Poznaj przyszłość marketingu w mediach społecznościowych
Jak przenieść swój zespół ds. społeczności i marketingu do sztucznej inteligencji? Istnieje wiele narzędzi sztucznej inteligencji, ale nie wszystkie z nich są przydatne.
Jamie Gilpin, dyrektor ds. marketingu w Sprout Social, dołącza do mnie w programie SEJ, aby porozmawiać o mediach społecznościowych i wyszukiwaniu oraz o tym, jak sztuczna inteligencja może odgrywać większą rolę w Twojej strategii.
Uzyskaj wgląd w efektywność, trendy w mediach społecznościowych i nowe technologie sztucznej inteligencji oraz odkryj bezproblemową integrację tych technologii z przepływem pracy Twojego zespołu.
Trendy biorą się z sił, a siły to wielkie zmiany kulturowe, które obserwujemy. W rezultacie moment lub sygnały z tych sił stają się małymi podmiotami. Jimmy’ego Gilpina, 05:43
W świecie optymalizacji i wyszukiwania wyszukiwarek wyszukiwanie szybko się zmienia. Trendy w mediach społecznościowych zmieniają się równie szybko, niezależnie od tego, czy chodzi o platformy, czy po prostu sposób, w jaki ludzie się komunikują. Wszystko zostało napisane. Następnie przejdź do zdjęć. A teraz wideo. – Lauren Baker 2:03
Sieci społecznościowe nie tylko infiltrują całą podróż klienta, ale infiltrują wszystkie aspekty organizacji klienta. – Jimmy’ego Gilpina, 33:23
[00:00] O Jimmym
[02:03] Zmieniające się trendy w mediach społecznościowych i konsumpcja treści
[03:25] – Zrozumieć kulturę trendów i wpływ TikTok
[13:14] Znaczenie posiadania firmy na TikTok
[19:51] – Możliwości zintegrowania AI z codziennymi zadaniami marketingowymi w mediach społecznościowych
[20:57] Dyskurs i aktualne zastosowania sztucznej inteligencji w marketingu
[25:39] – Zrozumienie AI Assist
[27:16] – Przyszłość sztucznej inteligencji w treściach wizualnych dla marketingu w mediach społecznościowych
[33:39] – Przecięcie mediów społecznościowych i badań konsumenckich
Wspomniane źródła:
Kiełek społeczny – https://sproutsocial.com/
Powiedziałbym, że jedną z największych możliwości, która jest równoznaczna z wyzwaniem, jakie stoi przed zespołem marketingowym, jest to, że o wiele łatwiej jest pracować niezależnie w silosach. Jednak prawdziwa wartość, a co ważniejsze, nasi klienci oczekują, że wszystkie te osoby będą ze sobą współpracować i zapewnić jedno bezproblemowe doświadczenie klienta. – Jimmy’ego Gilpina, 18:52
Najgorszą rzeczą, jaką możesz zrobić, z punktu widzenia doświadczenia i percepcji klienta, jest brak bezpośredniej informacji, kiedy klient jest gotowy do zakupu. Kiedy widzą coś, co chcą od ciebie kupić, ale nie mogą tego znaleźć. – Jimmy’ego Gilpina, 15:13
To przyszłość społeczności, dlatego tak bardzo ekscytuje mnie ta przestrzeń. Zaczęło się od marketingu, ale zaczęło jako narzędzie do reklamowania czegoś innego — innego kanału, przez który będziemy przekazywać nasze przesłanie. – Jimmy’ego Gilpina, 32:26
Aby uzyskać więcej podobnych treści, zasubskrybuj nasz kanał YouTube: https://www.youtube.com/user/searchengineournal
Połącz się z Jimmym Gilpinem:
Jamie Gilpin, dyrektor ds. marketingu w Sprout Social, jest guru marketingu, który wie, jak rozwijać marki w przestrzeni technologicznej. Jej talent do budowania znakomitych zespołów i generowania zysków dzięki pomysłowym strategiom czyni z niej siłę, z którą trzeba się liczyć.
Od generowania potencjalnych klientów po magię mediów społecznościowych, wiedza Jamiego jest widoczna. Z dyplomem MBA na Northwestern University i licencjatem z public relations na Florida State University, jest dynamo marketingową, która wie, jak sprawić, by rzeczy się działy.
Połącz się z Jamiem na LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/jamiegilpin/
Śledź ją na Twitterze: https://twitter.com/jamiewo
Połącz się z Lauren Baker, założycielką Search Engine Journal:
Śledź go na Twitterze: https://www.twitter.com/lorenbaker
Połącz się z nim na LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/lorenbaker