dostarczone
Przyjrzyj się procesowi jedzenia i napojów.
Na pokładzie statku Pacific Explorer firmy P&O podczas rejsu z Auckland do Melbourne było mnóstwo miejsc, które zapewnią rozrywkę naszej rodzinie, ale możliwość zwiedzania pod pokładem i za wieloma drzwiami z napisem „Ograniczony wstęp” naprawdę wzbudziła moją ciekawość i okazała się jedną z nich z najlepszych… rzeczy na świecie. Najważniejsze momenty pięciodniowej wycieczki.
Grupa zarezerwowała wycieczkę kolejką górską Access All Areas (AAA) i zebrała się w holu Marquee Theatre, rozpoczynając trzygodzinne przeżycie z ciekawską osobą za zasłonami z prawdziwym przewodnikiem w roli głównego członka obsady, Connora. .
Następnie dwóch Hindusów, pan Charleston i szef kuchni Vineet, opowiedzieli nam o niezwykle ważnym aspekcie jedzenia i napojów – jedzenie jest oczywiście jednym z kluczowych elementów przyjemnego rejsu. W hotelowych sklepach pod restauracjami 166 szefów kuchni z 46 krajów pracuje przez całą dobę, a tylko w jednej kuchni, którą odwiedziliśmy, pracuje 19 narodowości.
To strefa bez płomienia, gdzie wszystko jest gotowane na płycie indukcyjnej, a takie dania jak zupy w dużych partiach (400 litrów) przygotowywane są od podstaw ze składników pochodzących z portu. Po opuszczeniu Auckland lodówki były pełne pięknych produktów Aotearoa, starannie zakupionych, aby wystarczyły na podróż wystarczająco długo przy minimalnej ilości odpadów.
Wskakując na tak zwaną „M1” – ruchliwą główną drogę, po której załoga i personel poruszają się po usługach pod pokładem, odwiedziliśmy centrum recyklingu, na którego czele stoi specjalista ds. ochrony środowiska Marijo; Ta cudowna i niesamowita przestrzeń jest stale zarządzana, aby zapewnić właściwą utylizację odpadów. Maszyna zwana Hungry Giant trawi żywność na coś przypominającego mieloną kawę, która następnie jest poddawana działaniu enzymów do tego stopnia, że może zostać wyrzucona do oceanu.
Zwiedziliśmy sterownię silników (ECR), jasnozielone pole pokręteł i wyświetlaczy, z trzema inżynierami z Norwegii, Rosji i Bułgarii na służbie, i spotkaliśmy się z byłym brytyjskim detektywem, obecnie dyrektorem straży pożarnej, Warrenem, który został wezwany do drukarnia (źródło przydatnych informacji). Codzienne wiadomości roznoszone przez personel każdego wieczoru przez drzwi każdej kabiny) i przesyłane do pralni. To drugie szczególnie urzekło naszą grupę – byliśmy zachwyceni ogromną ilością pościeli, którą ciężko pracująca ekipa dokładnie wyczyściła i wyprasowała.
Naszą wycieczkę zakończyliśmy spotkaniem z kapitanem i oficerami mostka. Trzeci oficer, Waseem, który mówi z londyńskim akcentem, opowiedział nam o sprzęcie, ujawniając, że ludzki dotyk jest nadal najlepszy, jeśli chodzi o dostęp do portu, gdy oficerowie wracają do ręcznego prowadzenia, oraz że „oczy są nadal naszymi najlepszymi narzędziami” ” podczas wyjaśniania rzeczy, które zostały uchwycone. Na radarze.
Nasze oczy widziały wiele podczas tej wycieczki za kulisy, która zakończyła się kanapkami i bąbelkami w jednej z charakterystycznych restauracji na statku, Luke's Bar & Grill Luke'a Mangana. W ciągu trzech godzin i kilku tysięcy kroków zdobyliśmy ogromne uznanie dla załogi i personelu, którzy miesiącami poświęcali, aby każdy pasażer podróżował pierwszą klasą – co z pewnością było naszą.
Plik prawdy:
Wycieczka All Areas Access (AAA) trwa trzy godziny i obejmuje rejsy trwające co najmniej pięć dni. Od 195 dolarów za osobę. być widzianym: pocruises.co.nz
Zrównoważony rozwój: Rejsy i rzeki mają wpływ na drogi wodne Ziemi. Aby zmniejszyć swój wpływ, rozważ zrekompensowanie emisji dwutlenku węgla i rezerwacji liniami wycieczkowymi, które korzystają z czystego paliwa i przyjmują praktyki recyklingu.
Organizatorem jest P&O.