Ubisoft oświadcza, że ​​nie usunie bibliotek gier z powodu braku aktywności w grach po strachu fanów

Ubisoft oświadcza, że ​​nie usunie bibliotek gier z powodu braku aktywności w grach po strachu fanów

W weekend fani gier Ubisoft trochę się przestraszyli, gdy rozeszła się plotka, że ​​Ubisoft może automatycznie usuwać nieaktywne konta Ubisoft, trwale niszcząc cyfrowe biblioteki gier, jeśli użytkownicy nie są wystarczająco zalogowani. Jednak firma Ubisoft wyjaśniła teraz, że jest to błędne i że cyfrowe biblioteki gier użytkowników są bezpieczne, nawet jeśli ich konta są nieaktywne.

Kiedy zaczęły się plotki Tweet krąży Pojawia się wiadomość e-mail zatytułowana „Konto Ubisoft zamknięte z powodu braku aktywności”. Wiadomość e-mail zawierała informację, że konto Ubisoft odbiorcy zostało tymczasowo zawieszone i zostanie trwale zamknięte w ciągu 30 dni, chyba że właściciel konta cofnie to zamknięcie.

Autentyczność wiadomości została potwierdzona przez oficjalne konto Ubisoft Support na Twitterze, które Powtórz podane instrukcje Aby anulować zawieszenie zawieszonego konta.

Chociaż wszystko to jest uzasadnione, tym, co wywołało panikę, był kontekst podany przez pierwotnego wydawcę, który twierdził, że „na zawsze stracisz wszystkie zakupione gry”.

W e-mailu do IGN Ubisoft wyjaśnił swoje stanowisko w sprawie usunięcia konta. Wydawca potwierdził, że „od wielu lat” usuwa nieaktywne konta zgodnie z unijnym ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych (RODO) określającym, jak długo firmy mogą przechowywać indywidualne dane osobowe. Firma twierdzi, że jej zasady są „zgodne z wymogami prawnymi i standardami branżowymi” oraz że działają również jako zapobieganie oszustwom.

Jednak Ubisoft wyjaśnił również swoje kryteria usuwania kont, stwierdzając, że nigdy nie obejmuje kont, które kupiły powiązane z nimi gry. Wydawca uważa, co następuje:

  • Aktywność konta w grach od momentu jego utworzenia
  • Biblioteki obliczeniowe: Konta zawierające zakupione gry na PC nie kwalifikują się do usunięcia [emphasis Ubisoft’s]
  • Czas nieaktywności konta, co oznacza ostatnie logowanie do naszego ekosystemu (w tym z gier Ubisoft na Steamie i innych platformach)
    • W praktyce na dzień dzisiejszy nigdy nie usuwaliśmy kont nieaktywnych krócej niż 4 lata
  • Aktywna subskrypcja powiązana z kontem.

Ubisoft dodał, że e-maile, takie jak te wymieniane, są wysyłane do użytkowników na 30 dni przed usunięciem konta, a jeśli użytkownik spróbuje się zalogować w tym oknie, otrzyma powiadomienie i link do ponownej aktywacji konta po zalogowaniu. Możesz przeczytać więcej o jego polityce na jego oficjalna strona internetowa.

READ  Google dodaje szyfrowanie po stronie klienta dla niektórych użytkowników Gmaila

Więc nie, jeśli nie logowałeś się na swoje konto Ubisoft od lat, nie stracisz swojej biblioteki gier. Oczywiście nadal tam jest Wiele powodów do zmartwień związanych z cyfrową własnością gier Lub inne media i ryzyko utraty tych bibliotek w dowolnym momencie, zwłaszcza w czasach, gdy cyfrowe wydania gier wydają się być gotowe do pozbycia się fizycznych rzeczy każdego dnia, ale możesz mieć pewność, że przynajmniej w tym przypadku Ubisoft nie czyści kont bezpieczeństwa.

Rebecca Valentine jest starszym reporterem w IGN. Czy masz jakąś wskazówkę? Wyślij go na adres [email protected].

Halsey Andrews

„Lekarz gier. Fanatyk zombie. Studio muzyczne. Kawiarni ninja. Miłośnik telewizji. Miły fanatyk alkoholik.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *