Netflix udostępnił zwiastun nadchodzącego reality show Squid Game, ożywiającego świat południowokoreańskiego dramatu.
W grze Squid Game: The Challenge, która zadebiutuje w listopadzie, uczestnicy będą rywalizować w grach opartych na oryginalnej serii, mając nadzieję na zdobycie nagrody pieniężnej o wartości 4,56 miliona dolarów (7,79 miliona dolarów nowozelandzkich).
Jak wynika z oficjalnego podsumowania, zanurzeni w świecie serii survivalowych 456 prawdziwych graczy sprawdzi swoje umiejętności w nadchodzącym teleturnieju.
Na opublikowanym dzisiaj zwiastunie widać uczestników rywalizujących w grach z oryginalnej serii, takich jak Red Light i Green Light, w których powraca nawet gigantyczna lalka.
W zwiastunie pokazano także pierwsze spojrzenie na inne rzeczywiste wyzwania, zawierające zapowiedź gry Glass Stepping Stones, w której uczestnicy muszą przejść przez szklany most, unikając upadku przez słabe panele umieszczone na ich drodze.
„W miarę rywalizacji w serii gier inspirowanych oryginalnym serialem – a także niespodziewanych nowych dodatków – ich strategie, sojusze i osobowości zostaną wystawione na próbę, gdy będą musieli pokonać otaczających ich rywali” – czytamy w oficjalnym streszczeniu.
Squid Game: The Challenge ukaże się na ekranach 22 listopada 2023 roku i będzie składało się z 10 odcinków co tydzień.
„Ekspert Internetu. Introwertyk. Uzależniony od ulicy. Ewangelista kawy. Pisarz. Myśliciel. Miłośnicy skrajnej śpiączki. Wykładowca”.