Zespół IndyCar przeprasza za niemal katastrofalny wyczyn Scotta McLaughlina

Zespół IndyCar przeprasza za niemal katastrofalny wyczyn Scotta McLaughlina

Photogate przedłużył się do drugiego dnia na Indianapolis Motor Speedway, kiedy trzy samochody Bobby’ego Rahala zostały zaparkowane w alei serwisowej na początku piątkowego (sobotniego) treningu za karę. Zły wysiłek, aby zrobić grupowe zdjęcie na słynnej autostradzie.

Samochody Rahala Lettermana Lanegana zostały uziemione podczas pierwszych 30 minut treningu w dniu, w którym IndyCar pozwala na zwiększenie mocy, aby zespoły mogły poczuć ich prędkość przed kwalifikacjami Indianapolis 500 w ten weekend.

Graham Rahal siedzi w boksie przez pierwsze 30 minut treningu przed meczem Indianapolis 500.

Michael Conroy / AP

Graham Rahal siedzi w boksie przez pierwsze 30 minut treningu przed meczem Indianapolis 500.

Kary przyszły po tym, jak obrońcy zwycięzcy wyścigu Takuma Sato, Graham Rahal i Santino Verucci próbowali pokazać trzy samochody na czele w pierwszej minucie treningu w czwartek, aby zaprezentować zdjęcie zespołu. W tym czasie tor był otwarty dla wszystkich drużyn i spowodował zderzenie Coltona Herthy ze ścianą i samochodem Kiwi Scotta McLaughlina, który gorączkowo próbował zwolnić z 220 mil na godzinę (354 km na godzinę) do około 100 mil na godzinę, aby uniknąć kolizji.

„Powinniśmy byli złożyć oficjalną prośbę. Bobby Rahal przyznał się w piątek”. Nie sądzę, żeby ktokolwiek był zadowolony z tego, co się stało, zwłaszcza my wszyscy, ponieważ zdecydowanie nie taki był zamiar. Na szczęście nikt nie odniósł większych szkód i ostatecznie zostaliśmy ukarani. Zapłacimy naszą karę. Weźmiemy nasze lekarstwa i pójdziemy dalej ”.

Czytaj więcej:
* Winowajcy zostali ukarani za próbę Scotta McLaughlina, która prawie straciła 354 km / h, gdy zawodnicy robili dramatyczny obraz podczas treningu Indy 500
* Scott Dixon i Scott McLaughlin gorąco i zimno podczas treningu Indy 500
* Szacunek, ale bez zastraszania – Scott McLaughlin jest gotowy na „dziki sezon” z mistrzami IndyCar

Rahal myślał, że kopiuje to, co zespół Penske zrobił dwa dni temu, kiedy jego cztery samochody zrobiły zdjęcie, gdy tylko tor został otwarty. Ale portret Penskego był podczas pięciominutowej serii niekonkurencyjnych zwrotów i jest częścią długoletniej tradycji zespołowej właściciela Rogera Penskego.

READ  Sophie Pascoe rozstała się z trenerem po 20 latach

„To, co zrobiliśmy pierwszego dnia, to coś, co robiliśmy tutaj każdego roku, a przynajmniej próbowaliśmy” – powiedział lider zespołu Tim Sendrich. „To tylko sposób na rozpoczęcie maja i coś, z czego Roger jest zawsze dumny.

Scott McLaughlin napisał na Twitterze o swojej frustracji po tym, jak prawie zderzył się z dużą prędkością, ponieważ inny zespół próbował zrobić zdjęcie.

Daron Cummings / AP

Scott McLaughlin napisał na Twitterze o swojej frustracji po tym, jak prawie zderzył się z dużą prędkością, ponieważ inny zespół próbował zrobić zdjęcie.

„A gdybyśmy mieli okazję, przekroczylibyśmy linię jako zespół. Gdybyśmy nie mieli okazji, anulowalibyśmy ją. Dla nas zawsze była to kwestia świadomości. Ale zawsze była to pierwsza sesja, pierwszy raz i nigdy nie mieliśmy problemu ”.

Nawet po rzucie karnym, samochodom Rahal przydzielono ponad pięć godzin treningu przed dwudniowymi kwalifikacjami, które rozpoczną się w sobotę, a zwycięzca tytułu zostanie wyłoniony w niedzielę. Zespół spóźniał się z Ferrucci, który rozbił się w czwartek wieczorem i potrzebuje poważnej naprawy swojego samochodu.

„Mieliśmy szczęście, że wanna była dobra, skrzynia biegów była w porządku, a silnik był dobry.„ Lewa strona samochodu zdecydowanie zniknęła, ale byliśmy gotowi ”. Była jednak późna noc. Niektórzy wrócili do domu około północy, inni o 1:30 i około 2:30. Myślę, że o 5 rano było jeszcze kilka osób.

„Cudowny wysiłek zespołu w ukończeniu samochodu, a przede wszystkim cieszę się, że Santino ma się dobrze”.

Ferrucci został oceniony w lokalnym szpitalu i zatwierdzony w piątek rano przez zawody IndyCar. Nosił ochraniacz na nogę na kombinezonie strażackim.

Gdy zawody dotarły na ring, samochody Rahala czekały w polu karnym, ale kierowcy nie martwili się o stracony czas.

„Myślę, że nic nas nie skrzywdzi, szczerze mówiąc” – powiedział Sato, dwukrotny mistrz i obrońca. „Moglibyśmy zjeść trochę dłuższy obiad. Ale zaprojektowanie dobrego programu, to jest to, co jest ważne”.

Rahal obchodzi w tym roku 30. sezon wyścigowy, a na początku tego tygodnia otworzył nową siedzibę o powierzchni 100 000 stóp kwadratowych w pobliskim Zionsville. Sklep ma zostać otwarty na następny sezon i stworzyć ponad 70 miejsc pracy do 2024 roku, po zainwestowaniu ponad 20 milionów dolarów (28 milionów dolarów).

READ  Oto dlaczego TikTok ma kolory lakierów do paznokci (i co oznacza każdy kolor)

RLL zajął pierwsze i trzecie miejsce w Indy 500 w zeszłym roku z Sato, aw tym sezonie Ferrucci dołączył do składu po zajęciu czwartego miejsca rok wcześniej. Zespół wciąż stara się uczcić zwycięstwo w Sato – wyścig 2020 odbył się bez widzów po raz pierwszy od 104 rund – a brak przepychu i okoliczności doprowadziły do ​​ceremonii zwycięstwa Sato.

Właściciele drużyn zakupili 500 zwycięskich pierścieni Indy Rings dla całej organizacji, w tym Rahal Sports Program, i nadal szukają sposobu na uhonorowanie partnera drużyny Mike’a Lanegana. Został przeoczony w procesie RLL, ponieważ Rahal prowadzi codzienne prace, a David Letterman jest, no cóż, wielką postacią.

Zwycięstwo w Indy 500 było pozycją na liście życzeń Lanegana, która została wprowadzona przez jego zmarłego przyjaciela Waltera Paytona do zespołu. Lanigan jest właścicielem sprzętu Walter Payton Power z Payton Kids i używa Suite 34 – numeru Payton w Chicago Bears – na autostradzie.

„Widok radości Mike’a w zeszłym roku był niesamowity” – powiedział Graham Rahal. „Facet, który dorastał sprzedając walety bezpośrednio na ulicy i marzy, że któregoś dnia zostanie w to zaangażowany. Człowiekiem, który sam się stworzył, prawda? wspaniale było to zobaczyć ”.

Angela Tate

„Dożywotni biegacz. Pionier piwa. Guru micasica. Specjalny w popkulturze w ogóle”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *