Niepewność co do ponad 1000 prywatnych wiat przystankowych w ramach dużej umowy reklamowej w Auckland

Niepewność co do ponad 1000 prywatnych wiat przystankowych w ramach dużej umowy reklamowej w Auckland

Przyszłość 1000 prywatnych wiat przystankowych w Auckland jest niejasna, ponieważ kontrakt reklamowy, z którego zostały sfinansowane, jest niepewny.

Oooh Media z siedzibą w Sydney zbudowała i jest właścicielem schronisk na podstawie umów zawartych pierwotnie z byłymi władzami miasta Auckland 20 lat temu w zamian za prawo do wykorzystywania ich jako witryn reklamowych i dzielenia się przychodami.

Transakcja ta dobiega końca po tym, jak firma Auckland Transport (AT), która nabyła schrony w ramach fuzji władz lokalnych miasta w 2010 r., wystawiła prawa do reklam dla całej sieci w przetargu konkurencyjnym.

Brakująca gotówka AT uważa, że ​​setki milionów dolarów przychodów może wypłynąć z nowych, długoterminowych kontraktów nie tylko na wiaty przystankowe, ale także na obecne i przyszłe oznakowanie autobusów i obiektów.

Ponieważ nie podjęto jeszcze decyzji w sprawie lukratywnej umowy dotyczącej schroniska, zarówno oOh, jak i AT nie mówią zbyt wiele o tym, co stanie się ze schroniskami, jeśli wygra nowa agencja.

„Nadal pracujemy nad szczegółami sposobu obsługi tych schronów pod koniec bieżącej dekady” – stwierdziła firma AT w oświadczeniu.

Wiaty przystankowe są częścią długoterminowej umowy reklamowej, która dla AT może być warta 100 milionów dolarów

Lawrence Smith / Rzeczy

Wiaty przystankowe są częścią długoterminowej umowy reklamowej, która dla AT może być warta 100 milionów dolarów

Wiaty są przejrzyste, z dużymi, podświetlanymi kopiami lub obracającymi się reklamami cyfrowymi dla znanych sprzedawców detalicznych.

„Pracujemy nad opcjami z AT dotyczącymi własności po wygaśnięciu obecnego kontraktu” – powiedział Nick File, dyrektor generalny oOh w Nowej Zelandii.

Oprócz montażu wiat, obecna umowa oznacza, że ​​firma oOh jest odpowiedzialna za konserwację, a ostatnio zainwestowała w renowacje, powiedział Weil.

„Program renowacji obejmował malowanie, listwy siedzeń, oświetlenie LED i nowe przeszklenie Nowe dachy z kilkoma ogrodami na dachach Obecnie mamy 100 obiektów zasilanych energią słoneczną.

Weil powiedział, że pobocza dróg są „środowiskiem kar” dla schronisk, a także ich konserwacji i modernizacji

READ  Wezwanie do bojkotu stacji benzynowych w związku ze wzrostem cen paliw

Rzeczy W raporcie z 2019 r. wskazano, że całodobowe cyfrowe schroniska zużywają taką samą ilość energii elektrycznej jak przeciętny dom wyposażony w systemy chłodzenia na wypadek upałów.

Cyfrowe schroniska zużywają energię na poziomie całej rodziny, ale niektóre są zasilane energią słoneczną

Lawrence Smith/w zestawie

Cyfrowe schroniska zużywają energię na poziomie całej rodziny, ale niektóre są zasilane energią słoneczną

Och, media powiedziały Rzeczy Statyczne wyświetlacze plakatowe zużywają średnio 0,3 kWh energii dziennie, podczas gdy witryny cyfrowe zużywają od 13 do 20 kWh.

Dla porównania, przeciętne gospodarstwo domowe w Nowej Zelandii zużywa średnio 19,1 kilowatogodzin energii elektrycznej, podaje Urząd ds. Efektywności i Ochrony Energii EECA.

AT, która znajduje się pod presją finansową ze względu na ograniczone fundusze samorządowe, po zbadaniu miast na całym świecie w celu sprawdzenia, w jaki sposób można wykorzystać potencjał komercyjny, opisuje przetarg reklamowy jako „bezprecedensowy pod względem skali i pod względem komercyjnym”.

Reklama autobusu stanowi część kontraktu, który – jak ma nadzieję Auckland Transport – będzie wart setki milionów dolarów

Todd Niall/personel

Reklama autobusu stanowi część kontraktu, który – jak ma nadzieję Auckland Transport – będzie wart setki milionów dolarów

Oprócz umowy na wiaty przystankowe, Mediaworks ma obecnie umowę obejmującą około 100 wyświetlaczy cyfrowych w sieci transportu publicznego oraz wszystkie reklamy zewnętrzne i aktywacje dla autobusów i pociągów na dworcach autobusowych i kolejowych.

Linie AT odnotowały również znaczny wzrost na głównych stacjach kolejowych w centrum miasta, które będą częścią podziemnego połączenia kolei miejskiej, którego uruchomienie zaplanowano na 2026 r.

Agencja samorządowa ma nadzieję zawęzić listę potencjalnych kandydatów w listopadzie.

Phoebe Newman

"Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie."

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *