnienie, powiedziała, że ​​niechętnie wyjechała z salonu, zaparkowała w bocznej uliczce i ponownie obejrzała samochód.

Obejrzałem go w słońcu i zauważyłem więcej rys. Od razu zaniosłem go do myjni samochodowej.

„Znaleźliśmy długie, głębokie wgniecenia wokół samochodu, na dwóch panelach było wgniecenie 50-60 cm, wgnieciony był fartuch, wgniecione drzwi”.

Kobieta powiedziała, że ​​odebrała zupełnie nową Teslę z salonu Ponsonby z takimi rysami na całym samochodzie.
Kobieta powiedziała, że ​​odebrała zupełnie nową Teslę z salonu Ponsonby z takimi rysami na całym samochodzie.

Pojechałem z powrotem do salonu, ale był zamknięty. Potem zadzwoniłem do Tesli i wysłałem zdjęcia uszkodzeń.

Po spędzeniu 2 godzin na rozmowie telefonicznej z obsługą klienta powiedziano jej, że nie może zwrócić ani wymienić samochodu, ale samochód zostanie naprawiony.

„Siedziałem w samochodzie i płakałem, zastanawiając się, co mi zrobili z tym samochodem. Byłem w szoku, bo to był mój wymarzony samochód i to się działo”.

READ  Mnóstwo energii słonecznej, ale nie ma gdzie jej magazynować: czego Nowa Zelandia może nauczyć się od Australii

„To miał być ekscytujący dzień, a 30 grudnia płakałam cały dzień i jechałam do domu tym cholernym samochodem”.

Od tego czasu ubijacz zatrudniony przez Teslę próbował usunąć rysy pięć razy w ciągu czterech miesięcy.

„Za każdym razem jest więcej uszkodzeń, a zadrapania wciąż tam są” – powiedziała.

„Za trzecim razem panele nadal były uszkodzone i pojawiły się białe ślady, które wyglądały jak oparzenia od lampy grzewczej w samochodzie”.

„Samochód się rozbił”.

Panelbeaters pięć razy próbowali usunąć rysy z zupełnie nowej Tesli w ciągu ostatnich czterech miesięcy.
Panelbeaters pięć razy próbowali usunąć rysy z zupełnie nowej Tesli w ciągu ostatnich czterech miesięcy.

Kobieta powiedziała, że ​​kupiła jeden z popularnych samochodów elektrycznych typu plug-in, ponieważ kupił ją jej brat i miał świetne doświadczenie.

„Podniósł go i był czysty i nie miał żadnych problemów. Myślałem, że moje doświadczenia będą takie same jak jego i będzie to samochód marzeń, ale było odwrotnie. „

E-maile do zespołu ds. mediów Tesli z Ogłaszać Bez odpowiedzi. Tesla rozwiązała swój zły dział public relations w 2020 roku.

Kierownictwo Auckland Service Center powiedziało, że nie wolno im komentować sprawy w mediach ani wysyłać e-maili do zespołu ds. mediów.

To nie pierwszy raz, gdy konsumenci w Nowej Zelandii mają problem z Teslą.

W zeszłym roku klient Tesli pozwał firmę do sądu zajmującego się sporami samochodowymi po tym, jak stwierdził uszkodzony nowy Model 3.

Obejmowały one plamę kawy na dywaniku po stronie kierowcy, zadrapania na przednim zderzaku i dolnym zespole, porysowaną osłonę koła, czarny ślad na podsufitce, zadrapanie na wykładzinie bagażnika, pomarszczoną skórę na siedzeniu kierowcy i zadrapania na lusterkach bocznych.

Sąd stwierdził, że mężczyzna miał prawo odmówić przyjęcia samochodu, „ponieważ jego wady są awarią o charakterze fundamentalnym”.

Powiedziała, że ​​mężczyzna miał prawo do nowego samochodu, ale ponieważ zapasy były dostępne, zdecydował się na naprawę samochodu.

Firma nakazała usunięcie plamy z dywanu, wymianę przedniego zderzaka i dolnych części oraz wymianę fotela kierowcy w ciągu 10 dni od wydania decyzji.

Konsument z Nowej Zelandii powiedział, że Tesla miał co najmniej trzy szanse na naprawienie wgnieceń w samochodzie kobiety i nie mógł odrzucić samochodu.

Rzecznik konsumentów powiedział, że zgodnie z ustawą o gwarancjach konsumenckich towar musi być akceptowalnej jakości. Obejmuje to wolność od drobnych wad – o których wyraźnie powiedzieli, że Tesla nie była.

„Ponieważ Tesli nie udało się rozwiązać problemu po kilku próbach, ma prawo odmówić przyjęcia pojazdu i zażądać zwrotu pieniędzy lub wymiany” – powiedziała Jessica Walker z Consumer NZ.

Alternatywnie może zażądać odszkodowania od Tesli za utratę wartości pojazdu lub zlecić jego naprawę gdzie indziej i odzyskać koszty od Tesli.

Phoebe Newman

"Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie."

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *