Emerilvil, kalif., 25 maja 2021 r / PRNewswire / – Graysonote, spółka Nielsen (NYSE: NLSN), rozszerzyła swój międzynarodowy zasięg metadanych wideo Polska Aby zaspokoić zdrowy apetyt kraju na treści rozrywkowe. Crossonate Metadata umożliwi abonentom, takim jak dostawcy płatnej telewizji, nadawcy i serwisy streamingowe, wzbogacenie rozrywki, jaką zapewniają polskiej publiczności, poprzez odtwarzanie większej liczby piosenek w popularnych programach lokalnych i globalnych.
Średni czas spędzony w Polska Według Nielsena oglądanie telewizji w 2020 roku będzie trwać pięć godzin i 10 minut dziennie. W tych warunkach dostawcy telewizji muszą zapewnić przydatne funkcje nawigacji, wyszukiwania i odkrywania treści, które ułatwiają wizję i lojalność.
Poprawiając wiodące w branży dane wideo Cresanote Global, polscy dostawcy rozrywki mogą udostępniać przewodniki po programach i interfejsy użytkownika, aby:
- Szczegółowe i zaktualizowane tabele TV opisujące dostępne opcje wyświetlania liniowego
- Szczegółowe informacje o programach telewizyjnych, filmach i zawartości gier wyjaśniają, kto w nich jest, kiedy i o co chodzi.
- Bogate, epizodyczne obrazy programów, które oddają charakter oferty treści
- Domyślne metadane i informacje o dostępności, w tym programowanie usług na żądanie i przesyłania strumieniowego
Dostawcy danych i identyfikatory Graysonote pomagają odwiedzającym w szybkim przechodzeniu do szukanych treści, wydłużają czas spędzany przez dostawców na ich usługach, poprawiają wrażenia użytkowników i zwiększają przychody.
„Z ponad 200 linearnymi kanałami telewizyjnymi na szczycie listy globalnych i lokalnych usług na żądanie, widzowie Polska Staw czoła sprzeczności wyboru, ponieważ dotyczy treści na dużą skalę ”- powiedział Raymond von Ramstong, Dyrektor produkcji w Graysonot. „Pomagając w łączeniu widzów za pomocą seriali thrillerów, które trzeba zobaczyć, takich jak Siaka, długich seriali, takich jak„ M Jack Mino ”, lub ważnych wydarzeń sportowych, takich jak UEFA Euro 2020 Konkursy grupowe pomagają dostawcom GreySnote przyciągnąć największą publiczność i zapewnić użytkownikom lepsze doświadczenia, które napędzają ich biznes. „
Graysonot to filar usług contentowych Nielsen, wiodącej globalnej firmy zajmującej się danymi i analizami, która już współpracuje z głównymi polskimi nadawcami telewizyjnymi. Podejście firmy Crosinot do ulepszania popularnych treści rozrywkowych i zwiększania zaangażowania lokalnych i globalnych dostawców w ich usługi ułatwia generowanie i dystrybucję danych o programach w całym kraju. Rozszerzając dane wideo w kształcie półksiężyca PolskaMiędzynarodowa ścieżka danych firmy obejmująca wideo, muzykę i sport obejmuje najważniejsze części świata, kraje i języki.
Graysonote, spółka należąca do Nielsen (NYSE: NLSN), dostarcza treści i technologie muzyczne, wideo i gier do najgorętszych produktów i marek rozrywkowych na świecie. Graysonote to standard rozpoznawania muzyki i wideo, wspierany przez największe źródło danych rozrywkowych, w tym ponad 100 milionów opisów kanałów, listy telewizyjne dla ponad 85 krajów oraz ponad 70 gier i ponad 300 000 meczów rocznie. Siedziba Cresno Emeryville w Kalifornii I wspiera klientów na całym świecie. Po więcej informacji odwiedź www.gracenote.com.