Better Collective nawiązało współpracę medialną z polskim portalem informacyjnym Wirtualna Polska, aby rozszerzyć swoją obecność na krajowym rynku zakładów sportowych.
Partnerstwo jest prowadzone pod wspólną marką z wiodącą polską marką Better Collective Zagranie.com, która będzie udostępniać treści, dane i statystyki dotyczące zakładów sportowych w nowej sekcji sportów i zakładów na portalu WP.pl.
WP.pl, który miesięcznie odwiedza ponad 22 miliony osób, to jeden z wielu serwisów prowadzonych przez Wirtualną Polską. Oczekuje się, że partnerstwo rozpocznie się pod koniec marca, kiedy fani sportu będą mogli uzyskać bezpośredni dostęp do nowych treści www.WP.pl.
W ostatnich latach Better Collective nawiązało podobne partnerstwa z markami i nieruchomościami medialnymi na wielu innych rynkach, w tym z New York Post i brytyjską gazetą Daily Telegraph.
„Better Collective ma rozległe doświadczenie w tworzeniu danych, typów bukmacherskich i wysokiej jakości treści sportowych, aby informować fanów sportu na każdym poziomie doświadczenia” – powiedział Michael Kubik, dyrektor Better Collective na Europę Północno-Wschodnią.
„Jesteśmy podekscytowani współpracą z Wirtualną Polską, abyśmy mogli wspólnie zapewniać głębię i zakres treści, które doceniają fani sportu”.
Dyrektor regionalny Wirtualnej Polski, Łukasz Gołąbowski, dodał: „Wirtualna Polska była pierwszym portalem internetowym w Polsce, który cieszy się dużą rzeszą wiernych fanów. Codziennie przygotowujemy nowe treści, aby nasi czytelnicy mieli dostęp do najświeższych informacji i byli na bieżąco z ciekawostkami ze świata rozrywki.”
„Współpraca z Better Collective oznacza, że będziemy w stanie dostarczać profesjonalne i aktualne treści sportowe oraz zakłady sportowe, dzięki czemu polscy kibice będą zawsze mieli najnowsze informacje na temat swojego ulubionego sportu, drużyny lub sportowca”.
„Dożywotni biegacz. Pionier piwa. Guru micasica. Specjalny w popkulturze w ogóle”.