Rzeczy Jest uznawany za trzy zwycięstwa wicemistrzów Międzynarodowe Stowarzyszenie Mediów (INMA) Global Media Awards na rok 2023.
Współautor filmu dokumentalnego Fire and Fury koło rzeczy Paula Penfold i Louisa Cleave zajęły drugie miejsce w kategorii Best New Video Producer lub Featured. Rzeczy I zespół Po drugie, wykorzystują wydarzenie do budowania marki informacyjnej Rzeczy I Festiwal Mody Tahrir Band.
w 20 krajowych kategoriach marek, Rzeczy Zajęła również drugie miejsce w kategorii Najlepsze wykorzystanie danych do osiągania wyników biznesowych i otrzymała wyróżnienie za najlepszą wielokanałową kampanię kliencką z Pascall: The Family FUNdamentals.
Fire and Fury ukazało się w sierpniu 2022 roku i szybko stało się jednym z naszych ulubionych Rzeczy Koło Najczęściej oglądane filmy dokumentalne.
63-minutowy film dotyczył dochodzenia w sprawie dezinformacji w Nowej Zelandii, skupiając się na liczbach, które zyskały na znaczeniu podczas protestów w Parlamencie Wellington w 2022 roku.
Firma Stuff Circuit przeanalizowała setki godzin nagrań wideo przedstawiających kluczowych kierowców protestujących na potrzeby filmu dokumentalnego, podobnie jak dokument Rzeczy Najbardziej kontrowersyjna i najczęściej oglądana praca z ponad milionem wyświetleń.
Rzeczy Elegancka kolekcja Ensemble na wybiegu również zajęła drugie miejsce, a Festiwal Mody 2022 zajął podium w kategorii Najlepsze wykorzystanie wydarzenia do zbudowania nowej marki.
Pomysł na wydarzenie zrodził się, gdy New Zealand Fashion Week w lutym 2022 został odwołany z powodu ograniczeń Covid, co skłoniło Rzeczy I zespół Uruchomić Festiwal Mody – całkowicie cyfrowy pokaz.
Tygodniowy „Festiwal” odbył się podczas Tygodnia Mody z artykułami, blogami na żywo, panelami wideo, fotoesejami, filmami zza kulis i nie tylko, prowadzony przez Rzeczy I zespół strony internetowe.
W piątek (czasu lokalnego) w klubie Harvard w Nowym Jorku wręczono nagrody INMA World Media Awards. Nagrody są przyznawane w 20 kategoriach, których celem jest podkreślenie innowacji i najlepszych praktyk w markach informacyjnych, optymalizacja wykorzystania funkcji medialnych, subskrypcji, reklam, danych, spostrzeżeń, innowacji produktowych i newsroomów.
w 2022 r., Rzeczy Zdobył pierwsze miejsce w trzech kategoriach na INMA World Media Awards i został wybrany jako zwycięzca regionalny w regionie Azji i Pacyfiku za Switch On Your Super Power — Premium Rzeczy kampania.
„Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie.”