Alstom, światowy lider w dziedzinie inteligentnej i zrównoważonej mobilności, dostarczył do końca czerwca cztery nowe lokomotywy wielosystemowe Traxx MS3 wiodącemu operatorowi intermodalnemu – PCC Intermodal SA.
Kontrakt, który obejmuje dostawę czterech lokomotyw elektrycznych wraz z certyfikacją, szkoleniem kadry pośredniej PCC oraz świadczeniem pełnej obsługi serwisowej, realizowany był w ramach działania „Aktywny Program Infrastruktura i Środowisko” mającego na celu promocję i wprowadzenie niskiej emisji. Rozwiązania transportowe.
W drugiej dekadzie rozwijały się przewozy intermodalne w Polsce i przez Polskę. Dzięki
Dla producentów, poprzez świadomy wybór nowoczesnych rozwiązań logistycznych, determinację, cierpliwość i dalekowzroczność operatorów pośrednich, branża ma stabilną pozycję na rynku i jest ważnym elementem kształtowania polityki transportowej w kraju i za granicą. W Polsce działają już nowoczesne terminale przeładunkowe, najważniejsze gospodarczo regiony Polski są połączone sieciami codziennych usług pośrednich z ważnymi gospodarczo regionami naszych sąsiadów, a druga młodość zyskała kolej. Dostawy kontenerowe.
„Oprócz inwestycji w w pełni funkcjonalne terminale przeładunkowe, potrzebujemy odpowiedniego zaplecza technicznego do dalszego rozwoju i otwierania nowych korytarzy dla transportu intermodalnego: lokomotyw, urządzeń przeładunkowych, wagonów, podwozi i samochodów ciężarowych. Dzięki dodaniu nowej generacji lokomotyw Traxx firmy, PCC Intermodal, obsługując łącznie 15 lokomotyw elektrycznych na własnej licencji, będzie mogła rozszerzyć swoją ofertę codziennych połączeń intermodalnych na trasach międzynarodowych i zwiększyć elastyczność. – powiedział Adam Adamek, Wiceprezes Zarządu PCC Intermodel SA.
„Jesteśmy bardzo zadowoleni, że silniki Traxx 3 MS wpisały się w ducha PCC Intermodal SA. Pojazdy te oparte są na nowej, ultranowoczesnej i innowacyjnej platformie lokomotyw, charakteryzującej się energooszczędnością, możliwością ciągnięcia cięższych ładunków niż porównywalne lokomotywy, uproszczonym interfejsem z europejskim systemem sterowania pociągiem oraz ulepszoną obsługą techniczną. Głęboko wierzymy, że silnik Traxx 3 MS wzmocni pozycję PCC na rynku intermodalnym i przyczyni się do dalszego rozwoju zrównoważonej i niskoemisyjnej europejskiej sieci transportowej.
Platforma Traxx jest stale rozwijana od lat 90-tych. Jego solidne, modułowe podejście do platformy zapewnia szereg korzyści w zastosowaniach w jednym i wielu krajach. Silnik Traxx trzeciej generacji oferuje zwiększoną wydajność operacyjną i niezawodność oraz większą wydajność energetyczną, a jego okresy międzyobsługowe zostały wydłużone o 33% w porównaniu z poprzednimi wersjami, aby poprawić dostępność i zmniejszyć nakłady na konserwację. W ciągu ostatnich 20 lat sprzedano ponad 2500 sztuk. Są homologowane w 20 krajach i mają całkowity roczny przebieg 300 milionów km. Od 2000 roku do eksploatacji weszło ponad 5700 lokomotyw Alstom, które są wykorzystywane w transporcie kolejowym w wielu krajach europejskich, a także w Azji, Ameryce Północnej i Afryce.
Kontakt:
Samuela Millera
Tel: +33 (0)6 65 47 40 14
E-mail: [email protected]
(C) 2023 Electronic News Publishing, źródło ENP Newswire
„Student. Prawdopodobnie specjalista od kafeterii w kafeterii. Profesjonalista telewizyjny. Kuglarz. Profesjonalny specjalista od żywności. Typowy alkoholik.”