Chociaż Gmail od dawna umieszcza reklamy na szczycie wiadomości promocyjnych i skrzynek odbiorczych w mediach społecznościowych, nie odważył się tego trzymać. pomiedzy dwa Wiadomości. Nowe miejsce docelowe sprawia, że rozróżnienie między rzeczywistymi e-mailami a reklamami jest jeszcze bardziej zagmatwane, nawet jeśli obok promocji znajduje się mała zielona ikona „reklama”. Nie jest jasne, czy jest to jakiś test, czy stopniowe wdrażanie. (Nie widzę jeszcze reklam rozproszonych w żadnej z moich skrzynek odbiorczych).
Ponadto w ostatnich tygodniach Niektóre użytkownicy W aplikacji mobilnej klienta zaczął też zauważać reklamy z obrzydliwymi, pełnowymiarowymi obrazami u góry ich skrzynek odbiorczych.
Witryna Google obecnie nie wskazuje, czy sprzedaje reklamy umieszczane w środku Twojej skrzynki odbiorczej Jedna strona pomocy technicznej mówi: że Gmail oferuje „rozwijane reklamy u góry kart osób”. inna strona Informacje o kampaniach Google Discovery Przykład reklamy w Gmailu, która pojawia się ponownie u góry skrzynki odbiorczej użytkownika.
W odpowiedzi na zaniepokojenie użytkownika dotyczące umieszczania reklam w środku skrzynki odbiorczej na Twitterze, Oficjalne konto Gmail powiedział niejasno To „nie wygląda dobrze” i skierował ich do Strona wsparcia Wyjaśnij, jak działają reklamy. krawędź Zwrócono się do Google z prośbą o więcej informacji. Jeśli otrzymamy odpowiedź, zaktualizujemy ten artykuł.
„Lekarz gier. Fanatyk zombie. Studio muzyczne. Kawiarni ninja. Miłośnik telewizji. Miły fanatyk alkoholik.