Oczekuje się, że cena złotego kiwi w przyszłym tygodniu będzie wynosić od 3 do 4 dolarów za kilogram. Załączone zdjęcie
Owoce i warzywa były w kwietniu o 22,5 procent wyższe niż rok temu – ale to nie koniec złych wiadomości, ponieważ ceny kwietniowe spadły nieznacznie (2,9 procent) w porównaniu z marcowym maksimum.
W porównaniu z kwietniem ubiegłego roku średnia cena kilograma awokado wzrosła ponad dwukrotnie; pomidory wzrosły o 77 procent; Ziemniaki – podstawowy produkt, na którym ludzie polegają na niskiej cenie – podskoczyły o 34 procent.
Prezes United Fresh, Jerry Prendergast, powiedział, że ceny pomidorów, awokado i słodkich ziemniaków wzrosły z powodu „nadzwyczajnych” nieurodzajów.
„Oczekuje się, że w miesiącach zimowych pomidory pozostaną w wyższych cenach za kilogram, biorąc pod uwagę, że trudniej jest je uprawiać w dni o słabym oświetleniu i chłodniejszej pogodzie”.
reklama
Prendergast powiedział, że wraz z nadejściem zimnej zimy obfita podaż warzyw na rynku ulegnie spowolnieniu.
„W tym tygodniu obserwujemy ochłodzenie, które spowolni wzrost, zmniejszy to, co jest dostępne na rynku i odwróci obfitą podaż, którą obserwujemy teraz.
„Pogoda była ciepła i mokra, co przyniosło dobre plony; teraz, gdy zbliża się zima, wzrost spowalnia. Moje przesłanie [is] Zawsze kupuj w sezonie, a to generalnie oznacza, że dostaniesz dobrej jakości owoce i warzywa”.
Tygodniowy bestseller Jerry’ego Prendergasta:
reklama
Brokuły i warzywa liściaste
Średnia cena: 2-2,50 USD
Prawie wszystkie zielone warzywa liściaste na następne kilka dni są dobrej jakości, jednak zmieni się to wraz z zimnem. Buraki srebrzyste, seler i szpinak to przykłady tej grupy wartościowych zielonych warzyw liściastych.
Sałata Cos i sałata lodowa kosztują od 3 do 4 USD za sztukę, a brokuły od 3 do 4,50 USD.
kiwi
Średnia cena: 3-4 kg (złote kiwi)
Wartość owoców kiwi jest najwyższa, ponieważ widzimy mnóstwo opakowań eksportowych. Ta dodatkowa objętość nie potrwa długo.
Mandarynka
Średnia cena: 4-6 kg (w zależności od rozmiaru)
Cena detaliczna będzie się różnić w zależności od jakości i wielkości owoców. Owoce o większych rozmiarach będą miały wyższą cenę w porównaniu z owocami o mniejszych rozmiarach.
Zobaczysz także sklepy detaliczne oferujące promocje mandaryńskie jako liderzy strat, ponieważ jest to świetna karta do losowania dla konsumentów.