Rewolucyjny silnik sieciowego trybu wieloosobowego pomaga prowadzić kooperacyjną akcję PVE w otwartym świecie pływających wysp
Malmo, Szwecja, 12 października 2023 r /PRNewswire/ — Firma Coherence z radością ogłasza współpracę z Bossa Games w zakresie nadchodzącej gry survivalowej dla 1–6 graczy, utracone niebo, Która zostanie opublikowana przez Humble Games.
Rewolucyjny silnik sieciowy Coherence służy do prowadzenia ekscytującej akcji w trybie współpracy dla wielu graczy, w grze, w której gracze współpracują, aby znaleźć i stworzyć starożytną technologię, zbudować własny niebiański statek i stawić czoła gwałtownym burzom podczas eksploracji podzielonego świata pływających wysp.
Chociaż Coherence początkowo oferował usługi wyłącznie w oparciu o własną zarządzaną infrastrukturę serwerową, niedawna premiera wersji 1.0 rozszerza możliwości gry wieloosobowej o sieci lokalne i klient-klient. Bossa Games używa tej funkcji do Zagubione niebozapewniając wysokiej jakości rozgrywkę w trybie dla jednego gracza lub dla wielu graczy, zapewniając to Zagubione niebo Gracze, niezależni od żadnej chmury ani usługi hostingowej strony trzeciej, będą mogli skorzystać z potężnych możliwości gry wieloosobowej Coherence i mieć pewność, że ich gra jest hostowana niezależnie i można z niej korzystać przez długi czas, bez złożoności i kosztów chmury. – Hostowana usługa zarządzana.
Spójność pomaga także Bossa Games w dostarczaniu graczom ogromnego, otwartego świata, który można eksplorować Zagubione niebo. Coherence’s World Origin Shifting — technologia, która pozwala programistom budować większe światy gier, niż pozwalają na to tradycyjne podejścia i silniki gier — umożliwia precyzyjne umieszczanie obiektów gry względem gracza na ogromnych odległościach w świecie gry.
Zagubione niebo Zachęcając do eksploracji w pojedynkę lub w zespołach po świecie pływających wysp, technologia spójności umożliwia Bossie uczynienie tego świata tak dużym, jak to konieczne, aby zapewnić najwyższe wrażenia i wyzwania dla wielu różnych rozmiarów zespołów, projektów statków powietrznych i strategii przygodowych, bez ograniczeń.
Ogłoszenie powstania kolejnego znanego studia korzystającego z silnika sieciowego Coherence podkreśla mocny start, jaki Coherence poczyniło w swojej misji polegającej na ponownym zdefiniowaniu sposobu tworzenia gier wieloosobowych.
Zagubione niebo Gracze przeżyją przygodę w ogromnym, otwartym świecie unikalnych, ręcznie wykonanych pływających wysp, wypełnionych walką, odkryciami i zagadkową starożytną technologią do rozszyfrowania. Gracze będą mogli z łatwością przepływać przez krajobrazy popękanego nieba dzięki hakowi z liną opartemu na fizyce, szybowcom, możliwości swobodnej wspinaczki i większym opcjom mobilności.
Maksymalnie 6 graczy może współpracować w grach hostowanych przez graczy opartych na spójności i doświadczać stale rozwijającego się świata. Po zbudowaniu własnego statku powietrznego za pomocą złożonego systemu budowy statków gracze mogą także razem wznieść się w przestworza i wziąć udział w epickich bitwach z bossami przeciwko gigantycznym latającym wrogom.
Coherence to silnik sieciowy zaprojektowany, aby zmienić sposób tworzenia gier wieloosobowych. Umożliwia programistom uruchomienie prototypów w ciągu kilku minut, umożliwiając studiom dowolnej wielkości szybkie testowanie i tworzenie tytułów dla wielu graczy. Jej otwarta, łatwa w użyciu i wysoce skalowalna oferta ma na celu usunięcie granic w rozwoju gry wieloosobowej i dostarczenie potężnego zestawu narzędzi, z których każdy może skorzystać, od dużych studiów po małe niezależne zespoły.
Założona przez współzałożyciela Playdead Dino Patty I Tadej Gregorić, Cohesion wypuściło na początku tego roku wersję 1.0, wprowadzającą szereg funkcji i innowacji do przestrzeni dla wielu graczy. Aby uzyskać więcej informacji na temat Coherence, jego funkcji i modelu cenowego, Odwiedź stronę internetową spójności.
„Jesteśmy naprawdę podekscytowani faktem, że tak szanowane studio w Bossa Games korzysta z Coherence, aby wprowadzić fascynujący tytuł do świata gry wieloosobowej” – powiedział współzałożyciel Coherence. Dino Patty. „Wykorzystali naszą technologię i wybrali funkcje, które spełniają ich potrzeby, aby ożywić ich wymarzoną grę. Uwolnienie kreatywności naszych użytkowników i uwolnienie ich od poważnych problemów technicznych, które nękają twórców gier wieloosobowych przed osiągnięciem spójności, jest czymś, co szczególnie nas pasjonuje i z czego jesteśmy dumni – właśnie dlatego zbudowaliśmy tę rewolucyjną technologię.
„Nasza strategia kreatywna w Bossa polega na tym, aby gatunek gier typu gracz kontra środowisko w stylu „my kontra świat” był jak najbardziej zabawny dla naszej społeczności, niezależnie od tego, czy gra ona solo, czy ze znajomymi” – powiedział współzałożyciel i gracz Bossa Games . prezydent Henrique Oliveres. „Cohesion zapewnia nam solidny i elastyczny system dla trybu wieloosobowego Lost Skies. Hostując gry lokalnie za pomocą sieci peer-to-peer, Cohesion zapewnia nam solidny, tani i sprawdzony sposób komunikacji, co oznacza, że możemy skupić się na dostarczając graczom ogromny, wciągający i stale rozwijający się świat, który mogą tworzyć i odkrywać razem z nami.” „
O spójności
Uwolnij swój spójny potencjał gry wieloosobowej. Oferujemy doskonały zestaw narzędzi, który zmieni Twój sposób myślenia o funkcjach gry wieloosobowej. Łatwy w konfiguracji, ale pełen głębi, nasz SDK i kod sieciowy udostępniają funkcje gry wieloosobowej wszystkim programistom, niezależnie od wielkości ich zespołu i doświadczenia technicznego. Demokratyzujemy połączone doświadczenia. Miłej zabawy w trybie wieloosobowym!
Świergot: https://twitter.com/coherenceio
Youtube: https://www.youtube.com/@coherenceio
strona internetowa: https://www.coherence.io/
Niezgoda: https://coherence.io/discord
O grach Bossa
Założona w 2010 roku jako Bossa Studios firma Bossa Games jest nagrodzonym nagrodą BAFTA twórcą i wydawcą gier, znanym z tworzenia innowacyjnych gier, takich jak… Jestem chlebem, jestem rybą I Symulator chirurga seria.
Studio, przemianowane na Bossa Games, koncentruje się obecnie na tworzeniu przełomowych doświadczeń w trybie współpracy dla wielu graczy i wykorzystuje swoją wiedzę, aby pomóc wydawcom i właścicielom własności intelektualnej w tworzeniu gier w ramach studia do wynajęcia.
Bossa Games pracuje obecnie nad tytułem dla jednego gracza i dla wielu graczy Zagubione niebo. po więcej informacji: www.bossagames.com.
Uwaga dla redaktorów:
Kontakt z mediami
Plan ataku na rzecz spójności
Chrisa Clarka
[email protected]
zdjęcie – https://mma.prnewswire.com/media/2242512/coherence_1.jpg
zdjęcie – https://mma.prnewswire.com/media/2242514/coherence_2.jpg
Logo – https://mma.prnewswire.com/media/1795447/coherence_Logo.jpg
Spójność źródłowa
„Lekarz gier. Fanatyk zombie. Studio muzyczne. Kawiarni ninja. Miłośnik telewizji. Miły fanatyk alkoholik.