India Donaldson otrzymała Nagrodę Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej za swój nadchodzący film fabularny „Dobry” na Festiwalu Filmów Amerykańskich we Wrocławiu oraz nagrodę pieniężną w wysokości 50 000 dolarów na postprodukcję w Polsce.
„To potwierdzenie tego, jak pracujemy i nad czym pracujemy” – powiedział Donaldson z Los Angeles. różnorodny Po imprezie.
Więcej od Variety
„Good One” — który został zaprezentowany podczas wydarzenia branżowego AFF „US in Progress”, a jego ukończenie zaplanowano na styczeń 2024 r. — przedstawia 17-letniego Sama wyruszającego na weekendową wycieczkę z plecakiem do Catskills z ojcem i jego starszym przyjaciel.
„To bardzo osobista historia, choć nie powiedziałbym, że jest autobiograficzna” – powiedział Donaldson, który napisał film w czasie pandemii.
„Po raz pierwszy odkąd byłam nastolatką, mieszkałam w domu. Z ojcem, macochą i nastoletnim przyrodnim rodzeństwem, które było wtedy w liceum. Przez większość czasu dobrze się bawiliśmy, ale poczułam się zazdrosna o to, że moja siostra potrafi się przeciwko niej zbuntować.” Jej rodzice Wiedziała, jak głośno mówić o swoich uczuciach i jak wyrażać swój gniew.
„Kiedy dorastałem, mój ojciec mawiał do mnie: «Jesteś tym dobrym człowiekiem. Nigdy nie sprawiasz mi kłopotów». Teraz, z perspektywy czasu, jako dorosły, wreszcie mogę pomyśleć o cenie tego posłuszeństwa. „
W rolach głównych występują Lily Kollias – ostatnio widziana w wielokrotnie nagradzanym filmie Sundance „Palmy i linie energetyczne” – James Le Gros i Danny McCarthy. Producentami filmu są Diana Irvin, Graham Mason i Wilson Cameron dla International Pigeon Production.
Sarah Winshall ze Smudge Films, która stworzyła także film „Give Me Pity” Amandy Kramer. Producentem wykonawczym jest „Strawberry Palace”.
„W przypadku Indii zaczynaliśmy jako przyjaciele. Lubimy te same filmy i podzielamy tę samą wrażliwość. Podczas pandemii nakręciłem kolejny film przy naprawdę niskim budżecie, a potem przeczytałem indyjski scenariusz. Myślę, że razem powinniśmy odnieść sukces” – dodał Irvin , powtarzając słowa producentki „Moonlight” Adele Romanski. , która otrzymała festiwalową nagrodę Indie Star Award i rozważała współpracę ze starymi przyjaciółmi, takimi jak Barry Jenkins.
„Kiedy Adele to powiedziała, natychmiast się uszczypnęliśmy. To nie jest dla wszystkich, ale daje to niesamowitą satysfakcję. „
„Czuję, że próbowałem tego na wszystkie sposoby, a jedyny sposób, który faktycznie pozwolił mi pracować, to zadzwonił do moich przyjaciół i poprosił ich, aby nakręcili razem film. „W zasadzie to tutaj zrobiliśmy” – zgodził się reżyser.
Wydobywając osobiste doświadczenia, Donaldson ma nadzieję poruszyć w filmie istotne kwestie.
„Jako dorosła, kiedy zobaczyłam, jak odgrywam tę „dobrą” rolę także na poziomie zawodowym, powiedziałam: „Poczekaj chwilę” – powiedziała. „Nie ma nic złego w nie zgadzaniu się z ludźmi i nie ma nic złego w buntowaniu się na swój własny sposób Myślę, że to bardzo uniwersalne doświadczenie, zwłaszcza dla kobiet.
„Dorastałem, podróżując i biwakując z tatą. Była to nasza wspólna pasja. Zawsze jednak interesowała mnie ta dynamika między trzema osobami, ponieważ kiedy jesteś w lesie i nie ma nikogo innego w pobliżu, może to wzmocnić wszystko. te uczucia” – wyjaśniła. Z pewnością dzieje się to w filmie, dodając, że ta podróż uwydatnia „pewne długotrwałe napięcia”.
Ale przede wszystkim interesowało ją posiadanie złożonej postaci do zagrania.
„Chciałam sprawdzić, jak przedstawić osobę, która ma wiele wewnętrznego charakteru, jest bardzo zaangażowana, jest inteligentnym słuchaczem i która nawet w tak młodym wieku potrafi natychmiast wychwycić potrzeby innych ludzi” – pochwaliła także rolę Kolliasa w tej roli. .
„Lily nauczyła mnie o tej postaci rzeczy, o których nawet nie wiedziałam. Wniosła do tej dziewczyny tak wiele, czego nie było na papierze, tyle głębi i humoru. Chciałbym, abyście zakończyli oglądanie tego filmu z wieloma -wymiarowa koncepcja tego, kim właściwie jest ten człowiek. To będzie dla mnie bardziej satysfakcjonujące.
Inne tytuły prezentowane na amerykańskiej wystawie in Progress to „Christmas Eve at Miller’s Point”, „The Cold Wallet”, „The Familiar Touch”, „You Know Me”, „Obex” i „The Water’s Always Warm” oraz „We są obcy.”
Pełną listę zwycięzców znajdziesz Tutaj.
Najlepsza odmiana
Subskrybuj Różne biuletyny. Aby otrzymywać najświeższe informacje, śledź nas dalej Facebook, ŚwiergotI Instagrama.